Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: خراسان شمالی جزو ۴ استانی است که تعداد مبتلایان کرونا در آن افزایشی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، سید احمد هاشمی در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا که با حضور معاون وزیر بهداشت برگزار شد، اظهار داشت: متاسفانه موارد ابتلا و بستری ناشی از ویروس کرونا در خراسان‌‌شمالی رو به افزایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلفت کرمانی‌ها از خطرات کرونا / رفتارهایی که جان دیگران را تهدید می‌کند + تصاویرسازمان جهانی بهداشت خطاب به پامپئو: در دوره کرونا سیاست باید قرنطینه شودکرونا در کمین نوزادان و کودکان/ بوسیدن کودکان را کنار بگذارید

وی با بیان اینکه میانگین مورارد فوتی در خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری پایین‌تر است افزود: خراسان شمالی جزء 4 استان نخست کشور است که موارد بستری ناشی از کرونا در آن رو به افزایش است

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی با اشاره به وضعیت شهرستان‌های استان خاطرنشان کرد: در حال حاضر در شهرستان‌های شیروان، اسفراین، بجنورد و مانه و سملقان وضعیت قرمز، شهرستان های فاروج، گرمه و جاجرم وضعیت نارنجی و در شهرستان راز و جرگلان وضعیت بیماری کرونا زرد است.

وی میانگین سن ابتلا به بیماری کرونا در استان را 54 سال عنوان کرد و گفت: میانگین سنی موارد فوتی بیماری کرونا در خراسان شمالی 65 سال به بالا بوده و بیشتر این افراد دارای بیماری زمینه‌ای همچون بیماری قلبی و عروقی و ریوی بوده‌اند.

انتهای پیام/312/ ز

R7719/P/S6,55/CT11 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا بیشتر بخوانید... غلفت کرمانی‌ها از خطرات کرونا / رفتارهایی که جان دیگران را تهدید می‌کند + تصاویر معاون وزیر بهداشت: هیچ داروی گیاهی و سنتی مؤثر برای درمان کرونا نداریم‌ / پاییز ‌سخت‌‌تری در راه است گزارش| آژیر خطر ابتلا به کرونا در ملایر به صدا درآمد/ ظرفیت بیمارستان‌ها ‌تکمیل شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... غلفت کرمانی‌ها از خطرات کرونا / رفتارهایی که جان دیگران را تهدید می‌کند + تصاویر معاون وزیر بهداشت: هیچ داروی گیاهی و سنتی مؤثر برای درمان کرونا نداریم‌ / پاییز ‌سخت‌‌تری در راه است گزارش| آژیر خطر ابتلا به کرونا در ملایر به صدا درآمد/ ظرفیت بیمارستان‌ها ‌تکمیل شد واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ رکورد تلفات جانی ناشی از ابتلا به کرونا در آذربایجان‌شرقی شکسته شد ۲ الهامی: هم ما و هم تیم شهر خودرو اول به دنبال گل نخوردن بودیم/ توقع نداشتم در مشهد از من تقدیر شود ۳ تحلیل معاون وزیر بهداشت از علت افزایش شیوع کرونا: مردم دیگر از کرونا نمی‌ترسند ۴ وزیر راه: ۲ هزار کیلومتر ‌خط راه‌آهن ‌افتتاح می‌شود / ورود ۲ هزار دستگاه لوکوموتیو و واگن باری ‌به ناوگان ریلی ایران ۵ گزارش| اما و اگرهای ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان/ ‌قانون ۶۰روزه‌ای که ابلاغیه آن ۶۰۰روزه شد ۶ آزمایش موفق ۳ داروی درمان و پیشگیری از کرونا در آذربایجان شرقی / داروها روی ۳۰۰ نفر آزمایش موفق داشت ۷ انتقاد شدید معاون وزیر بهداشت از برگزاری عروسی در بحران کرونا / مدافعان سلامت گرفتار ویروس شده‌اند + فیلم ۸ بوناچیچ: پیروزی را به فولاد هدیه دادیم/ نمی‌توانم اشتباهات‌مان را هضم کنم مهمترین اخبار استانها انتقاد شدید معاون وزیر بهداشت از برگزاری عروسی در بحران کرونا / مدافعان سلامت گرفتار ویروس شده‌اند + فیلم کرونا در کمین نوزادان و کودکان/ بوسیدن کودکان را کنار بگذارید ‌ سخنگوی کمیسیون آموز‌ش مجلس: وزارت علوم مصمم به برگزاری کنکور در ۳۰ و ۳۱ مرداد ماه است غلفت کرمانی‌ها از خطرات کرونا / رفتارهایی که جان دیگران را تهدید می‌کند + تصاویر مهمترین اخبار تسنیم نامه اعتراض ایران درباره تهدید هواپیمای مسافربری ماهان به شورای امنیت ارسال می‌شود معاون وزیر بهداشت: هیچ داروی گیاهی و سنتی مؤثر برای درمان کرونا نداریم‌ / پاییز ‌سخت‌‌تری در راه است اولین واکنش آمریکا به حادثه رهگیری هواپیمای «ماهان» موسوی: هر حادثه‌ای در مسیر برگشت برای هواپیمای ماهان اتفاق افتد، ایران آمریکا را مسئول آن خواهد شناخت آغاز ثبت‌نام وام ودیعه مسکن از شنبه درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا معاون وزیر بهداشت خراسان شمالی بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۸۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۱۴ شهید غریب اسارت در خراسان شمالی

معاون استاندار خراسان شمالی گفت: تاکنون با روایت آزادگان، ۱۴ سعید غریب اسارت در خراسان شمالی شناسایی شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حسن ناهیدی امروز _ دوشنبه سوم اردیبهشت _ در ستاد استانی کنگره ملی شهدای غریب در اسارت خراسان شمالی اظهار کرد: برگزاری کنگره‌های شهدا بهترین محمل برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی با اشاره به برگزاری کنگره شهدای غریب در اسارت در استان افزود: تاکنون از طریق روایت آزادگان، ۱۴ شهید غریب اسارت در خراسان شمالی شناسایی شده‌اند که هدف اصلی از برگزاری این کنگره شناسایی و معرفی این شهدا است.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی تولید سند و مستند از یادواره‌های شهدا را اقدام مهم و مؤثری برای آیندگان در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و تأثیرگذار دانست و خاطرنشان کرد: امروزه بیش از گذشته به فرهنگ ایثار و شهادت نیاز داریم.

ناهیدی با اشاره به اینکه جنگ‌ها دوره فشرده تاریخ هستند که هم تأثیر در گذشته و هم در آینده یک کشور دارد، عنوان کرد: شهدا محصول معادلات طولانی مدت جنگ هستند؛ شهدا مبانی دینی، مذهبی، تاریخی و ملی کشور را ترویج داده اند.

وی گفت: خراسان شمالی از دورترین مناطق به جنگ بود، اما حضور رزمندگان و تعداد شهدا به نسبت جمعیت آن بیشتر است.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی افزود: دخیل کردن دستگاه‌های اجرایی استان در اجرا و برگزاری بهتر این کنگره نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 746956

دیگر خبرها

  • شناسایی ۱۴ شهید غریب اسارت در خراسان شمالی
  • افزایش مبتلایان به سرطان در بلخ
  • بیماریابی در بوشهر افزایش یافت/ تقویت مراکز مراقبت سلامت در استان
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد/ تخمین وجود ۲۰۰ هزار بیمار در ایران
  • درمان رایگان بیماران هپاتیت C؟
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد + جزئیات
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد/ تخمین وجود ۲۰۰۰۰۰ بیمار در ایران
  • اعزام ۸۵ زائر خراسان شمالی به حج عمره
  • روزنه امید برای بیماران مبتلا به سرطان خون