Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: حسادت علیه تیم ما زیاد است و نمی‌دانم چرا برخی‌ها دوست دارند ما زمین بخوریم. تاریخ انتشار: 06:37 - 03 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۳۹۸۱۴

مصطفی کارخانه در گفت‌وگو با میزان، در خصوص شرایط تمرینی تیم والیبال سایپا اظهار داشت: براساس چارچوب و سیاست‌کاری که از ابتدای حضورمان در سایپا آن را تعیین کرده‌ایم کار را جلو می‌بریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید نبود من چندان در تمرینات بی‌تاثیر نباشد، اما با این وجود کار براساس نظم خاصی جلو می‌رود. نفراتی که در بخش فنی تیم حضور دارند کارها را به خوبی پیش می‌برند.

وی درباره مباحث مطرح شده مبنی بر احتمال بازگشت محمد موسوی به لیگ لهستان گفت: با جلساتی که داشتیم سوء تفاهمات برطرف شد و او پیش ما خواهد ماند. سیدمحمد افتخار والیبال است و در این مدت هم صحبت‌های خوبی را با هم داشته‌ایم و نتیجه‌اش رضایت‌بخش بود. جای خرسندی است که چنین بازیکنی در لیگ ایران حضور دارد. خوشبختانه سایپا هم باشگاه بزرگی است و همه چیز به خوبی برای ما پیش می‌رود. تیم خوب و بازیکنان شایسته‌ای داریم که همین مسئله نوید روزهای درخشانی را در فصل جاری برای ما می‌دهد.

*شریفی دوست دارد در لیگ‌های اروپایی کسب تجربه کند

سرمربی تیم والیبال سایپا در خصوص اینکه تکلیف پیوستن مرتضی شریفی به این تیم چه شد، گفت: صحبت‌های زیادی را با شریفی داشته‌ایم، اما گویا خود این بازیکن علاقه‌مند به حضور در خارج از کشور است. عیبی ندارد؛ برود و در لیگ‌های اروپایی کسب تجربه کند.

کارخانه در مورد اینکه آیا کسر قرارداد موجب ناراحتی بازیکنانی مانند موسوی و شفیعی شده است، تصریح کرد: مشکل خاصی وجود ندارد، به نظرم حسادت علیه تیم ما زیاد است و نمی‌دانم چرا برخی‌ها دوست دارند تیم ما زمین بخورد؛ همه چیز را به خدا واگذار می‌کنم.

* دیدگاه مثبت مربی بزرگ ایتالیایی به من، افتخار بزرگی است

وی در خصوص اینکه تکلیف حضورش در هیئت رییسه فدراسیون والیبال به کجا انجامید، اظهار داشت: نمی‌دانم در هیئت رییسه فدراسیون والیبال باشم یا نباشم، هر چند که من زحمات زیادی را برای والیبال کشورم در این مدت کشیده‌ام و در هر لباسی باشم برای تیم کشورم آرزوی موفقیت دارم. چندان برایم بودن مهم نیست و مهم این است والیبال به افتخارآفرینی‌های خودش همچنان ادامه دهد.

سرمربی پیشین تیم والیبال جوانان پیرامون انتخاب سرمربی برای تیم نوجوانان تاکید کرد: نمی‌توان از شخص حاصی اسم برد، اما در هر صورت مربیگری در رده نوجوانان سخت است چون هم مربی باید روی بازیکنان شناخت کامل داشته باشد و هم از نظر اخلاقی و شخصیتی الگوی مناسبی برای آنها باشد. کار کردن با نوجوانان قلق خاصی را می‌طلبد چون اگر در این رده سنی بازیکنان خوب آموزش ببینند در آینده می‌توانند حرفی برای گفتن داشته باشند.

کارخانه راجع به احترام ویژه بالدووین برای خودش گفت: والری بالدووین همیشه به من لطف ویژه‌ای داشته و هنوز هم دارد؛ باعث افتخار بنده است که چنین فردی دیدگاه مثبتی نسبت به من دارد. خداراشکر می‌کنم چنین مربی در ایتالیا به من ابراز محبت کرده و این برایم افتخار بزرگی است.

بیشتر بخوانید: کارخانه به ویروس کرونا مبتلا شد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: والیبال مصطفی کارخانه والیبال سایپا محمد موسوی تیم والیبال تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۷۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی والیبال به ایران آمد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت فدراسیون والیبال، موریس موتو پائز نهم اسفندماه سال ۱۴۰۲ برای هدایت تیم ملی والیبال مردان ایران در سال ۲۰۲۴ با فدراسیون والیبال به توافق رسید. این مربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی ساعت چهار بامداد امروز (چهارشنبه پنجم اردیبهشت) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شد و صبح امروز با سید میلاد تقوی رئیس فدارسوین والیبال دیدار و در خصوص برنامه‌های تیم ملی والیبال کشورمان گفت‌وگو می‌کند.

پائز از ساعت ۱۱ صبح با حضور در سالن آزادی فدراسیون در تمرینات تیم ملی والیبال کشورمان شرکت خواهد کرد. تمرینات تیم ملی والیبال ایران که از شنبه ۱۸ فروردین با حضور ۱۶ بازیکن جوان آغاز شده بود و از روز چهارشنبه ۲۸ فروردین با ورود محمد فلاح، محمد ولی‌زاده، شهروز همایونفرمنش، مهدی مرندی، محمدرضا حضرت‌پور، محمدطاهر وادی و میثم صالحی وارد فاز جدیدی شده بود، از امروز با کادر فنی کامل پیگیری می‌شود تا مردان والیبال ایران خود را برای حضور شایسته در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ آماده کنند.

بازیکنان لژیونر هم پس از بازگشت به ایران با نظر پائز استراحتی کوتاه خواهند داشت و در کمترین زمان ممکن به اردوی تیم ملی اضافه می‌شوند.

پیمان اکبری، علی فتاحی، نوید مشجری، عبدالرضا علیزاده، امیر ملک‌زاده و پویا عزیزی به عنوان مربی، محمدامین شاکری (آنالیزور)، توحید اصغری (بدنساز)، علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره‌ای به عنوان ماساژور دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال کشورمان در اردو هستند.

همچنین مارسلو بدنساز تیم ملی والیبال کشورمان روز دوشنبه دهم اردیبهشت به جمع مردان والیبال ایران در تهران خواهد پیوست و لئوناردو دستیار برزیلی پائز نیز روز جمعه ۱۴ اردیبهشت وارد تهران خواهد شد.

رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از یکم خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است.

کد خبر 6087214

دیگر خبرها

  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • مصطفی کارخانه مشاور عالی و دبیر کمیته فنی شد
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۶ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ تفاوت ۳۰ میلیونی قیمت پراید در کارخانه و بازار
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • سرمربی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • پیش‌فروش محصول جدید سایپا بدون تعیین قیمت کارخانه
  • تیم هورسان رامسر انصراف داد/ سایپا به لیگ برتر والیبال بازگشت
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!
  • هورسان کنار کشید/ سایپا به لیگ برتر والیبال برگشت