Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه تیم بعثت کرمانشاه در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور، عصر روز یکشنبه(5 مرداد) در دیداری خانگی و بدون حضور تماشاگر به مصاف سردار بوکان می‌رود.

کیومرث لرستانی سرپرست تیم بعثت کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا از آمادگی تیمش برای رویارویی با تیم سردار بوکان خبرداد و اظهار کرد: پس از شکستی که  هفته گذشته برابر مس شهر بابک متحمل شدیم، تلاش کردیم تا بتوانیم دوباره تیم را از نظر روحی و آمادگی جسمانی بازیابی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: در این روزها تیم هر روز تمرینات خود را ادامه می‌دهد تا بتوانیم در دیدار حساس با حریف بوکانی امتیاز لازم را بگیرم.

سرپرست تیم بعثت کرمانشاه در ادامه به عدم حضور تماشاچیان در این دیدار به علت پیشگیری از شیوع کرونا هم اشاره کرد و گفت: تمام لطف و لذت فوتبال به حضور تماشاچی است و بازیکنان با تشویق تماشاچیان در بازی انگیزه می‌گیرند. البته با توجه به اینکه چندسالی است که کرمانشاه نماینده ای در لیگ های دسته اول و برتر نداشته، برای همین دیگر تماشاچی چندانی برای تیمی که در لیگ دسته دوم و آن‌هم قعر جدول باشد، نمی‌آید.

وی همچنین از انتقال بازی‌های خانگی تیم بعثت به زمین چمن شماره یک ورزشگاه آزادی هم خبرداد و افزود: این زمین یکی از بهترین زمین‌های چمن استان استان که با هزینه بسیار بالایی که برای آن شده کیفیتی عالی دارد و درصورتی که مشکل روشنایی زمین هم رفع شود، می‌توان حتی مسابقات بین المللی را در آن برگزار کرد.

لرستانی در ادامه بااشاره به اینکه پس از هر بازی از بازیکنانش تست کرونا گرفته می‌شود، اعلام کرد: تا هفته قبل تست کرونای چهار بازیکن ما مثبت بود که پس از بازگشت از بازی با مس شهر بابک و تست مجددی که از آنها گرفتیم، تست آنها منفی شده بود.

وی تاکید کرد: به منظور حفظ سلامت بازیکنان تیم، تمام پروتکل‌های بهداشتی را با دقت اجرا می‌کنیم.

تیم بعثت کرمانشاه در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال ساعت 18:30 روز یکشنبه(5 مرداد) در ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی کرمانشاه با تیم سردار بوکان دیدار می‌کند.

تیم بعثت کرمانشاه تا پایان هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ دسته دوم با کسب 4 برد، 8 مساوی و 10 باخت و 20 امتیاز در قعر جدول گروه دوم این لیگ قرار دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كرمانشاه استانی ورزشی لیگ دسته دو فوتبال بعثت تیم بعثت کرمانشاه لیگ دسته دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۹۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کول پالمر و ثبت +۳ گل در دو بازی پیاپی خانگی برای چلسی در لیگ برتر

دیدار چلسی و اورتون در هفته ۳۳ لیگ برتر انگلیس ۲۰۲۳/۲۴ با برد ۶-۰ آبی های لندن به پایان رسید. کول پالمر که دو هفته پیش مقابل منچستریونایتد هت تریک کرده بود، امشب هم ۴ گل زد و موفق به ثبت پوکر شد.

به نقل از اوپتا؛ پالمر بعد از لمپارد (۲۰۱۰ مقابل استون ویلا) نخستین بازیکن چلسی است که در یک بازی لیگ برتر موفق به ثبت +۴ گل می شود. او اولین بازیکن تاریخ چلسی لقب گرفت که در نیمه اول دیداری از لیگ برتر هت تریک می کند. پالمر همچنین بعد از دروگبا، دومین بازیکن تاریخ چلسی در لیگ برتر است که در دو بازی پیاپی خانگی موفق به ثبت +۳ گل می شود.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • پیروزی و تساوی نمایندگان فوتبال فارس مقابل رقبا
  • کول پالمر و ثبت +۳ گل در دو بازی پیاپی خانگی برای چلسی در لیگ برتر
  • پرسپولیس از استقلال پیش افتاد/ ورزشگاه آزادی بهشت تیم اوسمار
  • سلفی احسان حاج صفی در ورزشگاه خانگی پس از درخشش برابر آریس
  • لیگ دسته اول فوتبال| برتری دریا بابل و نفت مسجدسلیمان
  • مشکل احتمالی که دختر جیمی‌جامپ‌ ایجاد کرد/ آیا درهای آزادی روی هواداران خانم استقلال بسته می شود؟
  • مخالفت اولیه سازمان لیگ با تعویق ۷ بازی لیگ دسته اول فوتبال
  • شکست خانگی آریان همدان در هفته بیست و دوم لیگ دسته دو
  • پرسپولیس بعد از ۶۸۱ روز بدون بیرانوند در آزادی!
  • پرسپولیس و گلزنی در تمام بازی‌های خانگی این فصل!