Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر قاسم جان بابایی با همراهی معاونان بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرکز خدمات جامع سلامت "سیدی" مشهد حضور یافت و ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شده در راستای خدمات رسانی به شهروندان، نحوه خدمات رسانی به مراجعان، فرآیند غربالگری و نمونه‌گیری از بیماران مشکوک به کووید ۱۹ در مشهد را  مورد ارزیابی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در این بازدید گفت: در حال حاضر ۲۹ مرکز خدمات جامع سلامت در مشهد و شهرستان‌های زیر پوشش این دانشگاه از ساعت هشت تا ۲۲ به مراجعان مشکوک به کرونا  خدمات ارائه می‌دهند.
دکتر مهدی قلیان افزود: بر اساس نظام ارجاع بیماران کرونایی، مراکز خدمات جامع سلامت نخستین سطح ارائه خدمات محسوب می‌شوند و مراجعان در صورت نیاز به خدمات تصویربرداری یا بستری در بیمارستان به مراکز سطح ۲ و سه ارجاع داده می‌شوند.
وی ادامه داد: طی هفته‌های اخیر با هدف توسعه خدمات‌رسانی به شهروندان تعداد پزشکان، تیم‌های مراقبین سلامت و زمان ارائه خدمات به بیماران در مراکز خدمات جامع سلامت ویژه کرونا در مراکز زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزایش یافته است.

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر خود به استان خراسان رضوی، دیروز به نیشابور سفر کرد و از بیمارستان‌های ۲۲ بهمن و حکیم دانشکده علوم پزشکی نیشابور در ارائه خدمات به بیماران مبتلا به کووید ۱۹ بازدید کرد. وی ساعاتی پیش مشهد را به مقصد تهران ترک کرد.

حدود ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری استان خراسان رضوی زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند و به بقیه این تعداد توسط دانشکده و دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه، تربت‌جام و نیشابور خدمات رسانی می‌شود.

براساس آخرین آمار رسمی تاکنون ۲۸۴ هزار و ۳۴ نفر در ایران به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۲۲۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۱۵ هزار و ۷۴ نفر رسیده است.

همچنین تاکنون ۲۴۷ هزار و ۲۳۰ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

برچسب‌ها ویروس کرونا مشهد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مشهد ویروس کرونا مشهد دانشگاه علوم پزشکی مشهد خدمات جامع سلامت خدمات رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۹۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان امین اصفهان و عیادت از بیماران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز اصفهان،دکتر بهرام عین اللهی در سفر یک روزه خود به استان اصفهان با حضور در اورژانس بیمارستان امین ضمن گفتگو با بیماران، همراهان آنان و کادر سلامت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، از نحوه خدمت رسانی به بیماران در طرح سلامت نوروزی بازدید کرد.

وزیر بهداشت در ادامه از اورژانس اطفال و اورژانس‌های ۱، ۲ و ۳ بیمارستان امین اصفهان بازدید کرد.

دکتر عین اللهی همچنین با اهدای گل به بیماران و کادر پزشکی و پرستاری این بیمارستان، از تلاش‌های کادر سلامت اصفهان در طرح سلامت نوروزی تجلیل کرد‌.

بیمارستان امین اصفهان با دارا بودن ۴۰۰ تخت یکی از بزرگترین و مجهزترین مراکز درمانی استان اصفهان است.

دیگر خبرها

  • بهرمندی ۱۵۰ هزار نفر از مراکز سلامت محور گیلان
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان امین اصفهان و عیادت از بیماران
  • ارائه خدمات درمانی به بیش از ۹۳ هزار نفر در بیمارستان‌های فارس
  • فعالیت ۱۳۰ تیم نظارتی با ۳۸۰ بازرس در مناطق زیر پوشش علوم پزشکی مشهد
  • برنامه ویژه نظارتی حوزه سلامت محیط در شب‌های پرفضیلت قدر
  • ٢۰ هزار بازدید در حوزه بهداشت انجام شده است
  • فعالیت ۲۴۳ مرکز خدمات جامع سلامت طی ایام نوروز در فارس
  • روزانه ۴۰ تا ۵۰ داروخانه در مشهد بازدید می‌شود
  • بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان فارابی تهران