Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خوزستان از کاهش ساعت اداری استان در هفته آینده خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در حاشیه نشست ستاد مدیریت بحران استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به علت افزایش دما و رطوبت هوا و برای پیشگیری از وقوع قطعی برق در استان، ادارات و بانک‌های استان در روز‌های شنبه و یکشنبه ۴ و ۵ مردادماه تا ساعت دوازده ظهر دایر بوده و در روز دوشنبه ساعت اداری در استان از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۱ خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: همچنین ادارات و بانک‌های خوزستان در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه هفته آینده مورخ ۷ و ۸ مردادماه تعطیل خواهند بود.

استاندار خوزستان گفت: همچنین شهرستان کارون در روز شنبه ۴ مردادماه تعطیل خواهد بود.

شریعتی تصریح کرد: مراکز امدادی، تولیدی، عملیاتی، درمانی، اورژانس و آتش نشانی‌ها از این تصمیمات مستثنی هستند و بانک‌های استان نیز در روز پنجشنبه مورخ ۹ مردادماه طبق روال عادی دایر خواهند بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: خوزستان ستاد مدیریت بحران ساعت اداری بانک خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۵۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر ساعات کاری تائید نشده تکذیب شد

: به گزارش پارس نیوز، معاون امور حقوقی و مجلس سازمان اداری و استخدامی گفت، اجرای تغییر ساعات کاری ادارات مشروط به تصویب هیأت وزیران است.

مهدی یزدان پناه شنبه شب در گفت وگوی تلویزیونی با اشاره به اظهارات اخیر برخی مدیران وزارت نیرو درباره تغییر ساعت ادارات برای کنترل مصرف برق گفت: این موضوع ابتدا باید توسط هیات دولت تصویب شود و سپس توسط رییس سازمان اداری و استخدامی ابلاغ خواهد شد.

وی تاکید کرد: البته اظهارات مدیران وزارت نیرو بر مبنای همان مصوبه سال قبل بود اما ممکن است امسال تغییراتی کند.  

به گزارش ایرنا، سخنگوی صنعت برق ۲۰ فروردین سال ۱۴۰۳ اعلام کرد، ساعت کار ادارات از ۱۵ خرداد سال جاری تغییر می‌کند.

مصطفی رجبی مشهدی افزود: برای تغییر ساعت کار ادارات، مصوبه هیات وزیران در سال گذشته را داریم که همچنان قابل اجراست و امسال نیز اجرایی می‌شود که بر اساس آن ساعت کار ادارات از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور تغییر می‌کند.

بر اساس مصوبه سال گذشته هیات وزیران و به‌منظور مدیریت مصرف برق در فصل گرم سال، ساعت کاری ادارات به ۶ صبح تا ۱ بعدازظهر تغییر یافت که این اقدام کاهش ۸۵۰ مگاواتی اوج بار شبکه برق در تابستان ۱۴۰۲ را به همراه داشت.         

دیگر خبرها

  • واکنش معاون وزیر کار به مسأله کاهش حقوق/تکلیف حقوق کارگران در صورت تعطیلی ۵ شنبه چیست؟
  • شوک بزرگ درباره حقوق ۱۴۰۳/ دریافتی کارمندان و کارگران کاهش می‌ یابد؟
  • کاهش حقوق کارگران در صورت تعطیلی ۵ شنبه تخلف است
  • تکلیف تعطیلی پنج‌شنبه‌ بانک‌ها مشخص شد / مصوبه کاهش ساعت اداری شامل چه افرادی نمی‌شود؟
  • ساعات کاری ادارات تغییر می کند
  • چرایی تعطیلی پنجشنبه‌ها به جای شنبه‌ها
  • تغییر ساعات کاری تابستانه فعلا منتفی شد
  • تغییر ساعات کاری تائید نشده تکذیب شد
  • خانه صمت: حقوق کارگران با تعطیلی پنجشنبه‌ها ۱۰ درصد کاهش می‌یابد
  • حقوق کارگران با تعطیلی پنجشنبه ها ۱۰ درصد کاهش می یابد