Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@22:24:41 GMT

آغاز ساخت 374 واحد مسکونی در کامیاران

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۳۱۴۴۷

آغاز ساخت 374 واحد مسکونی در کامیاران

ساخت ۳۷۴ واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی با حضور مسوولان استانی و شهرستانی در کامیاران آغاز شد.

به گزارش جماران، استاندار کردستان روز جمعه در مراسم کلنگ زنی این واحدهای مسکونی گفت: زمین مورد نیاز ساخت این ۳۷۴ واحد ۱۴۸ قطعه بود که به پنج گروه از متقاضیان طرح اقدام ملی تامین مسکن واگذار شده است.

بهمن مرادنیا اظهار داشت: ۵۳ قطعه از این اراضی به احداث ۱۰۶ واحد مسکن روحانیون به مرکز بزرگ، ۱۸ قطعه ویژه احداث ۵۴ واحد مسکن اقشار کم در آمد به بنیاد مسکن، ۴۴ قطعه برای احداث ۸۸ واحد مسکن خانواده معظم شهدا و ایثارگران به بنیاد شهید تحویل داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: ۹ قطعه نیز برای احداث ۵۴ واحد مسکن محرومین به کمیته امداد و ۲۴ قطعه جهت احداث ۷۲ واحد مسکن مشاغل آزاد به تعاونی مسکن مهر شماره ۹ کامیاران از سوی راه و شهرسازی واگذار شده است.

مرادنیا یادآور شد: تصمیم بر این است تا بر اساس نیاز در جهت احداث واحدهای مسکونی توسط تعاونی هایی که مشکل ندارند، اقدام شود.

استاندار کردستان نیاز به مسکن را یکی از دغدغه های مردم اعلام کرد و گفت: در راستای حل این مشکل ضمن ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف نهایت تلاش را بکار خواهیم گرفت تا دغدغه مردم برطرف شود.

 

اخبار مرتبط یک هزار و 360 واحد مسکن ملی در همدان ساخته می شود 21 هزار و 378 متقاضی مسکن ملی در استان مرکزی چهار هزار و 840 واحد مسکن ملی در آذربایجان شرقی احداث می شود وزیر راه: زمین‌های مسکن را در برهوت انتخاب نکرده‌ایم تأیید درخواست بیش از 23 هزار نفر از متقاضیان مسکن ملی در آذربایجان غربی

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا مسکن ملی اقدام ملی مسکن مسکن کامیاران سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مسکن ملی واحد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۱۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت بیش از۱۳۸۰ واحد مسکونی برای افراد کم برخوردار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بگفته آقای زمانی مظفر آبادی، مدیر کل بنیاد مسکن استان تهران، مرحله نخست طرح محک یک، در شهرستان دماوند، در چارچوب طرح نهضت ملی مسکن تا پایان خرداد امسال به بهره برداری می‌رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شده است
  • احداث ۱۹ هزار واحد مسکونی در استان سمنان
  • ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد مسکونی آغاز شد
  • ۱۰۹ واحد مسکن از محل حساب ۱۰۰ امام احداث شده است
  • اختصاص قطعه زمین مسکونی به زوج های جوان در سهند
  • بیش از ۲ میلیون خانه در حال ساخت است
  • ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار خانه در حال ساخت است
  • پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو
  • آغاز ساخت ۷هزار و ۵۴۲ واحد مسکونی در قم از سال ۱۴۰۰
  • ساخت بیش از۱۳۸۰ واحد مسکونی برای افراد کم برخوردار