Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایاصوفیه امروز در حالی شاهد برگزاری اولین نماز جمعه پس از ۸۶ سال است که از ساعتها پیش جمعیت زیادی برای اقامه نماز در این محل حضور پیدا کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه برای اقامه نماز در مسجد ایاصوفیه که قرار است بعد از 86 سال نماز جماعت در آن برگزار شود، وارد این محل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر جمعیت انبوهی برای اقامه نماز به این مسجد آمده که بخشی از آنها از بامداد امروز، پس از برگزاری نماز صبح در این مکان حضور دارند.

مدتی پیش موزه ایاصوفیه به دستور اردوغان و تصویب دادگاه عالی این کشور به مسجد تغییر کاربری داد و قرار شد از امروز در این محل نماز جماعت اقامه شود.

برنامه اولین نماز جمعه ایاصوفیه مشخص شد

در حال حاضر به علت ازدحام جمعیت درهای مسجد بسته شده و در فضای بیرونی نیز جمعیت زیادی حضور دارند. تدابیر امنیتی زیادی نیز در این منطقه در نظر گرفته شده است.

سخنران امروز نماز جمعه ایاصوفیه علی ارباش رئیس سازمان دیانت ترکیه است.

انتهای پیام/

R1396/P/S8,1414/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ترکیه قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط ترکیه پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ اولین واکنش آمریکا به حادثه رهگیری هواپیمای «ماهان» ۲ تهدید دو جنگنده متخاصم علیه هواپیمای مسافربری ایرانی در آسمان لبنان+ تصاویر ۳ موسوی: هر حادثه‌ای در مسیر برگشت برای هواپیمای ماهان اتفاق افتد، ایران آمریکا را مسئول آن خواهد شناخت ۴ نامه اعتراض ایران درباره تهدید هواپیمای مسافربری ماهان به شورای امنیت ارسال می‌شود ۵ اختصاصی/ هیچ شخصیت سیاسی یا نظامی در هواپیمای ماهان حضور نداشته است ۶ اولین بازتاب رسانه‌ای اقدام تجاوزکارانه آمریکا علیه هواپیمای مسافربری ایرانی؛ «راهزنی هوایی خطرناک» ۷ موسوی سفیر جدید ایران در جمهوری آذربایجان شد ۸ بازتاب دیدار مصطفی الکاظمی با رهبر معظم انقلاب در رسانه‌های عربی مهمترین اخبار بین الملل اولین بازتاب رسانه‌ای اقدام تجاوزکارانه آمریکا علیه هواپیمای مسافربری ایرانی؛ «راهزنی هوایی خطرناک» اعتراض رسمی ایران به ایکائو؛ فورا به تعرض جنگنده آمریکایی به هواپیمای ایرانی رسیدگی کنید عربستان|گسترش نارضایتی مردم از کاهش حجم کمک‌ها و خدمات دولتی کرونا در روسیه| بیش از ۸۰۰ هزار مبتلا و ۱۳ هزار فوتی مهمترین اخبار تسنیم تعرض جنگنده‌های آمریکایی به هواپیمای ایرانی اقدام تروریستی بود نامه اعتراض ایران درباره تهدید هواپیمای مسافربری ماهان به شورای امنیت ارسال می‌شود حریرچی: امیدواریم واکسن آنفلو‌انزای تولید داخل ‌تا پاییز ‌آماده‌ عرضه شود / ‌مردم مراقب داروهای تقلبی کرونا باشند اولین بازتاب رسانه‌ای اقدام تجاوزکارانه آمریکا علیه هواپیمای مسافربری ایرانی؛ «راهزنی هوایی خطرناک» گفت‌وگو| افزایش نرخ ارز به تورم دامن می‌زند/ چرا دولت در بازار بورس دخالت می‌کند؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ترکیه ترکیه علیه هواپیمای مسافربری ایرانی بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۰۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماز جمعه فلسطینی‌ها در مسجد ویران شده شهر رفح

نماز جمعه فلسطینی‌ها در مسجد ویران شده شهر رفح

دیگر خبرها

  • ببینید | لحظه ترسناک کنده شدن چرخ هواپیمای مسافربری هنگام برخاستن از روی باند فرودگاه
  • اولین نبرد هوایی یک جنگنده تحت کنترل هوش مصنوعی و انسان انجام شد
  • ورود ماشین‌ های ایرانی به آذربایجان محدود شد/​ مرزهای مسافری هنوز بسته است
  • اولین نبرد هوایی بین یک جنگنده تحت کنترل هوش مصنوعی و انسان انجام شد
  • استقبال سفیر ایران از ورود اولین عمره‌گزاران ایرانی به مدینه
  • ورود اولین گروه عمره گزار ایرانی به مدینه | عکس
  • ورود اولین گروه عمره‌گزار ایرانی به مدینه منوره
  • استقبال سفارت از ورود اولین عمره‌گزاران ایرانی به مدینه
  • نماز جمعه فلسطینی‌ها در مسجد ویران شده شهر رفح
  • (ویدئو) بازداشت فردی که در هواپیمای مسافربری نماز خواند