Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج دراولین جلسه تشکیل مجمع خیرین ازدواج کردستان الگوپذیری جوانان از سیره و زندگی ائمه اطهار را ضرورت نسل امروز بیان کرد و گفت: بایستی با مشارکت و یاری همگان در خصوص ازدواج آسان جوانان و شناساندن ارزش و معیار واقعی این امر مقدس در جامعه کار‌های خداپسندانه انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموستا رستمی با بیان اینکه امر ازدواج بنیه جامعه را استحکام می‌بخشد افزود: تحکیم روابط خانوادگی با سنت ازدواج و الگوگیری از آموزه‌های دینی موجب سعادت دنیا و آخرت خواهد شد.

او اساس سعادت انسان را ازدواج برشمرد و ادامه داد: کسانی که در امر ازدواج تسهیلگر باشند سهم عمده‌ای در این امر خداپسندانه خواهند داشت.

امام جمعه سنندج با اشاره به اقدام شایسته خیرین کردستانی در امر کمک به ازدواج جوانان و جایگاه رفیع این خیرخواهان نزد خداوند بزرگ، افزود: پروردگار متعال سعادت دنیا و آخرت را نصیب مخلوقی می‌کند که خود شرایط مالی مساعدی دارد و به جوانانی که شرایط اقتصادی مطلوبی برای تشکیل زندگی مشترک را ندارند یاری می‌رساند.

ماموستا رستمی با اشاره به اینکه امر ازدواج حجاب، عفت و کرامت را برای بشر به همراه می‌آورد ادامه داد: خداوند متعال به کرات در آیات قرآن به اهمیت امر مقدس ازدواج تاکید کرده است چراکه سعادت و سلامت جامعه در پرتو تشکیل خانواده سالم میسر می‌شود.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ازدواج جوانان ائمه اطهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۸۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای جوان سازی روستا‌ها تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،حامد رستمی اجرای سیاست‌های افزایش جمعیت در روستا‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و دولت همه توان خود را در این زمینه به کار می‌گیرد.
مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری فارس اظهار داشت: فرهنگسازی برای تشکیل خانواده و فرزندآوری به همراه تحکیم بنیان خانواده از راهکار‌های عملیاتی در راستای اجرای سیاست‌های جمعیتی هستند.
رستمی از ظرفیت‌های روستایی به عنوان موتور محرک تولید یاد کرد و افزود: روستا‌های استان پهناور فارس پرچمدار تولید در ایران اسلامی هستند و تحقق شعار سال با هم افزایی روستانشینان ممکن خواهد بود.
وی اظهاری امیدواری کرد اجرای پروژه‌های محرومیت زدایی در روستا‌ها به مهاجرت معکوس منجر شده و با ارتقا کیفیت زندگی روستانشینان شاهد افزایش جمعیت روستایی و بالندگی کشور در عرصه تولید باشیم.
به گفته این مقام مسئول، تشکیل شورای جوان سازی در روستا‌ها با مدیریت دهیاری، اعضا فرمانده پایگاه‌های مقاومت، خانه‌های بهداشت و معتمدین محلی صورت می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • تشکیل شورا‌های جوان‌سازی در روستا‌های فارس
  • ماموستا رستمی: فضای کتابخوانی در استان کردستان تقویت شود
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • شورای جوان سازی روستا‌ها تشکیل می‌شود
  • مقابله با معضلات فرهنگی به کمک کاربردی‌سازی سیره حضرت عبدالعظیم(ع)
  • تأثیر زیارت قبور ائمه اطهار(ع) در بخشش گناهان
  • پیروی جوانان از سیره شهدا، رمز اعتلای کشور است
  • بررسی فقهی، پزشکی عبادات و عقود افراد دارای اختلالات گفتاری
  • آیت‌الله علم‌الهدی: پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است
  • پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است