Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «علی میرزایی» روز پنجشنبه در نشست شورای اداری ساوه که در مصلی امام علی (ع) برگزار شد، اظهار داست: هیات دولت قید ویژه بودن این شهرستان را ابلاغ کرده و در این راستا اختیارات لازم به مدیران دستگاه‌های اجرایی واگذار شده است.

وی افزود: مدیران اداری ساوه در حکم معاونین مدیران کل استانی هستند و باید از این مزیت برای کاهش زمان رسیدگی به امور شهروندان استفاده نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با گلایه از برخی مدیران که نسبت به فعالیت در قالب اختیارات فرمانداری ویژه، گفت: اهمال، نداشتن شجاعت و قدرت تصمیم‌گیری برخی مدیران سبب شده این شاخصه مهم ساوه آنگونه که شایسته است مورد بهره برداری واقع نشود.

وی افزود: طبق قانون برخی کمیسیون‌ها و کارگروه‌ها باید در مرکز استان تشکیل شود اما کلیه اختیارات براساس ساختار فرمانداری ویژه از سوی مدیران استانی به مدیران شهرستانی تفویض شده و نیازی به مراجعه شهروندان به مرکز استان نیست.
وی تاکید کرد: مدیران ادارات باید کارهای مردم را مورد رسیدگی قرار دهند و اینگونه نباشد که برای هر کار کوچک و جزئی به فرمانداری یا دفاتر امام جمعه و نماینده مجلس مراجعه کنند چرا که این مسأله نشانه ضعف سیستم اجرایی شهرستان است.

میرزایی در ادامه با تاکید بر اهتمام جدی در پیشگیری و درمان مبتلایان به کرونا، گفت: نوع شیوع و واگیر این بیماری سرعت یافته و همه دنیا را درگیر کرده است که ضرورت بیشتر مراقبت‌های فردی و اجتماعی برای شکست این بیماری بیش از گذشته احساس می‌شود.
وی با اشاره به اینکه برخی از ادارات شهرستان اهتمام جدی برای خودمراقبتی کارمندان و ارباب رجوع در مقابله با این بیماری را ندارند، گفت: وضعیت کنونی شهرستان ساوه زرد است و توصیه متولیان حوزه سلامت به استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید به خوبی عمل شود.
 

برچسب‌ها ساوه جلسه شورای اداری تکریم و تجلیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوه جلسه شورای اداری تکریم و تجلیل ساوه جلسه شورای اداری تکریم و تجلیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۴۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان دکتر علی محمدزنگانه عصر امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین در جلسه شورای برنامه ریزی استان گفت: جذب شورابه‌ها شرط اولیه برای فعالیت کارخانه‌های ید است، موضوعی که در گلستان رعایت نمی‌شود.

وی با بیان اینکه از ۱۶ پروانه اکتشاف ۱۰ پروانه لغو شده بود، اما دوباره فعال شد افزود: اجازه نمی‌دهیم برخی‌ها با رابطه، به محیط زیست و مردم گلستان آسیب بزنند.

او ادامه داد: توسعه فعالیت‌های مربوط به ید و رعایت نکردن قوانین محیط زیستی سبب شد تا انواع کمیسیون‌ها از جمله کمیسیون محیط زیست وکمیسیون اصل نود به پرونده ورود پیدا کنند.

وی افزود: گلستان برای توسعه نیاز به مدیران شجاع دارد و از مدیران استانی می‌خواهم بخش نامه‌هایی که بر خلاف قانون است را به سطل زباله بیندازید.

وی افزود: همه آنهایی که نمی‌توانند در قطار توسعه گلستان برای توسعه استان گام بردارند از قطار پیاده شوند.

 

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • ۱۵ میلیارد ریال برای مرمت کاروانسرای تاریخی آوه ساوه تخصیص یافت
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید در گلستان
  • نرخ دستمزد صنف تدارکات سینمای ایران تعیین شد/ سقف ۷۰ میلیون تومان
  • تعیین نرخ دستمزد مدیران، دستیاران و همیاران تدارکات سینما
  • نرخ دستمزد مدیران، دستیاران و همیاران تدارکات سینمای ایران تعیین شد
  • اختصاص اعتبار ویژه به روستاهای فاقد دهیاری گچساران
  • تکمیل و بهسازی اردوگاه شهید مهدی باکری نیازمند توجه ویژه است
  • توجه ویژه به مردمی‌سازی پروژه ها و محرومیت‌زدایی در بودجه ۱۴۰۳
  • ادامه فعالیت میز خدمت ۲ روز در هفته در شهرستان‌های بوشهر