Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه بیمارستان‌های استان مشکل کمبود تجهیزات حفاظت فردی ندارند گفت: برنامه ذخیره‌سازی وسائل حفاظت فردی در دستور کار قرار دارد. - اخبار استانها -

فیروز سرودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، با تأکید بر اینکه برنامه ذخیره‌سازی وسائل و تجهیزات حفاظت فردی برای شش ماهه دوم سال در دستور کار قرار دارد اظهار داشت: در حال حاضر بیمارستان‌های استان گیلان مشکل کمبود تجهیزات حفاظت فردی ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با رد هرگونه کمبود تجهیزات حفاظت فردی در بیمارستان‌های استان عنوان کرد: با تمهیداتی که اندیشیده شده است مشکلاتی در این بخش نداریم از سوی دیگر در خود استان گیلان نیز تجهیزات حفاظت فردی تولید می‌شود.

سرودی با تأکید بر اینکه تجهیزات حفاظت فردی مورد نیاز بیمارستان‌های گیلان علاوه بر تولید در داخل استان با کمک وزارت بهداشت در اختیار مراکز درمانی قرار می‌گیرد تصریح کرد: گان، ماسک، دستکش و لوازمی نظیر این‌ها از جمله این وسایل محسوب می‌شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان: عقب‌مانده‌ترین استان کشور از حیث تعداد بیمارستان‌ و تجهیزات پزشکی هستیممجوز شورای اقتصاد برای استفاده از وام بانک جهانی جهت تامین تجهیزات بهداشتیکشف 212 هزار انواع تجهیزات بهداشتی احتکار شده در 24 ساعت اخیر

وی همکاری و مساعدت خیران و جامعه نیکوکاران برای کمک به بخش بهداشت و درمان را در شرایط بحران شیوع کرونا قابل تقدیر ارزیابی کرد و اظهار داشت: خیرین همواره یاری کننده دانشگاه علوم پزشکی گیلان بوده‌اند و حمایت آنان همچنان نیز ادامه دارد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تأکید بر اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا امروز خیران به صورت خودجوش کمک‌های خوبی به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان داشتند افزود: در کنار فداکاری کادر بهداشت و درمان نیکوکاران نیز اقدامات اثربخشی را تاکنون انجام داده‌اند.

انتهای پیام/614/ش

R7877/P/S6,71/CT1 بیشتر بخوانید... معاون وزیر بهداشت: شرایط کرونا در پاییز و زمستان‌ ‌بدتر هم خواهد شد / راه ‌مقابله ‌در بیمارستان نیست / مردم ماسک‌ بزنند ظرفیت بیمارستان‌ها در شهر اراک به زودی تکمیل می‌شود عضو کمیسیون بهداشت مجلس: احتمال شیوع کرونا بعد از اعیاد قربان و غدیر/ بیمارستان‌ها به حالت آماده‌باش درآیند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... معاون وزیر بهداشت: شرایط کرونا در پاییز و زمستان‌ ‌بدتر هم خواهد شد / راه ‌مقابله ‌در بیمارستان نیست / مردم ماسک‌ بزنند ظرفیت بیمارستان‌ها در شهر اراک به زودی تکمیل می‌شود عضو کمیسیون بهداشت مجلس: احتمال شیوع کرونا بعد از اعیاد قربان و غدیر/ بیمارستان‌ها به حالت آماده‌باش درآیند پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ رکورد تلفات جانی ناشی از ابتلا به کرونا در آذربایجان‌شرقی شکسته شد ۲ آزمایش موفق ۳ داروی درمان و پیشگیری از کرونا در آذربایجان شرقی / داروها روی ۳۰۰ نفر آزمایش موفق داشت ۳ تحلیل معاون وزیر بهداشت از علت افزایش شیوع کرونا: مردم دیگر از کرونا نمی‌ترسند ۴ الهامی: هم ما و هم تیم شهر خودرو اول به دنبال گل نخوردن بودیم/ توقع نداشتم در مشهد از من تقدیر شود ۵ وزیر راه: ۲ هزار کیلومتر ‌خط راه‌آهن ‌افتتاح می‌شود / ورود ۲ هزار دستگاه لوکوموتیو و واگن باری ‌به ناوگان ریلی ایران ۶ نایب‌رئیس مجلس در گفت‌وگو با تسنیم: سقف تسهیلات ودیعه مسکن ۱۰۰میلیون تومان تعیین شد/ ‌قرارداد رسمی ‌الزامی شد ۷ بوناچیچ: پیروزی را به فولاد هدیه دادیم/ نمی‌توانم اشتباهات‌مان را هضم کنم ۸ قلعه‌نویی: از زمان تیم ملی پنالتی برای من یک کابوس شده است/ اخراج رفیعی عجولانه بود مهمترین اخبار استانها سخنگوی وزارت خارجه: روابط اقتصادی ایران با کشورهای دوست هم‌پای روابط سیاسی پیش نرفته است‌ تحلیل معاون وزیر بهداشت از علت افزایش شیوع کرونا: مردم دیگر از کرونا نمی‌ترسند سخنگوی کمیسیون آموزش ‌مجلس‌: بازگشایی مدارس ‌‌معنایی ندارد / دخالتی در زمان برگزاری کنکور ‌نمی‌کنیم وزیر راه: ۲ هزار کیلومتر ‌خط راه‌آهن ‌افتتاح می‌شود / ورود ۲ هزار دستگاه لوکوموتیو و واگن باری ‌به ناوگان ریلی ایران مهمترین اخبار تسنیم تهدید دو جنگنده متخاصم علیه هواپیمای مسافربری ایرانی در آسمان لبنان+تصاویر موسوی: هر حادثه‌ای در مسیر برگشت برای هواپیمای ماهان اتفاق افتد، ایران آمریکا را مسئول آن خواهد شناخت تحلیل معاون وزیر بهداشت از علت افزایش شیوع کرونا: مردم دیگر از کرونا نمی‌ترسند اختصاصی/ هیچ شخصیت سیاسی یا نظامی در هواپیمای ماهان حضور نداشته است وزیر راه: ۲ هزار کیلومتر ‌خط راه‌آهن ‌افتتاح می‌شود / ورود ۲ هزار دستگاه لوکوموتیو و واگن باری ‌به ناوگان ریلی ایران درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی گیلان کمبود تجهیزات حفاظت فردی معاون وزیر بهداشت بیمارستان ها شیوع کرونا ۲ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۷۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود تخت و نیروی انسانی در بیمارستان‌های جنوب کرمان

رئیس علوم پزشکی جیرفت با اشاره به نواقص بسیار زیاد در حوزه درمان جنوب استان کرمان، گفت: در جنوب استان با کمبود تخت بیمارستانی و نیروی انسانی مواجه هستیم. - اخبار استانها -

علی‌اصغر خیرخواه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به اینکه این دانشگاه در گستره وسیع جنوب استان کرمان به جمعیتی در حدود یک میلیون نفر خدمات‌رسانی دارد، اظهار داشت: تمام تلاش ما بر این است که خدمات حوزه بهداشت و درمان را در بهترین شرایط و با کیفیت خوب به مردم این منطقه ارائه کنیم.

وی با بیان اینکه در راستای ارائه خدمات بهتر به مردم این منطقه امسال توسعه اورژانس بیمارستان‌های کوچک جنوب استان کرمان در شهرهای قلعه‌گنج، رودبار، منوجان و کهنوج در برنامه است، افزود: طرح توسعه اورژانس قلعه‌گنج و کهنوج آماده افتتاح است که به زودی این کار انجام می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اشاره به اینکه طرح توسعه اورژانس بیمارستان منوجان نیز به زودی افتتاح و توسعه اورژانس‌ رودبار با مقداری تاخیر انجام می‌شود، ادامه داد: تا شهریورماه تمامی طرح‌های توسعه اورژانس بیمارستانی در این شهرها به بهره‌برداری می‌رسند و به فضای فیزیکی اورژانس این بیمارستان‌ها چیزی در حدود هزار و 700 تا 2 هزار متر افزوده می‌شود.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم که بیمارستان عنبرآباد هر چه زودتر به مرحله افتتاح برسد، گفت: البته ممکن است که این بیمارستان امسال آماده بهره‌برداری نشود اما پیگیر هستیم که پیش از افتتاح بخش اورژانس این بیمارستان آماده خدمت‌رسانی به مردم این شهرستان شود و دلگرمی را برای مردم عنبرآباد ایجاد کنیم.

خیرخواه با اشاره به اینکه در حوزه جنوب استان کرمان محرومیت‌های تاریخی و نواقص بسیار زیادی در حوزه بهداشت و درمان وجود دارد و البته ما به دنبال این هستیم که این مشکلات را برطرف و جبران کنیم، گفت: نگاه دولت سیزدهم برای رفع محرومیت به ویژه در حوزه بهداشت و درمان است.

وی با اشاره به کمبود تخت بیمارستانی در جنوب استان کرمان، گفت: برای جبران این کمبود سه بیمارستان در عنبرآباد، جیرفت و کهنوج در برنامه است که جزو مصوبات سفر استانی رئیس جمهور هم قرار دارند که حدود 600 تخت بیمارستانی به ظرفیت تخت‌های جنوب استان کرمان افزوده می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با بیان اینکه در بیمارستان‌های کوچک در کنار مشکل کمبود تخت‌های بیمارستانی با مشکل کمبود نیروی انسانی نیز مواجه هستیم، گفت: اگر بتوانیم نیروی انسانی مورد نیاز در جنوب استان را تامین کنیم قطعاً خدمات بهتری به مردم ارائه خواهد شد و رضایتمندی نسبی بیشتری خواهند داشت.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • انجام ۱۸۰ هزار عمل جراحی در تعطیلات نوروز
  • داستان تکراری کمبود پرستار؛ استخدام مشکل را حل می‌کند؟
  • همدستی مرد و زن برای قتل شوهر
  • کمبود تخت و نیروی انسانی در بیمارستان‌های جنوب کرمان
  • کمبود شیرخشک در داروخانه‌ها والدین چابهاری را نگران کرد
  • پرستاران سر دو راهی؛ خانه نشینی یا تغییر شغل؟
  • علائم کمبود ویتامین B۱۲ چیست؟
  • پرستاران سر دو راهی خانه نشینی و تغییر شغل
  • اهداء تجهیزات به بیمارستان امام خمینی(ره) چایپاره
  • بیمارستان های دولتی ملزم به درمان رایگان کودکان هستند