Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@07:28:29 GMT

آدیداس ستاره منچسترسیتی را به رئال می برد؟

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۲۴۷۴۲

آدیداس ستاره منچسترسیتی را به رئال می برد؟

امضا قرارداد رحیم استرلینگ با کمپانی آدیداس ممکن است در نهایت منجر به انتقال او به رئال مادرید شود.

به گزارش "ورزش سه"، رحیم استرلینگ را برخی پس از رونالدو و مسی، بهترین مهاجم دنیا می دانند. ستاره منچسترسیتی و تیم ملی انملیس فصل جاری 30 گل به ثمر رسانده است که 17 گل در لیگ برتر و هفت گل در لیگ قهرمانان بوده و پپ گواردیولا برای رسیدن به مراحل پایانی روی این بازیکن حساب ویژه ای باز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

استرلینگ اول آگوست قراردادی گران قیمت با کمپانی آدیداس امضا خواهد کرد که سالانه 10 میلیون دلار بر درآمد او اضافه خواهد کرد. او تا 31 جولای با نایکی قرارداد دارد ولی سپس به خانواده آدیداس اضافه خواهد شد. کمپانی آلمانی اسپانسر اول باشگاه رئال مادرید نیز محسوب می شود و با توجه به اینکه رئال یکی دو سالی است روی استرلینگ تمرکز کرده، نشریه تایمز معتقد است امضا قرارداد استرلینگ با آدیداس می تواند باعث شود تا مسیر انتقال این بازیکن به رئال نیز هموار شود. در واقع آدیداس می تواند اینجا نقش یک واسطه بزرگ را ایفا کند.

قرارداد استرلینگ با سیتی تا 2023 اعتبار دارد و ارزش او در وبسایت تراسنفرمارکت 128 میلیون یورو تخمین زده می شود.

رئال قصد دارد پس از تمام شدن بحران اقتصادی ناشی از کرونا، برای جذب کیلیان امباپه و رحیم استرلینگ اقدام کرده و تیمش را یک بار دیگر کهکشانی کند.

 

 

رحیم استرلینگ رئال مادرید منچستر سیتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رحیم استرلینگ رئال مادرید منچستر سیتی رحیم استرلینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۴۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت رئال مادرید و بارسلونا بر سر هافبک منچسترسیتی

دو غول فوتبال اسپانیا به دنبال اضافه کردن هافبک پرتغالی منچسترسیتی به ترکیب خود در تابستان پیش‌ رو هستند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، برناردو سیلوا که در گذشته بحث پیوستنش به تیم‌هایی همچون بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن مطرح بود، این بار مورد توجه باشگاه رئال مادرید قرار گرفته و به نظر می‌رسد مدیران این باشگاه اسپانیایی او را گزینه‌ای مناسب برای جانشینی لوکا مودریچ و تونی کروس می‌بینند.

بر اساس ادعای روزنامه «دیلی‌استار» انگلیس؛ باشگاه رئال مادرید پیشتاز به خدمت گرفتن برناردو سیلوای 29 ساله در تابستان پیش‌رو است. روزنامه «اسپورت» چاپ کاتالونیا هم گزارش داد که بارسلونا در راه جذب این هافبک پرتغالی با رئال مادرید وارد رقابت می‌شود و سیلوا یکی از اصلی‌ترین اهداف خوان لاپورتا برای تقویت بارسا برای فصل بعد است.

برناردو سیلوا که تابستان 2017 در انتقالی به ارزش 70 میلیون یورو از موناکو به منچسترسیتی پیوست، تاکنون در 348 بازی برای این تیم به میدان رفته و آمار 66 گل‌زده و 61 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

آنچلوتی: نمایش‌مان مقابل سیتی؟ ندیدم هواداری ناراحت باشد!

این هافبک پرتغالی که تا سال 2026 تحت‌قرارداد باشگاه منچسترسیتی است، تاکنون به این تیم برای کسب 15 جام مختلف از جمله پنج قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمک کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان
  • یوسین بولت: به بلینگام گفتم خوشحالم جلوی سه‌گانه منچسترسیتی را گرفتی
  • رنکینگ توپ طلا: صعود امباپه و کین، سقوط هالند
  • نبرد اسپانسرهای رئال مادرید و بارسلونا؛ کهکشانی‌ها با بیش از 200 میلیون یورو پیشتاز هستند
  • نارضایتی وست‌هم از عملکرد کالوین فیلیپس؛ هافبک انگلیسی به منچسترسیتی باز می‌گردد
  • رقابت رئال مادرید و بارسلونا بر سر هافبک منچسترسیتی
  • امضا پیش قرارداد زباله‌سوز ۶ هزار تنی در اردیبهشت ماه
  • پیش قرارداد زباله‌سوز ۶ هزار تنی اردیبهشت ماه امضا می‌شود
  • ستاره ای که پپ نخواست، مدعی آقای گلی است
  • قرارداد عجیب ستاره رئال با نامزدش: معتاد نشو!