Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@18:35:34 GMT

انتخابات کانون مداحان در کاشان برگزار شد+تصاویر

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۳۱۵۷۱

انتخابات کانون مداحان در کاشان برگزار شد+تصاویر

گروه استان‌ها - انتخابات کانون مداحان شهرستان کاشان در محل اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، انتخابات کانون مداحان شهرستان کاشان همزمان با سراسر کشور در محل اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.

310 مداح اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در سامانه اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان ثبت شدند که از میان نامزدان هفت نفر به عنوان عضو اصلی و سه نفر نیز به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخابات کانون مداحان استان تهران در مرداد ماه برگزار می‌شودرئیس ستاد انتخابات کانون مداحان منصوب شد"میرداماد" مداحِ ثابت هیئت مکتب‌الصادق (ع) شد

عکس از مرتضی نجف زاده

انتهای پیام/801/ش

R7760/P/S6,1369/CT7 بیشتر بخوانید... ادامه ‌کمک‌های مومنانه در اصفهان / توزیع ۱۱۰۰ بسته معیشتی کانون مداحان بین نیازمندان + فیلم نعیمی: لحظه‌لحظه‌‌های خادمی حرم سید‌الکریم (ع) را فراموش نمی‌کنم/ دعوت‌ انحصاری از مداحان در رسانه ملی تمامی ندارد نفس گرم مداحان اصفهانی بدرقه یاری‌گران محرومان / معنویت در پایگاه‌های کمک مومنانه موج می‌زند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ادامه ‌کمک‌های مومنانه در اصفهان / توزیع ۱۱۰۰ بسته معیشتی کانون مداحان بین نیازمندان + فیلم نعیمی: لحظه‌لحظه‌‌های خادمی حرم سید‌الکریم (ع) را فراموش نمی‌کنم/ دعوت‌ انحصاری از مداحان در رسانه ملی تمامی ندارد نفس گرم مداحان اصفهانی بدرقه یاری‌گران محرومان / معنویت در پایگاه‌های کمک مومنانه موج می‌زند پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ معاون وزیر بهداشت: هیچ داروی گیاهی و سنتی مؤثر برای درمان کرونا نداریم‌ / پاییز ‌سخت‌‌تری در راه است ۲ حریرچی: امیدواریم واکسن آنفلو‌انزای تولید داخل ‌تا پاییز ‌آماده‌ عرضه شود / ‌مردم مراقب داروهای تقلبی کرونا باشند ۳ رکورد تلفات جانی ناشی از ابتلا به کرونا در آذربایجان‌شرقی شکسته شد ۴ انتقاد شدید معاون وزیر بهداشت از برگزاری عروسی در بحران کرونا / مدافعان سلامت گرفتار ویروس شده‌اند + فیلم ۵ آزمایش موفق ۳ داروی درمان و پیشگیری از کرونا در آذربایجان شرقی / داروها روی ۳۰۰ نفر آزمایش موفق داشت ۶ الهامی: هم ما و هم تیم شهر خودرو اول به دنبال گل نخوردن بودیم/ توقع نداشتم در مشهد از من تقدیر شود ۷ نایب‌رئیس مجلس در گفت‌وگو با تسنیم: سقف تسهیلات ودیعه مسکن ۱۰۰میلیون تومان تعیین شد/ ‌قرارداد رسمی ‌الزامی شد ۸ گزارش| اما و اگرهای ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان/ ‌قانون ۶۰روزه‌ای که ابلاغیه آن ۶۰۰روزه شد مهمترین اخبار استانها فرصت ۶ ماهه وزارت کشور به متصرفان اراضی ساحلی / تمامی اسناد ‌ویلاها در حریم ۶۰ متری سواحل ‌ابطال می‌شود‌ حریرچی: امیدواریم واکسن آنفلو‌انزای تولید داخل ‌تا پاییز ‌آماده‌ عرضه شود / ‌مردم مراقب داروهای تقلبی کرونا باشند امام‌جمعه قم: ترور شهید سلیمانی را هرگز فراموش نمی‌کنیم / قطعاً ضربه سختی به آمریکایی‌ها وارد خواهیم کرد کرونا در حال پیشرفت است / یک ماسک پارچه‌ای دولایه هم کفایت می‌کند مهمترین اخبار تسنیم تعرض جنگنده‌های آمریکایی به هواپیمای ایرانی اقدام تروریستی بود بازتاب مزاحمت جنگنده‌های آمریکایی برای هواپیمای مسافربری ایران در رسانه‌های بین‌المللی آخرین آمار کرونا در کشور/ فوت ۲۱۵ نفر در ۲۴ ساعت گذشته نامه اعتراض ایران درباره تهدید هواپیمای مسافربری ماهان به شورای امنیت ارسال می‌شود فرصت ۶ ماهه وزارت کشور به متصرفان اراضی ساحلی / تمامی اسناد ‌ویلاها در حریم ۶۰ متری سواحل ‌ابطال می‌شود‌ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات کانون مداحان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۱۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۵ طرح اشتغالزایی خرد در شهرستان کاشان با حمایت بنیاد برکت

سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا  عبدی سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت در گفتگو با روابط عمومی بنیاد برکت با بیان اینکه  امسال در  استان اصفهان و در همه شهرستان‌های استان شعار سال مبنی بر جهش تولید همزمان با مشارکت‌های مردمی را در دستور کار خود قرار داده ایم گفت: استفاده از ظرفیت‌های مردم همواره در سال‌های گذشته  هم در اولویت برنامه‌های بنیاد برکت بوده و استفاده از شبکه تسهیلگری و مدل‌های مختلف مشارکتی و گروهی مبین این موضوع می‌باشد.

 وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت‌های مردمی در پروژه‌های زنجیره سبز و آبی از مهم‌ترین گام‌های بود که در این حوزه برداشته شد.

  سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت اظهار کرد:  امسال با استفاده از ظرفیت‌های مردمی ۵ طرح خرد اشتغال از جمله  جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و... با تسهیلات بنیاد برکت  و در سال جهش تولید با مشارکت مردم در روستای ازوار از توابع شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.

 عبدی با بیان اینکه  تمامی این طرح‌های اشتغال زایی خرد به مبلغ سرمایه گذاری بنیاد برکت و سرمایه گذاری متقاضیان انجام و به بهره برداری رسیده است گفت: با اجرای این ۵ طرح اشتغال زایی خرد ۵۸ نفر به صورت مستقیم مشغول به کار شده اند.

 وی همچنین بهره‌برداری از نخستین نیروگاه خورشیدی حمایتی کشور در کاشان  با حضور مدیرعامل بنیاد برکت اشاره کرد و گفت:  این پروژه خوشبختانه با همکاری مردم  و ۴۰ بانوی این روستا اجرا و هفته گذشته با حضور مدیرعامل بنیاد برکت به بهره برداری رسید.

 سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت بیان کرد: امسال با هدف گذاری‌های انجام شده به طور قطع زنجیره سبز و آبی را بیش از گذشته و پر قدرت‌تر ادامه خواهیم داد و با توجه به تاکید مدیرعامل بنیاد برکت مبنی بر استفاده از ظرفیت‌های مزارع خورشیدی قطعا اجرای این طرح‌ها را بیش از گذشته در دستور کار قرار خواهیم داد.

 وی افزود: با توجه به تاکیدات انجام شده توسط مدیرعامل محترم بنیاد برکت مبنی بر اینکه ۵ تا ۱۰ درصد از منابع بنیاد برکت در شهرستان‌ها برای راه اندازی مزارع خورشیدی به کار گرفته شود قطعا اجرای این طرح در همه شهرستان‌های دارای ظرفیت در دستور کار قرار می‌گیرد.

 

 

دیگر خبرها

  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • اختصاص سهمیه آرد به نانوایی‌های محور گردشگری کاشان
  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • «شب سعدی» در کاشان برگزار می‌شود
  • تشریح عملکرد اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشان در سال گذشته
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • برگزاری کنگره سراسری انتخابات اعضای سازمان جوانان هلال احمر کشور در محمد شهر
  • اجتماع مردمی «وعده صادق» با مداحی حسین طاهری در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم شهدای امنیت در یزد
  • بهره برداری از ۵ طرح اشتغالزایی خرد در شهرستان کاشان با حمایت بنیاد برکت