Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو روز جمعه در آیین امضای این تفاهم نامه بر رعایت الزامات مقررات ملی ساختمان در سطح منطقه آزاد با استفاده از تمام ظرفیت های مهندسی منطقه و استان تاکید کرد و گفت: خدمات نظام مهندسی باید به صورت شفاف، دقیق و سرعت عمل مناسب درمنطقه آزاد ماکو ارائه شود.

محمدرضا عبدالرحیمی افزود: حوزه نظام مهندسی می‌تواند برخی سیاست گزاری‌های جدید را به صورت پایلوت در محدوده جغرافیایی مناطق آزاد تجربه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در طول سال‌های گذشته همکاری‌های خوبی بین سازمان نظام مهندسی استان و منطقه آزاد ماکو شکل گرفته، اضافه کرد: ‌تمام اقداماتی که در سطح مناطق آزاد انجام می‌شود، باید با استانداردهای بالاتر و ارتقا یافته تر از سایر نقاط کشور باشد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو حاکمیت قانون و مقررات در همه بخش‌ها را ضروری دانست و ادامه داد: برای اجرای تمام مقررات ملی ساختمان در سطح منطقه آزاد باید تدبیر شود و تعهد کامل مهندسان درقبال اصول و استانداردهاضمانت اجرایی این مهم خواهد بود.

وی به توسعه همکاری  بین سازمان منطقه آزاد ماکو و نظام مهندسی ساختمان تاکید کرد و خواستار کاهش هزینه‌های نظام مهندسی در منطقه آزاد به منظور ارائه الگویی از مجموعه ساخت و ساز کیفی، ضابطه مند و کم هزینه همراه با توانمندسازی مهندسان در جفرافیای منطقه آزاد ماکو به منظور معرفی به سرزمین اصلی شد.

منطقه آزاد ماکو بزرگترین منطقه آزاد کشور در شمال استان آذربایجان غربی واقع شده و شامل شهرهای ماکو، شوط و پلدشت می باشد.

برچسب‌ها امضای تفاهمنامه آذربایجان غربی سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ماكو سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امضای تفاهمنامه آذربایجان غربی سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ماكو سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور امضای تفاهمنامه آذربایجان غربی سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ماكو سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور سازمان منطقه آزاد منطقه آزاد ماکو نظام مهندسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۹۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی ۲ آزمایشگاه مرزی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  ولیلودر تشریح این خبر افزود: دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی در حوزه آزمایشگاه‌ها فعالیت‌های مؤثری انجام داده که برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی آزمایشگاه همکار غذا و دارو دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماکو با همکاری منطقه آزاد و راه‌اندازی آزمایشگاه تجزیه مواد غذایی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی برای ارائه خدمات به «مرز رازی» از نمونه‌های آن بوده که کمک شایانی به بازرگانان و تولیدکنندگان محسوب می‌شود.

وی درادامه گفت: اخذ مجوز مرکز آموزش همکار استاندارد دانشگاه آزاد اسلامی که به‌وسیله آن دانشگاه در آموزش دوره‌های تخصصی مدیران کنترل کیفی مراکز تولیدی استان مشارکت خواهد داشت و آزمایشگاه بتن واحدهای ارومیه، مهاباد و سلماس در حال شکل‌گیری بوده که از دیگر برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی در حوزه آزمایشگاه‌هاست.

ولیلو در پایان گفت: کارگاه مرکزی ساخت و تولید قالب‌های صنعتی و قطعات مورد نیاز بخش صنعت دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی نیز راه‌اندازی شده است و اکنون در حال فعالیت است.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی ۲ آزمایشگاه مرزی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی
  • گسترش حاشیه نشینی در تبریز معضل اساسی است
  • جایگاه نظارتی نظام مهندسی ساختمان باید تقویت شود
  • ضرورت اجرای دقیق استاندارد ساختمان در آذربایجان شرقی
  • افزایش تعاملات دانشگاه ارومیه با سازمان منطقه آزاد ماکو
  • چند خبر از گوشه و کنار آذربایجان غربی در ۲۶ فروردین
  • اختلال درارتباطات مخابراتی شمال آذربایجان غربی
  • اجرای ۱۲ طرح عمرانی و زیربنایی در منطقه آزاد ماکو
  • ۳ مصدوم و ۲ جان باخته در سانحه رانندگی درمحور شوط- ماکو
  • جشنواره بزرگ غذا در منطقه آزاد ماکو برگزار شد