Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-28@17:33:12 GMT

واکنش مقام‌های دولتی به اقدام خطرناک آمریکا

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۲۹۳۱۵

واکنش مقام‌های دولتی به اقدام خطرناک آمریکا

خبرگزاری تسنیم: دو فروند جنگنده آمریکایی برای هواپیمای مسافربری شرکت ماهان ایجاد مزاحمت کردند که این اقدام موجب شد به برخی از مسافران این پرواز آسیب برسد.

این اقدام خطرناک آمریکا با واکنش‌های مقام‌های دولتی کشورمان مواجه شد.

در این بین «سید عباس موسوی» سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به این مزاحمت گفت: «جزئیات این حادثه در دست بررسی است و پس از تکمیل اطلاعات، اقدامات لازم سیاسی و حقوقی به عمل خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: در عین حال در تماس مجید تخت‌روانچی سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان ملل متحد با گوترش دبیرکل آن سازمان صراحتاً تأکید شده است که چنانچه هر حادثه‌ای در مسیر برگشت برای این هواپیما اتفاق افتد، جمهوری اسلامی ایران آمریکا را مسؤول آن خواهد شناخت. این پیام همچنین به سفیر سوئیس در تهران نیز داده شده است.»

نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد هم اعلام کرد علاوه بر گفت‌وگوی تلفنی «مجید تخت‌روانچی» سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد به زودی طی نامه‌ای به شورای امنیت و دبیرکل سازمان ملل متحد مراتب اعتراض خود را از تهدید هواپیمای مسافربری ماهان اعلام می‌دارد.

حسام الدین آشنا مشاور رئیس‌جمهور نیز در صفحه توییتر خود نوشته است: کسی که جان رهبرانش را دوست دارد، با جان مسافران ما بازی نمی‌کند.

منبع: فردا

کلیدواژه: تهدید هواپیمای ایرانی مقام های دولتی جنگنده آمریکایی سازمان ملل متحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۹۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام زیبای بازیکنان نیویورک ردبولز؛ پوشاندن کودکان در باران شدید آمریکا (فیلم)

 

 

 

منبع : طرفداری

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: چند کنترل توپ زیبا از بازیکنان بزرگ دنیا ببینید لحظات دیوانه وار در جریان مسابقات فوتبال (فیلم) نحوه ورود عجیب تیم ملی ترکمنستان به زمین (فیلم)

دیگر خبرها

  • مقام سازمان ملل: تحمیل قحطی در غزه، جنایت جنگی است
  • اقدام خطرناک آقای بازیگر برای شکستن رکورد گینس (فیلم)
  • اقدام خطرناک آقای بازیگر برای شکستن رکورد گینس + فیلم
  • تماس پرتنش اسرائیل و آمریکا پیش از تصویب قطعنامه آتش‌بس غزه و تمسخر واکنش نتانیاهو
  • وقتی ۱۵۰ سال قبل برداشتن حجاب اعدام داشت! / مجازات عجیب مردان چشم چران!
  • شورای امنیت: قطعنامه آتش بس غزه الزام آور است
  • اقدام زیبای بازیکنان نیویورک ردبولز؛ پوشاندن کودکان در باران شدید آمریکا (فیلم)
  • تحلیل جالب یک حقوقدان از موضع آمریکا در قبال غزه: دلیل این تناقض چیست؟
  • واکنش تهران به تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد در مورد آتش بس در غزه
  • واکنش آمریکا به لغو سفر هیات اسرائیلی: ناامید کننده است