Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،سرهنگ یوسف نجفی، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان گفت: برابر ابلاغیه پلیس راهور ناجا با توجه به افزایش انتشار مجدد ویروس مهلک کرونا و به منظور رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و همچنین جلوگیری از تراکم کاری، ساعت بسته شدن درب کلیه مراکز تعویض پلاک سراسر استان از روز دوشنبه سی ام تیرماه تا اطلاع ثانوی تا ساعت ۱۶ افزایش یافته و در صورت وجود صف تا آخرین نفر نیز خدمات ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به مالکان وسائط نقلیه توصیه کرد: به جهت حفظ سلامت شهروندان و ابتلا نشدن به ویروس کرونا و شیوع آن در جامعه جهت تعویض پلاک تعجیل نکنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان تاکید کرد: حتی الامکان سعی شود از آوردن افراد اضافی بویژه سالخوردگان و کودکان اجتناب شود و مراجعان ضمن پرهیز از تجمع در محل سالن اجتماعات مراکز تعویض پلاک تا زمان فرا رسیدن نوبت در بهترین و امن‌ترین مکان‌ها یعنی دور از جمعیت و یا درون خودروی شخصی خود بمانند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهنمایی و رانندگی تعویض پلاک تعویض پلاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۰۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ هدف پلیس از افزایش نرخ جریمه رانندگی

رئیس پلیس راهور گفت: هدف از افزایش نرخ جریمۀ رانندگی این است که دیگر شاهد تخلفات نباشیم وگرنه قصد درآمدزایی مطرح نیست.

دریافت 4 MB

دیگر خبرها

  • توقیف یک هزارو ۴۰۰ خودرو متخلف در البرز
  • لزوم فرهنگ‌سازی قوانین راهنمایی و رانندگی برای کاهش وقایع ناگوار ترافیکی
  • جزییات تازه درباره مصوبه افزایش جریمه‌هایی راهنمایی و رانندگی؛ افزایش ۵ برابری برخی جرایم!
  • فیلم/ هدف پلیس از افزایش نرخ جریمه رانندگی
  • تظاهر به بستن کمربند به قیمت جان پسر جوان تمام شد
  • مبالغ جرایم راهنمایی و رانندگی به‌روزرسانی شد
  • رابطه مستقیم الگوی منعطف بافرزندآوری و افزایش جمعیت/ الگوی کاری بانوان مشابه مردان است+ فیلم
  • کاهش ۳۷ درصدی جرایم نسبت به نوروز سال گذشته در شهرقدس
  • کاهش ۳۷ درصدی جرائم نسبت به نوروز سال گذشته در شهرقدس
  • افزایش نرخ جرایم رانندگی در سال جدید