Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@11:11:43 GMT

با وجود سکونت پدر در میلان؛ مسی اینتری نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۲۹۴۵۵

با وجود سکونت پدر در میلان؛ مسی اینتری نمی‌شود

با وجود شایعات درباره مذاکره اینترمیلان با پدر لیونل مسی و اخباری مبنی بر خرید آپارتمان در شهر میلان توسط او، اینتر شایعات مذاکره با مسی یا پدرش را تکذیب کرد.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه اینترمیلان شایعات اخیر درباره تماسهایش با لیونل مسی برای به خدمت گرفتن او را تکذیب کرد. روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلواسپورت در گزارشی این شایعات را رد کرده و گفت منابع نزدیک به باشگاه اینتر در گفتگو با این روزنامه شایعات درباره تماس گرفتن با لیونل مسی یا پدرش را قویا رد کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

این در حالی بود که اخیرا برخی رسانه‌ها مدعی شدند خورخه مسی‌، پدر ابرستاره آرژانتینی بارسلونا از ماه آگوست امسال به شهر میلان خواهد رفت تا درباره انتقال پسرش به اینتر با این باشگاه مذاکره کند. همچنین ادعا شده بود که پدر لئو، که اداره دارایی‌ها و قراردادهای او را به عهده دارد در شهر میلان یک آپارتمان خریداری کرده و در ماه آگوست به آپارتمان خود نقل مکان خواهد کرد.

 

اولین بار فیلیپو گراسیا در گفتگو با رادیو رای1 اعلام کرد که خورخه مسی در منطقه پورتا نووا از شهر میلان که فاصله زیادی با مقر باشگاه اینتر ندارد یک خانه خریداری کرده و در ماه آگوست به این خانه نقل مکان خواهد کرد.

 

 

 

بعد از این شایعات گروه زیادی از هواداران اینترمیلان در شبکه‌های اجتماعی پستهای زیادی با موضوع انتقال ستاره آرژانتینی بارسا به تیم محبوب‌شان منتشر کردند. هواداران اینتر از زمان شروع ریاست ماروتا بر باشگاه اینتر بارها به موضوع انتقال مسی به تیم محبوب‌شان علاقه نشان داده‌اند. اما در حلقه‌های نزدیک به مدیریت نراتزوری از این انتقال به عنوان انتقالی اوتوپیایی یاد شده است. در عین حال‌، مسی این روزها با پایان گرفتن لالیگا به همراه دوست و هم‌تیمی‌اش لوئیس سوارز و خانواده خود در جزیره ایبیزای اسپانیا مشغول گذراندن تعطیلات است.

 

 

مساله دیگری که اخیرا مطرح شده بود این بود که آیا اینتر از نظر مالی قادر به جذب مسی خواهد بود یا نه. مسی در حال حاضر از بارسا دستمزد سالانه‌ای دریافت می‌کند که قبل از کسر مالیات 60.3 میلیون یورو و بعد از کسر مالیات 30.5 میلیون یورو است.

 

بر اساس قوانین مالیاتی ایتالیا استخدام لیونل مسی برای اینتر به معنای پرداخت مبلغ سالانه 39.5 میلیون یورو بدون حساب مالیات خواهد بود.

 

قرارداد فعلی مسی با نوکمپ در تابستان 2021 منقضی می‌شود و اینکه مسی تا کنون از امضا کردن قرارداد جدید سر باز زده مهمترین عاملی بوده که به این نوع شایعات دامن زده است.

بارسلونا لیونل مسی اینتر میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی اینتر میلان باشگاه اینتر شهر میلان لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۹۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایعات اخراج حکمتیار نادرست است

ذبیح‌الله مجاهد، سخنگوی طالبان گفت اقامتگاه گلبدین حکمتیار، رهبر حزب اسلامی افغانستان در منطقه‌ی‌ دارالامان کابل «مورد منازعه» بود و به همین دلیل تصمیم گرفته شد که او در محل مناسبی زندگی کند.

مجاهد گفت شایعات نشرشده در رسانه‌ها در مورد اخراج آقای حکمتیار از این اقامتگاه، نادرست بود.

او حکمتیار را یک شخصیت جهادی افغانستان توصیف کرده و افزوده است که هیچ اقدامی علیه او صورت نگرفته است و عزت، وقار و حیثیت او در جای خود است.

در روزهای گذشته گزارش‌های تأییدنشده از محاصره‌ی خانه‌ی سابق حکمتیار توسط نیروهای طالبان منتشر شد.

پس از آن، حبیب‌الله حکمتیار، پسر رهبر حزب اسلامی افغانستان گزارش‌ها در مورد محاصره‌ی خانه‌ی پدرش توسط طالبان را رد کرد و گفت که او محل زندگی خود را تغییر داده است.

او گفت که پدرش در خانه‌ای که حکومت پیشین پس از توافق صلح در اختیارش قرار داده بود، زندگی می‌کرد اما طالبان این توافق را نمی‌پذیرند.

گفته‌ی می‌شود که حکمتیار اکنون در یک خانه‌ی مسکونی در منطقه‌ی وزیر اکبرخان کابل مستقر شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • واکنش فرزند علم‌الهدی به شایعه سهامداری در یک هلدینگ
  • پسر علم‌الهدی: ارتباطی با هولدینگ گردشگری ندارم
  • پسر آیت‌الله علم‌الهدی: ارتباطی با هولدینگ گردشگری ندارم
  • اینتری شدن مهدی طارمی در سال حسرت آسیایی؛ لژیونر پلاس
  • شایعات اخراج حکمتیار نادرست است
  • فلات ایران اولین سکونتگاه انسان پس از خروج از آفریقا بوده است
  • لیونل مسی همه کاره! (عکس)
  • آخرین گل آندری شوچنکو در رقابت های سری آ (25 مارس 2006) / فیلم
  • لائوتارو مارتینز: انتقاد کاستاکورتا از عملکردم در بازی‌های مهم؟ به او می‌گویم گلم مقابل میلان را ببیند
  • احتمال انتقال آزاد سه بازیکن میلان و اینتر به لیگ عربستان