Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه گفت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بعد از چند ماه تعطیلی به دلیل شیوع کرونا به صورت تدریجی آغاز شده است. - اخبار استانها -

یاور محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به آغاز تدریجی فعالیت‌های آموزش مراکز فنی و حرفه‌ای با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد و اظهار داشت: در راستای نامگذاری امسال طرح جهش مهارت برای آموزش 14 هزار نیروی کار ماهر در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی با بیان اینکه این طرح با همکاری سایر دستگاه‌های متولی اشتغال از جمله جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، جهاد دانشگاهی، خانه صنعت و معدن اجرا می‌شود گفت: در خانه صنعت معدن مرکز آموزشی نیز در حال راه‌اندازی است که فردا افتتاح می‌شود.

8.5 میلیون نفر ساعت آموزش فنی و حرفه‌ای در استان البرز انجام شدروایت تسنیم از کارآموزان مرکز فنی و حرفه‌ای بادرود/ کارآموزان باید برای امتحان 60 کیلومتر طی کنند1492 نفر از روستائیان خراسان جنوبی از خدمات و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شدند

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه از راه‌اندازی مدرسه گردشگری خبرداد و افزود: یک مرکز آموزش و تولید تخصصی پوشاک نیز راه‌اندازی می‌شود. 

وی عنوان کرد: استان کرمانشاه حدود 20 مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دولتی با 120 کارگاه آموزشی و 231 آموزشگاه آزاد دارد.

محمدی گفت: با شیوع کرونا در استان و تعطیل شدن کارگاه‌های حضوری رویکرد متفاوتی نسبت به گذشته در دستور کار قرار گرفت و کمیته‌ای برای ارائه آموزش‌های مجازی و غیرحضوری تشکیل شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه افزود: بیشتر آموزشگاه‌های آزاد در حوزه فناوری اطلاعات، اداری و مالی فعالیت می‌کنند و به آن‌ها ابلاغ شد که بیشتر فعالیت خود را در این حوزه ادامه دهند.

 محمدی گفت:  سایر آموزشگاه‌ها که به صورت سخت‌افزاری فعالیت می‌کنند 20 تا 30 درصد آموزش‌ها به صورت تئوریک و مابقی با رعایت موارد بهداشتی انجام می‌شود.

انتهای پیام/832/ ز​​​​​

R41380/P/S6,68/CT1 واژه های کاربردی مرتبط دانشگاه فنی و حرفه‌ای مهارت آموزی بیشتر بخوانید... اصفهان میزبان مسابقات ملی مهارت/صنایع در مسابقات مهارتی مشارکت داشته باشند خراسان جنوبی| تشکیل گروه‌های جهادی مهارت‌محور از برنامه‌های بسیج سازندگی استان است برگزاری مسابقه «پیام مهارت» با محوریت توسعه مهارت آموزی، کار و کارآفرینی قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اصفهان میزبان مسابقات ملی مهارت/صنایع در مسابقات مهارتی مشارکت داشته باشند خراسان جنوبی| تشکیل گروه‌های جهادی مهارت‌محور از برنامه‌های بسیج سازندگی استان است برگزاری مسابقه «پیام مهارت» با محوریت توسعه مهارت آموزی، کار و کارآفرینی واژه های کاربردی مرتبط دانشگاه فنی و حرفه‌ای مهارت آموزی پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ معاون وزیر بهداشت: هیچ داروی گیاهی و سنتی مؤثر برای درمان کرونا نداریم‌ / پاییز ‌سخت‌‌تری در راه است ۲ رکورد تلفات جانی ناشی از ابتلا به کرونا در آذربایجان‌شرقی شکسته شد ۳ انتقاد شدید معاون وزیر بهداشت از برگزاری عروسی در بحران کرونا / مدافعان سلامت گرفتار ویروس شده‌اند + فیلم ۴ گزارش| اما و اگرهای ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان/ ‌قانون ۶۰روزه‌ای که ابلاغیه آن ۶۰۰روزه شد ۵ الهامی: هم ما و هم تیم شهر خودرو اول به دنبال گل نخوردن بودیم/ توقع نداشتم در مشهد از من تقدیر شود ۶ آزمایش موفق ۳ داروی درمان و پیشگیری از کرونا در آذربایجان شرقی / داروها روی ۳۰۰ نفر آزمایش موفق داشت ۷ ‌ سخنگوی کمیسیون آموز‌ش مجلس: وزارت علوم مصمم به برگزاری کنکور در ۳۰ و ۳۱ مرداد ماه است ۸ حریرچی: امیدواریم واکسن آنفلو‌انزای تولید داخل ‌تا پاییز ‌آماده‌ عرضه شود / ‌مردم مراقب داروهای تقلبی کرونا باشند مهمترین اخبار استانها حریرچی: امیدواریم واکسن آنفلو‌انزای تولید داخل ‌تا پاییز ‌آماده‌ عرضه شود / ‌مردم مراقب داروهای تقلبی کرونا باشند امام‌جمعه قم: ترور شهید سلیمانی را هرگز فراموش نمی‌کنیم / قطعاً ضربه سختی به آمریکایی‌ها وارد خواهیم کرد دلایل رانش زمین در «منصورآباد»|وجود گسل در شمال شیراز / فعالیت‌های عمرانی رانش را تشدید کرد ماجرای خاموش کردن سواری دچار حریق توسط لودر و خاک در اردل چه بود؟ مهمترین اخبار تسنیم تعرض جنگنده‌های آمریکایی به هواپیمای ایرانی اقدام تروریستی بود نامه اعتراض ایران درباره تهدید هواپیمای مسافربری ماهان به شورای امنیت ارسال می‌شود حریرچی: امیدواریم واکسن آنفلو‌انزای تولید داخل ‌تا پاییز ‌آماده‌ عرضه شود / ‌مردم مراقب داروهای تقلبی کرونا باشند اولین بازتاب رسانه‌ای اقدام تجاوزکارانه آمریکا علیه هواپیمای مسافربری ایرانی؛ «راهزنی هوایی خطرناک» گفت‌وگو| افزایش نرخ ارز به تورم دامن می‌زند/ چرا دولت در بازار بورس دخالت می‌کند؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه فنی و حرفه ای مهارت آموزی دانشگاه فنی و حرفه ای مهارت آموزی آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه مهارت آموزی آموزش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۰۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۹ درصدی آموزش فنی و حرفه‌ای در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان مرکزی با اشاره به اینکه در سال گذشته تلاش بر توسعه تعلیم مهارت پایه بوده است گفت: قریب به شش میلیون و ۵۰۰ هزار نفر ساعت آموزش ارائه شده که نسبت به سال ما قبل ۱۹ درصد رشد داشته است.

رستمی ادامه داد: آینده مشاغل و مشاغل آینده همواره مورد توجه است و در خصوص مشاغل آینده در سال گذشته قریب به شش هزار دانشجو و دانش آموز در این حوزه مورد تعلیم قرار گرفتند.

او افزود: در حوزه آینده مشاغل به شاغلین بنگاه‌های اقتصادی و صنعتی توجه شده تا این افراد بتوانند با تغییرات فناوری و اتفاقات پیش رو بازآموزی و دوره‌های ضمن خدمت را بگذرانند.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان مرکزی تأکید کرد: در سال جدید نیز با توجه به شعار سال، توسعه سطح مهارت مورد توجه و تأکید است تا رشد ۱۵ درصدی حاصل شود. 

رستمی با اشاره به اینکه سه طرح عمرانی و آموزشی امسال افتتاح می‌شود گفت: در این طرح‌ها، رشته‌ها و کارگاه‌های جدید مدنظر است که دانش بنیان بوده و تغییرات فناوری در آن مورد توجه است. 

او با اشاره به رشته‌های مختلف فرهنگ، صنعت، خدمات و کشاورزی ادامه داد: با توجه به بافت صنعتی استان تلاش بر این است که بتوان در حوزه صنعت بنگاه آموزش مهارتی را توسعه داد. 

رستمی گفت: طبق قانون رده سنی کارآموزان حداقل ۱۵ سال است که در سال گذشته طرح تابستانه مهارت برای دو هزار دانش آموز اجرا شد.

دیگر خبرها

  • مهارت آموزی ۴ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی در خراسان جنوبی
  • اولین کنفرانس ملی مهارت به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار می‌شود
  • صدور بیش از 90 هزار گواهینامه مهارتی بین المللی در خوزستان
  • فنی و حرفه‌ای زرند در سطح استان کرمان، رتبه‌ دوم را کسب کرد
  • مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی
  • رشد ۱۹ درصدی آموزش فنی و حرفه‌ای در استان مرکزی
  • رشد ۱۲ برابری صدور مجوز تاسیس آموزشگاه فنی و حرفه‌ای
  • صدور بیش از ۳ میلیون گواهینامه مهارت در دولت سیزدهم
  • سازمان فنی و حرفه‌ای پس از ۵ دهه دارای اساسنامه شد
  • دانش آموزان صدر نشین مهارت آموزی در خراسان جنوبی