Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک کارشناس فوتبال گفت: مشکل دروازه بان در این تیم از اول فصل بوده، با تغییراتی که انجام شد نوسان در خط دروازه ذوب آهن دیده می شود. باتوجه به اینکه مهدی خلیل دروازه بان تیم ملی لبنان است، اما نتوانسته به تیم کمک کند.

حمید بابایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با شکست ذوب آهن مقابل فولاد اظهار کرد: در این بازی فولاد برای کسب سهمیه آسیایی و ذوب آهن برای فرار از قعر جدول می‌جنگیدند در طرف دیگر مدیران دوتیم بودند، سعید آذری سال‌های زیادی در ذوب آهن فعال بود و مقابل تیم سابق خود قرار می‌گرفت و جواد محمدی مدیرعامل جوان ذوب آهن مهمان آذری بود که این حساسیت بازی را بیشتر می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در خط دفاعی ذوب آهن ضعف زیادی دیده می‌شد، درهای دفاعی این تیم بسیار باز بود به خصوص سمت چپ که باعث شد مهاجمین فولاد از آن ناحیه چندین بار به دروازه ذوب آهن برسند. فولاد تمام تلاش خود را انجام داد، تا آخرین لحظه حمله کرد و با استفاده از فضای پشت دفاع ذوب آهن توانست سه امتیاز بازی را کسب کند.

این کارشناس فوتبال با بیان اینکه در باخت و پیروزی یک تیم سرمربی تأثیر گذار است، خاطر نشان کرد: ذوب آهن از یک سوم میانی دفاع می‌کرد و چشم به ضد حمله و حمله سریع داشت که توانست با همین سیستم به گل برسد. باید دید سرمربی این تیم چه دیدی بر بازی داشته البته نمی‌توان ایراد گرفت زیرا بوناچیچ چند هفته است که به تیم اضافه شده.

بابایی اضافه کرد: ذوب آهن باید خطر سقوط را حس کند، تیم چهاردهم جدول با یک بازی می‌تواند جایگاه خود را با سه تیم بالایی جا به جا کند. امیدوارم با تدابیری که در این باشگاه اندیشیده می‌شود، ذوب آهن بتواند جایگاه خود را در جدول ارتقا دهد.

وی در خصوص دروازه بان های ذوب آهن، تصریح کرد: مشکل دروازه بان در این تیم از اول فصل وجود داشت. با تغییراتی که انجام شد نوسان در خط دروازه ذوب آهن دیده می‌شود. با توجه به اینکه مهدی خلیل دروازه بان تیم ملی لبنان است، اما نتوانسته به تیم کمک کند و عملکرد او در حد یک گلر معمولی بوده است.

کارشناس فوتبال اضافه کرد: کاری به بحث قرار داد این دروازه بان ندارم، بلکه از نظر فنی دروازه بانی که در تیم ملی لبنان بازی می‌کند با گلر جوان ذوب آهن هیچ فرقی نمی‌کند. فضا از لحاظ روانی به شکلی است که دروازه بان های ذوب آهن هیچکدام نتوانستند درون دروازه معتبر ظاهر شوند.

بابائی با اشاره به اینکه مهدی خلیل در دریافت گل اول بسیار مبتدی عمل کرد، گفت: برای گل دوم می‌توانست درون دروازه بایستد تا دفاع برسد و مهاجم فولاد برای زدن ضربه سر در گم شود، اما این کار را انجام نداد و با بیرون آمدن از دروازه تنها یک راه جلوی پای مهاجم فولاد گذاشت و آن هم شوت به سمت چهار چوب بود.

وی ادامه داد: امیدوارم کادر فنی و مربی دروازه بان های ذوب آهن که با قرار دادهای چشمگیری در حال خدمت گذاری به تیم هستند، نگاهی به دروازبان های بومی اصفهان و ایران داشته باشند، تا این لحظه در ذوب آهن دروازبان تأثیر گذار ندیده ایم. خط دفاعی ذوب آهن مشکل زیاد دارد که با تغییرات کادر فنی بیشتر هم شده است.

کد خبر 435294

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال ذوب آهن ذوب آهن باشگاه ذوب آهن مدیرعامل باشگاه ذوب آهن سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ذوب آهن اصفهان تیم فوتبال فولاد خوزستان حمیدرضا بابایی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دروازه بان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۹۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر شمسایی در خط دروازه تیم ملی جواب داد

به گزارش ورزش سه، یکی از نقطه نکات قابل توجه مصاف تیم ملی فوتسال ایران در برتری برابر کویت که آخرین دیدار مرحله گروهی محسوب می‌شد، اولین کلین شیت و دفاع بی‌نقصی ملی‌پوشان بود، تا سنگر توری شمسایی برای اولین بار در جام ملت‌های آسیا 2024 بسته بماند. سعید مومنی که در دوره گذشته آوردگاه بزرگ آسیایی موفق به ثبت پنج کلین شیت شده بود در مصاف با کویت حراست دروازه تیم ملی را بر عهده داشت و با شایستگی ماموریت خود را به پایان رساند.

تیم ملی فوتسال ایران در دو نبرد قبلی با افغانستان و بحرین، از باقر محمدی در قاب توری خود بهره می‌برد و بهترین دروازه‌بان فصل گذشته لیگ برتر به‌رغم دریافت چهار گل در آن دو مسابقه، نمایش قابل قبولی داشت و چندین مرتبه با عکس‌العمل‌هایش دروازه تیم ملی را نجات داد.

به هر حال کارت زرد باقر محمدی در بازی با افغانستان، وحید شمسایی را به این فکر انداخت تا با استراحت به این دروازه‌بان و خطر محرومیتش در مرحله حذفی، به دیگر سنگربان مطمئن خود سعید مومنی اعتماد کند و به او فرصت خودنمایی بدهد که مُزد انتخاب درست خود را با کسب اولین کلین‌شیت به ارمغان آورد. حالا با این نمایش باید منتظر ماند و دید که در مصاف با قرقیزستان در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا کادر فنی تیم ملی به کدام سنگربان فرصت حضور در ترکیب اصلی را خواهد داد.

تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا از دو دروازه مطمئن و با تجربه برخوردار است و هیچ نگرانی دروازه تیم شمسایی را تهدید نمی‌کند و گل‌های خورده تیم ملی در بازی‌های گذشته، آمیخته به برخی از اشتباهات در آرایش دفاعی بوده که علت آن بازی هجومی ملی‌پوشان و عطش آن‌ها برای گلزنی است.

دیگر خبرها

  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • نیمی از چین در حال غرق شدن است
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • هدایت تراکتور به دستیار قلعه‌نویی سپرده شد
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • دین‌محمدی: استقلال باید تمرکز بیشتری داشته باشد
  • آمار خوب «کنت» در فولاد/ چشم پوشی ویسی از دروازه بان اتریشی
  • تغییر شمسایی در خط دروازه تیم ملی جواب داد