Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@23:53:42 GMT

لینگارد و جونز در لیست فروش منچستریونایتد

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۲۴۴۲۵

لینگارد و جونز در لیست فروش منچستریونایتد

خبرگزاری میزان- باشگاه منچستریونایتد به دنبال پایان همکاری با هافبک انگلیسی و مدافع ۲۸ ساله‌اش است. تاریخ انتشار: 17:44 - 02 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۰۱۹۳

خبرگزاری میزان - نشریه انگلیسی «منچستر ایونینگ نیوز» گزارش داد، باشگاه منچستریونایتد قصد دارد به همکاری خود با جسی لینگارد و فیل جونز پایان دهد، از این‌رو این دو بازیکن را در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی در لیست فروش خود قرار خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منچستریونایتد قصد دارد با فروش این دو بازیکن انگلیسی به دو هدف خود به صورت همزمان برسد که یکی کسب بودجه لازم برای خرید‌های جدیدش و دیگری خالی شدن فضای لازم در ترکیب تیم تحت‌ هدایت اولگنار سولسشایر برای اضافه شدن بازیکنان جدید.

لینگارد ۲۷ ساله که تنها یک فصل دیگر با منچستریونایتد قرارداد دارد، این فصل جایگاه ثابتی در تیم تحت‌هدایت اولگنار سولسشایر نداشته است.

در سوی دیگر فیل جونز ۲۸ ساله هم که تا سال ۲۰۲۳ با منچستریونایتد قرارداد دارد، این فصل تنها در ۸ بازی برای شیاطین سرخ به میدان رفته است.

بیشتر بخوانید: سانچس و لینگارد قربانی خرید سانچو می‌شوند؟

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جسی لینگارد منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۴۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگلیس در مدار استاندارد‌های دوگانه

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از لندن، قشر‌های مختلف مردم در انگلیس از ادیان و ملیت‌های گوناگون از آغاز این تهاجم با گسترده‌ترین تظاهرات از دولت و احزاب عمده انگلیس خواستند برای توقف نسل کشی فلسطینیان اقدام کنند، اما پاسخ ریشی سوناک نخست وزیر انگلیس و رهبر حزب حاکم محافظه کارانگلیس و کایر استارمر رئیس دولت سایه و رهبر حزب کارگر انگلیس یک عبارت تکراری بود «این حق اسرائیل است که از خود دفاع کند».

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بیش از شش ماه از تهاجم رژیم اسرائیل به غزه گذشت، در این مدت بیش از ۳۳ هزار فلسطینی که ۲۴ هزار نفرشان زن و کودک بودند به قتل رسیدند.

اغلب رسانه‌های انگلیس هم با چشم پوشی ازجنایات و نسل کشی فلسطینیان، همان راه دولت و احزاب عمده این کشوردر دفاع از اسرائیل را درپیش گرفتند، رویکردی بر خلاف خواست اکثریت ۷۶ درصدی جامعه انگلیس براساس نتایج نظرسنجی موسسه یوگاو.

یک شهروند انگلیسی می‌گوید: من آمده ام از فلسطینیان حمایت کنم، یکی از حقایقی که جنگ غزه به خوبی بر ملا کرد فریب کاری دولت‌های غربی و شعار‌های پر تکرار و دروغین آنان درباره حقوق بشر، آزادی و دموکراسی است. با موضع دولت‌های غربی در قبال کشتار ده‌ها هزار زن و کودک درغزه، دیگر هیچ کس آنان را باور نخواهد کرد.

زمانی که گروهی از امداد گران خارجی از جمله سه انگلیسی در حمله هوایی رژیم اسرائیل در غزه کشته شدند محافل سیاسی و رسانه‌ای در انگلیس واکنشی نشان دادند که گویی حتی ارزش جان امدادگران هم از منظرآنان متفاوت است و جان امدادگران انگلیسی برتر از ۱۷۵ امداگر سازمان ملل بود که در حملات شش ماه اخیر رژیم اسرائیل به قتل رسدیند، اما دولت انگلیس در اعتراض به آن واکنش نشان نداد.

با این که در شش ماه گذشته بیش از ۳۳ هزار فلسطینی، در حملات اسرائیل به قتل رسیدند، پس از این که ۳ امدادگر انگلیسی در بمباران‌های اسرائیل کشته شدند، شماری از سیاستمداران انگلیسی، به فکر افتادند درباره قطع صادرات اسلحه به اسرائیل سخن بگویند. کافیست برای پی بردن به استاندارد‌های دوگانه نظام انگلیس، به این نسبت توجه کنید.

اظهارات:
۱ – ریشی سوناک - نخست وزیر انگلیس
۲ – کایر‌استارمر- رهبر حزب کارگر انگلیس
۳ – شهروند انگلیسی

دیگر خبرها

  • ماجرای رابطه جنسی یک مرد انگلیسی با اجساد
  • انگلیس طرح اخراج پناهجویان به رواندا را تصویب کرد
  • یاد گرفتن زبان انگلیسی باید در چه سنی انجام شود؟
  • فروش مواد مخدر با پابند الکترونیکی!
  • فوتبال از دریچه فان؛ جود بلینگام پس از گلزنی مقابل بارسلونا
  • علت افت مقطعی بلینگام توضیح داده شد! ‏
  • علت افت مقطعی بلینگام توضیح داده شد!‏
  • رونالد آرائوخو در لیست فروش بارسلونا قرار گرفت
  • بازیگر «فرندز» نقش ایندیانا جونز را رد کرد/ هریسون فورد پذیرفت
  • انگلیس در مدار استاندارد‌های دوگانه