Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس دادگستری خراسان رضوی دستور بررسی موانع حقوقی توسعه راه آهن جوین - خواف را صادر کرد. تاریخ انتشار: 09:12 - 03 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۰۲۸۹

خبرگزاری میزان- غلامعلی صادقی طی دستوری به مجموعه قضایی، خواستار بررسی و حل موانع حقوقی توسعه راه آهن جوین – خواف شد.
بنابراین گزارش، متعاقب تأکیدات ریاست قوه قضاییه مبنی بر اجرای دقیق سیاست‌های دستگاه قضایی در زمینه دفاع از حقوق عامه، رییس کل دادگستری خراسان رضوی با هدف حمایت از واحد‌های تولیدی و صنعتی، طی دستوری به رییس دادگستری شهرستان جوین خواستار پیگیری ویژه با هدف حل موانع حقوقی توسعه راه آهن جوین – خواف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس و با عنایت به وجود موانعی بر سر راه توسعه راه آهن و ریل گذاری از ایستگاه راه آهن حکم آباد به مجتمع فولاد به منظور حمل سنگ آهن از شهرستان خواف به جوین و همچنین به منظور کاستن از بار ترافیکی در محور‌های مواصلاتی مذکور؛ جلساتی با حضور مسئولان قضایی و مالکین منطقه برای ایجاد صلح و سازش برگزار تا پس از انجام اقدامات قانونی لازم شاهد توسعه راه آهن این منطقه و تسهیل در تولید و ایجاد اشتغال در این حوزه باشیم.
گفتنی است در راستای اجرای دستور رییس کل دادگستری خراسان رضوی در این زمینه، اقدامات لازم توسط دادگستری شهرستان جوین انجام و پیگیری‌های ویژه در دستور کار قرار گرفته است.   بیشتربخوانید:   دستور رییس کل دادگستری استان فارس در خصوص رفع موانع تولید کارخانه قند کوار انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: خراسان رضوی راه آهن جوین خواف دادگستری خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۷۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۲ هزار اثر تاریخی در خراسان رضوی ثبت ملی شد

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی با اشاره به وسعت و تعدد آثار تاریخی در استان خراسان رضوی افزود: بیش از ۸۲۵ نفر ساعت در شورای فنی استان پیرامون مسائل مرمتی و حفاظتی میراث فرهنگی بحث و بررسی شده است.

 احسان زهره وندی افزود: انجام طرح پژوهشی مطالعات راهبردی پهنه تاریخی شهرستان نیشابور و پروژه پارکینگ (ساختمان چند منظوره) واقع در بافت تاریخی تربت جام به ترتیب اولین و آخرین طرحی بود که در شورای فنی میراث فرهنگی خراسان رضوی بررسی و به نتیجه رسید.

معاون میراث فرهنگی خراسان رضوی ادامه داد: بیشترین تعداد طرح های بررسی شده در شورای فنی میراث فرهنگی استان مربوط به شهرستان های نیشابور و مشهد بوده است.

هم اکنون استان خراسان رضوی دارای بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ اثر تاریخی ثبت شده در فهرست ملی است و بیش از ۱۰ هزار اثر معنوی، تاریخی و فرهنگی دارای ظرفیت ثبت درفهرست ملی را دارد.

 
 

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۲ میلیون مسافر به خراسان رضوی سفر کردند
  • هم‌افزایی شهرداران کلانشهرها در توسعه فرهنگ رضوی در ایام دهه کرامت
  • بهروری و سرمایه گذاری در سال جدید در دستور کار دستگاه‌های استان باشد
  • رئیس دادگستری خراسان رضوی، معاون اول قوه قضاییه شد
  • ۴۲ دستور کار برای حفاظت و مرمت از میراث فرهنگی خراسان رضوی
  • بیش از ۲ هزار اثر تاریخی در خراسان رضوی ثبت ملی شد
  • انتصاب رئیس کل دادگستری خراسان رضوی به معاون اولی قوه قضاییه
  • بررسی موانع آغاز به کار واحدهای جدید استحصال یُد در نخستین جلسه اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان
  • پرونده تخلف رییس اتحادیه نانوایان مشهد به دادسرا رسید
  • بالغ‌ بر ۶۰ هزار اصله نهال در جوین غرس شد