Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق ضیاییان اظهار کرد: امروز (۳ مرداد ماه) در شمال غرب، سواحل دریای خزر، خراسان شمالی، نیمه خراسان رضوی و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی در ادامه ضمن بیان اینکه بعدازظهر امروز در جنوب سیستان و بلوچستان، استان هرمزگان، جنوب کرمان، فارس، شمال بوشهر، دامنه‌های زاگرس در کهگیلویه و بویر احمد رشد ابر گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود، گفت: در استان‌های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، لرستان و غرب اصفهان نیز بارش پراکنده رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اضافه کرد: شنبه (۴ مرداد) علاوه‌بر این مناطق در استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و زاگرس مرکزی در ساعات بعدازظهر رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید رخ خواهد داد.

به گفته ضیاییان، روز‌های یکشنبه و دوشنبه (۵ و ۶ مرداد) در ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی، در جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات هرمزگان و جنوب فارس در ساعات بعدازظهر رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بعد ازظهر سه‌شنبه (۷ مرداد) ابرناکی و بارش پراکنده در شمال غرب و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین و البرز و در غرب سواحل دریای خزر آغاز می‌شود، گفت: چهارشنبه (۸ مرداد) در شمال غرب، سواحل شمالی و خراسان شمالی وقوع رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد همراه با کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن بیان اینکه چهارشنبه دریای خزر مواج خواهد بود، اظهار کرد: طی روز‌های شنبه تا سه شنبه (۴ تا ۷ مرداد) در نوار شرقی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: وزش باد سواحل دریای خزر پارسی خبر سازمان هواشناسی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود وزش باد شدید دریای خزر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۹۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی افزایش دمای تهران/ رگبار و وزش باد شدید در ارتفاعات

به گزارش خبرگزاری مهر، اداره کل هواشناسی استان تهران کرد: بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران، طی پنج روز آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می‌شود. ضمن اینکه طی این مدت به‌ویژه در بخش‌های شمالی و ارتفاعات استان، در بعضی ساعات رگبار باران، وزش باد شدید با احتمال رعد و برق، در ارتفاعات بالادست گاهی رگبار برف و کولاک و در نیمه جنوبی و مناطق غربی استان، گاهی وزش باد شدید مورد انتظار است.

از امروز (۲۶ فروردین) روند افزایشی دما در سطح استان پیش بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا (۲۷ فروردین) کمی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد و در روز سه شنبه (۲۸ فروردین) کمی ابری، به‌تدریج ابری با احتمال رگبار باران و وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۲۱ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

کد خبر 6077851

دیگر خبرها

  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۸ و ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ / رگبار باران تا وزش باد شدید
  • پیش‌بینی وضعیت هوا؛ رگبار باران و رعد و برق در این استان‌ها
  • وضعیت آب و هوای کشور/ رگبار باران در نقاط مختلف؛ وزش باد شدید در نوار شرقی
  • رگبار شدید باران در ۱۰ استان کشور و جزایر خلیج فارس
  • ورود سامانه بارشی به هرمزگان و رگبار شدید باران
  • ‌صدور هشدار قرمز ‌برای دریای عمان/ پیش‌بینی ناپایداری جوی‌
  • رگبار و وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور
  • پیش‌بینی افزایش دمای تهران/ رگبار و وزش باد شدید در ارتفاعات
  • رگبار باران و وزش باد شدید در تهران
  • رگبار باران و وزش باد شدید در تهران/ پیش‌بینی افزایش دما