Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@13:37:03 GMT

نیروهای خدمات شهری مشهد به حالت آماده‌باش درآمدند

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۳۱۲۲۰

نیروهای خدمات شهری مشهد به حالت آماده‌باش درآمدند

علیرضا صحراگرد روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به منظور پیشگیری از آب‌افتادگی‌های احتمالی، ۹۶۰ نیروی کارگری در تمام مناطق سطح شهر از امروز تا فردا در آماده باش هستند.

وی ادامه داد: همچنین ۵۵ دستگاه تانکر و هشت پمپ خودمکش به مناطق ۱۳ گانه سطح شهر اعزام شدند.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: تمام تلاش خود را برای جلوگیری از آب افتادگی در سطح شهر به کار می‌بندیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی روز جمعه با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به احتمال آبگرفتگی و ایجاد رواناب بر اثر وقوع بارش‌های رگباری به ویژه در نیمه شمالی این استان هشدار داد.

برچسب‌ها شهرداری مشهد سازمان هواشناسی كشور بارندگی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری مشهد سازمان هواشناسی كشور بارندگی شهرداری مشهد سازمان هواشناسی كشور بارندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۱۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده نبرد تمام عیار با اسرائیل هستیم

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا پایگاه النشره، سید «هاشم صفی الدین» رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت: سلاحی که ما در اختیار داریم برای نمایش دادن نیست بلکه برای جبهه و جنگ و دفاع از سرزمین و ملت ما و یاری مظلومان در فلسطین وغزه است.

وی به ستمی اشاره کرد که بر فلسطین و فلسطنیان در حال حاضر روا داشته می‌شود و گفت: فلسطینیان و ساکنان غزه طی هفت ماه گذشته در معرض ظلمی قرار دارند که در صد سال اخیر بی سابقه است. ما از ابتدا جنگ غزه یاور مظلوم و دشمن ظالم بوده‌ایم. ما شهدایی در این راه داده‌ایم. این موضوعی دینی، انسانی و اخلاقی با ابعاد مختلف است و هرآنکه در برابر این دشمن بایستد و شهید شود در راه خدا به شهادت رسیده است.

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان بیان کرد: در حال حاضر ظالمان در دنیا حاکم هستند و بر همه اوضاع مسلط هستند و زشتی و پلیدی را ترویج می‌دهند.

وی ضمن تاکید بر تداوم رویارویی با اشغالگران، سکوت جامعه جهانی در قبال کشتار زنان و کودکان در غزه را به شدت محکوم کرد.

صفی الدین گفت: روزانه صدها نفر که بیشتر آنها را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند، شهید می‌شوند و وجدان جهانی در خواب و سکوت به سر می‌برد. شعارهای حقوق بشری که گوش فلک را پر کرده‌اند، کجاست؟ تفاوتی میان صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها نیست و هر دو بر کشتار و کوچاندن ساکنان غزه توافق دارند.

رئیس شورای اجرایی حزب الله به واکنش تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی اشاره کرد و ایران را کشوری مقتدر دانست که حمایت گسترده‌ای از مقاومت و فلسطین دارد.

وی در پایان گفت: ما از رویکرد مقاومتی در فلسطین، در لبنان و در منطقه دست برنمی‌داریم و این رویکرد و ضربات دردناک تا زمان زوال رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت. هر آنکه به دنبال شکست مقاومت لبنان است، در توهم به سر می‌برد. ما از تمام توان تسلیحاتی خود استفاده نکرده‌ایم و آماده مقابله با هر تجاوزی هستیم.

کد خبر 846301 برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه لبنان - حزب الله

دیگر خبرها

  • تمام شایعات تکذیب شد؛ ماشاریپوف به تمرین استقلال برگشت
  • آماده نبرد تمام عیار با اسرائیل هستیم
  • دهمین آیین تک چراغ در مراسم میثاق با هنرمندان در مشهد برگزار شد
  • رسانه‌ها آماده یک تحول عظیم و حوادث بزرگ در منطقه باشند
  • آماده باش دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان استان اصفهان
  • آماده باش دستگاه های امدادی و خدمات رسان استان اصفهان
  • دستگاه‌های اجرایی البرز با هشدار هواشناسی به حالت آماده باش درآمدند
  • توجه به بخش خصوصی سبب تقویت تمام جامعه می‌شود
  • هشدار نماینده ولی فقیه به اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه/ برای جبران عقب افتادگی‌ها از حواشی بپرهیزید
  • اتاق بازرگانی: بخش خصوصی آماده پذیرش تعطیلی پنجشنبه‌ ها نیست