Web Analytics Made Easy - Statcounter



مربی استقلال می‌گوید تیمش با یک شوت غیرمنتظره توسط تیم نساجی متوقف شده است.

به گزارش ایسنا، مجید نامجو مطلق مربی استقلال پس از تساوی تیمش مقابل نساجی مازندران در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر، گفت: در این بازی تیم استقلال فوتبال خوبی ارائه کرد. ما در هر دو نیمه تیم برتر میدان بودیم. با احترامی که برای تیم نساجی قائل هستم، با تدابیری که تیم ما چیده بود، فکر کنم شروع خیلی خوبی داشتیم و گردش توپ در میدان وجود داشت و موقعیت های خیلی خوبی خلق کردیم اما از آن‌ها استفاده نکردیم و در یک ضربه غافلگیر کننده که هر بیست سال یک بار اتفاق می‌افتد، گل خوردیم و روی روح و روان تیم ما تاثیر گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در نیمه دوم باز تیم ما بازهم از موقعیت‌ها استفاده نکردیم و همه می‌دانیم فوتبال بی رحم است و اگر از فرصت ها استفاده نکنیم، این نتیجه رخ می‌دهد. ما در صورت پیروزی در بازی معوقه می‌توانیم تا رده دوم صعود کنیم اما می‌توانستیم با پیروزی مقابل نساجی شرایط بهتری کسب کنیم. شما دیدید که وریا غفوری در نیمه اول با اینکه آسیب دیده بود ولی در نیمه دوم به بازی برگشت. این انگیزه بازیکنان را نشان می‌دهد.

نامجو مطلق درباره عملکرد داوری گفت: چند صحنه مشکوک در بازی وجود داشت. ما بحث قضاوت را به کارشناسان داوری می‌سپاریم اما یکی از صحنه‌های بازی مشکوک بود. امیدوارم داور تصمیم درستی گرفته باشد چون آن صحنه می‌توانست نتیجه بازی را عوض کند.

مربی استقلال اظهار کرد: به نظر من در نیمه اول تا زمانی که گل خوردیم، فوتبال خوبی را ارائه کردیم و در نیمه دوم هم خوب ظاهر شدیم اما از فرصت‌های خود استفاده نکردیم و امیدوارم در بازی‌های بعدی از این موقعیت‌ها بهتر استفاده کنیم. ما یک بازیکن آزاد داریم و در تلاش هستیم داریوش شجاعیان را که با تیم تمرین می‌کند را به لیست خود اضافه کنیم و امیدوارم با توجه به شرایطی که وجود دارد، یک مساعدتی در این زمینه ایجاد شود. چون ما می‌توانیم یک بازیکن آزاد به تیم اضافه کنیم. با توجه به مشکلاتی که کرونا برای تیم‌ها به وجود آورده است، امیدوارم مسئولان به ما کمک کنند و اگر در این زمینه با ما همکاری لازم را داشته باشند، ما می‌توانیم از داریوش شجاعیان استفاده کنیم.

لازم به ذکر است فرهاد مجیدی در نشست خبری بعد از بازی مثل بازی های گذشته شرکت نکرد و نامجو مطلق به جای وی در کنفرانس پاسخگوی سوالات شد.

محمود فکری: فرصت زیادی به استقلال ندادیم/ هواداران نساجی باهوش باشند

محمود فکری بعد از تساوی تیم های فوتبال استقلال و نساجی در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر گفت: جا دارد به بازیکنان نساجی خسته نباشید بگویم. آنها با تمام وجود بازی کردند و خوب دویدند. توانستیم هم نیمه اول و هم نیمه دوم بازی خوبی ارائه کنیم.

وی افزود: بازیکنان برنامه هایی که داده بودیم پیاده کردند. فرصت آنچنانی به استقلال ندادیم. درست است استقلال فرصت هایی داشت. درخشش خوب علیرضا حقیقی باعث شد دروازه ما بسته بماند و با تک پنالتی که گل خوردیم، بازی خوبی ارائه کردیم.

سرمربی نساجی تاکید کرد: می توانستیم روی ضد حملات به گل برسیم. فکر می کنم هر دو تیم به یک امتیاز بسنده کردند. به تیم استقلال هم خسته نباشید می گویم. در مجموع بازی جوانمردانه ای بود.

فکری درباره داوری این مسابقه تصریح کرد: قضاوت را به کارشناسان داوری می سپاریم. دوربین های زیادی در ورزشگاه بود و به تمام صحنه ها پرداخته می شود. هم ما و هم استقلال روی چند صحنه اعتراض داشتیم ولی جا دارد از تیم داوری تشکر کنم. در مجموع خوب بازی را کنترل کردند.

وی درباره اینکه گفته بود هر نتیجه ای در بازی با استقلال رقم بخورد خوشحال می شود که این مسئله واکنش هایی را در پی داشته است، گفت: خیلی از موهای من در استقلال سفید شده است. طرفداران نساجی باید به من حق بدهند که جوانی ام را در استقلال گذرانده ام و با این تیم خاطره دارم. اولین بازی خودم را در استقلال مقابل نساجی انجام دادم که برایم سخت بود و حتی هنوز صحنه گریه هایم هست. طرفداران نساجی باید حق بدهند در گوشه دلمان استقلال را دوست داریم. فقط خواهشی که دارم این است که بازیچه دست یکسری دوستان نشوند.

سرمربی نساجی در پایان گفت: بعد از مصاحبه دیروز من، فضای بدی ایجاد شده و عده ای سوء استفاده کردند تا تمرکز بازیکنان را بر هم بزنند. این آدم ها دنبال این هستند نساجی نتیجه نگیرد. امیدوارم طرفداران نساجی باهوش باشند. تا لحظه ای که در نساجی هستیم با تمام وجود برای سربلندی این تیم تلاش می کنیم. نتیجه ای که امروز رقم خورد برای ما خوب بود ولی فکر می کنم برای استقلال راضی کننده نبود. امیدوارم در بازی های بعدی هم ما و هم استقلال نتیجه کامل بگیرند.

***

نکونام: ذوب‌آهن دفاعی بازی کرد

جواد نکونام پس از پیروزی تیمش برابر ذوب‌آهن اظهر کرد: خوشحالیم که توانستیم سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم. جایگاه ذوب‌آهن اینجا نیست. ذوب آهن تیم پر قدرت و خوبی است. ابتدای فصل آقای آذری تیم خوبی را برای ذوب‌آهن بسته بودند. ذوب‌آهن اگر همه بازی‌هایش را مثل امروز بازی می‌کرد الان بالای جدول بود. آنها بسیار پر فشار و خوب در خط دفاع کار کردند.

وی افزود: آنها برابر پیکان چهار گل خوردند. برابر ماشین‌سازی هم ۲ بر یک شکست خوردند. با این حال آنها تیمی هستند که خیلی خوب دفاع می‌کنند. امروز هم کاملا بسته بازی کردند و بازی برای ما سخت و سنگین بود.

نکونام تصریح کرد: از آقای آذری تشکر ویژه‌ای دارم که واقعا زحمت می‌کشند. قدر چنین مدیرانی را باید بدانیم. شرایط سخت و گرمی هوا و نبود برخی بازیکنان کار را سخت کرده بود. احمد عبدالله‌زاده را تعویض کردیم و سینا زامهران را آوردیم که او هم مصدوم شد. برخی بازیکنان هم هنوز به شرایط ایده‌آل نرسیده‌اند. با این حال از بازیکن و کادرم تشکر می‌کنم که زحمت کشیدند. این پیروزی را هم به آقای آذری تقدیم می‌کنم.

لوکا بوناچیچ: ما باید ۲ بر یک فولاد را می‌بردیم!

لوکا بوناچیچ پس از شکست تیمش برابر فولاد اظهار کرد: بازی پر تنشی را شاهد بودیم. ما فرصت‌های خوبی داشتیم و باید دو بر یک بازی را می‌بردیم اما برد را به فولاد هدیه دادیم.

وی افزود: قبل از بازی همه چیز را مشخص کرده بودیم اما در زمین اجرا نشد. فولاد یک گل بیشتر زد و پیروز میدان بود. ما باید برای آینده بیشتر فکر کنیم.

***

قلعه‌نویی: اخراج رفیعی عجولانه بود/ حضور اسکوچیچ در ورزشگاه‌ها انگیزه مضاعفی برای بازیکنان ایجاد کرد

امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از دیدار با صنعت نفت آبادان در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور اظهار داشت: در این دیدار فشار مضاعفی بر روی من ایجاد شد و به بازیکنان و شاگردانم افتخار می‌کنم که معرفت و ایثار در زمین پیاده کردند. این برد را به هوادارانمان تقدیم می‌کنیم که چند هفته از دست من زجر کشیدند.

وی تصریح کرد: مسئول نتایج در هفته‌های گذشته با امیر قلعه‌نویی است و بازیکنان زحمت خود را کشیدند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: از عظیمیان مدیرعامل کارخانه فولاد مبارکه و هیئت همراه نیز تشکر می‌کنم که در بدترین شرایط به بازیکنان و کادر سپاهان روحیه دادند.

وی گفت: با این که 70 دقیقه 10 نفره بودیم یک موقعیت به نفتی‌ها ندادیم و امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد.

قلعه‌نویی درباره اخراج سروش رفیعی گفت: فکر می‌کنم اخراج سروش رفیعی عجولانه بود. درباره تحریک سرپرست تیم نفت آبادن نیز صحبتی ندارم اما پای هر 2 بازیکن از روی زمین به هم برخورد کرد و فکر می‌کنیم سید علی در اخراج سروش عجله کرد. سیدعلی در این گونه اخراج‌ها عادت دارد.

وی درباره هدر دادن پنالتی توسط سروش رفیعی بیان کرد: از زمان تیم ملی پنالتی برای من یک کابوس شده است و در تمرینات پنالتی و ضربه ایستگاهی تمرین می‌کنیم اما دلیل این مشکل را نمی‌دانم. در بدترین شرایط 3 امتیاز دیدار را به دست آوردیم و فرصت داریم تا با بازگشت مصدومان شرایط را به خوبی دنبال کنیم.

سرمربی تیم سپاهان درباره حضور اسکوچیچ در اصفهان گفت: در نشست صبح امروز نقطه نظرات خود را در اختیار وی قرار دادیم و حضور این مربی در ورزشگاه ها و تماشای لیگ انگیزه‌ مضاعفی با باشگاه‌ها و بازیکنان می‌دهد.

سراج: در گلزنی ناموفق بودیم/ پس از اخراج بازیکن سپاهان بازی خوبی به نمایش گذاشتیم

بهنام سراج در نشست خبری پس از دیدار سپاهان و صنعت نفت آبادان در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور اظهار داشت: در 2 دیدار گذشته موقعیت‌های زیادی بر روی دروازه حریفانمان ایجاد کردیم اما در گلزنی ناموفق هستیم. در این دیدار 45 دقیقه توپ و میدان را در اختیار داشتیم و از تمام نیروهای تهاجمی خود استفاده کردیم.

وی تصریح کرد: در فوتبال اگر گل نزنی گل می‌خوری. از دقیقه 20 به بعد فوتبال خوبی بازی کردیم و در نیمه دوم نیز مالکیت بازی را در اختیار داشتیم.

بیشتر بخوانید

قلعه‌نویی: بازی با صنعت نفت یکی از حساس‌ترین مسابقات ما است/امتیازات بیهوده‌ای از دست دادیم

رمضانی: با شکست صنعت نفت، رقابت را در بالای جدول داغ‌تر کردیم/ ایراد ناظر بازی به مجیدی سختگیرانه بود

اصفهان| سپاهان و صنعت نفت از نگاه آمار؛ شاگردان قلعه‌نویی به‌دنبال طلسم‌شکنی

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بازیکنان سپاهان پس از 10 نفره شدن جانانه جنگیدند و به دنبال پیروزی در این دیدار بودند و به این باشگاه تبریک می‌گویم. تیمی که به دنبال پیروزی است باید با تمام توان خود بازی کند.

سراج بیان کرد: در خط دفاع و دروازه امروز خوب عمل کردیم اما در گلزنی مشکل داریم که باید آن را رفع کنیم.

وی درباره اعتراض به داور این دیدار افزود: اگر فیلم بازی را مشاهده کنید حتی یک کلمه نیز با داور صحبت نکردم و زمان وقت استراحت با داور درباره صحنه گل سپاهان که قبل از آن خطا بود صحبت کردم. امیر قلعه‌نویی استاد ما است و به نیمکت خود نیز تذکر دادم هیچ کس حق صحبت با سرمربی تیم حریف را ندارد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۷۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر شاگردان الهامی به قائمشهر برای مصاف با تراکتور

نساجی پشت درهای بسته تمرین کرد تا برای بازی با تراکتور آماده شود.

طرفداری | شاگردان الهامی بازی حساسی با تراکتور دارند.

تیم فوتبال نساجی مازندران که برای بقا در لیگ برتر تلاش می‌کند، پس از تساوی ارزشمند مقابل سپاهان در اصفهان، آماده میزبانی از تراکتور تبریز در دیداری حساس و سرنوشت‌ساز است. شاگردان ساکت الهامی که می‌دانند برای بقا در لیگ برتر کار سختی در پیش دارند، امیدوارند با حمایت هواداران پرشور خود در ورزشگاه وطنی، از سد تراکتور عبور کنند.

نساجی که تمرینات خود را در تهران دنبال می‌کرد، برای دیدار با تراکتور به قائمشهر بازگشت. اعضای این تیم پس از فرود در فرودگاه دشت ناز ساری، با حضور در مزار شهدای مدافع حرم و نادر دست‌نشان، یاد و خاطره این عزیزان را گرامی داشتند. شاگردان الهامی سپس در ورزشگاه وطنی و پشت درهای بسته به تمرین پرداختند تا خود را برای جدالی سخت با تراکتور آماده کنند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • نساجی چشم انتظار پیروزی پرسپولیس
  • محرومیت مهاجم آشنا مقابل تراکتور
  • مسیر بقا برای چهار تیم قعرنشین لیگ بیست و سوم
  • بازگشت پرسپولیس از آبادان، شاید به‌عنوان صدرنشین
  • سفر شاگردان الهامی به قائمشهر برای مصاف با تراکتور
  • ترانسفر نافرجام در تبریز؛ مهاجمان استقلال و پرسپولیس به نیمکت پیچ شدند
  • غیبت ۵ بازیکن نساجی برابر تراکتور
  • اعلام داور بازی نساجی با تراکتور
  • سند واگذاری استقلال و پرسپولیس منتشر شد + جزئیات | متقاضیان تا چه روزی فرصت دارند؟
  • غیبت بهترین گلزن و مدافع راست نساجی در بازی با تراکتور