Web Analytics Made Easy - Statcounter

هاکان چالهان اوعلو می خواهد در میلان بماند.

هاکان چالهان اوعلو به خبر امروز صبح گاتزتا دلو اسپورت واکنش نشان داد. این خبر می گفت چالهان اوعلو قصد دارد به بوندسلیگا و لایپزیش بپیوندد.

به گزارش طرفداری، هاکان چالهان اوعلو در حساب اینستاگرام خود گفته است:

بیش از حد اخبار جعلی و دروغ در روزنامه ها منتشر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاکان چالهان اوعلو و دلیل عصبانیت

امروز در نشریه گاتزتا دلو اسپورت خبری منتشر شد که از خواسته هاکان چالهان اوعلو مبنی بر جدایی از میلان و بازگشت به بوندسلیگا خبر می داد. این خبر نه تنها با پست اینستاگرامی خود این بازیکن ترک رد شد، بلکه مدیر برنامه های این بازیکن خبر از مذاکرات برای تمدید قرارداد خبر داد. گفتنی است در پایان فصل دو طرف برای یک تمدید قرارداد تا سال 2024 بر سر میز مذاکره خواهند نشست.

بیشتر بخوانید

 

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هاکان چالهان اوعلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۱۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!

به گزارش "ورزش سه"، اگر مکس آلگری برای فصل آینده هم مربی یوونتوس بماند، فدریکو کیه‌زا، ستاره یوونتوس و ایتالیا، احتمالا در تابستان تورین را ترک خواهد کرد. قرارداد کیه‌زا در ورزشگاه آلیانز در ژوئن 2025 به پایان می‌رسد و به گفته گاتزتا دلو اسپورت، یوونتوس برای تمدید قراردادش عجله دارد.

یوونتوس نمی‌خواهد سال آینده مهاجم ایتالیایی را از دست بدهد، بنابراین اگر او حاضر به تمدید قرارداد نشود، بیانکونری‌ پیشنهادات برای فروش او را بررسی می‌کند.  

بر اساس گزارش گاتزتا، در صورت جدایی آلگری، یوونتوس شانس بیشتری برای تمدید قرارداد با کیه‌زا خواهد داشت. کیه‌ز‌ا با آلگری رابطه خوبی ندارد، بنابراین اگر این مربی همچنان در سمت خود باقی بماند، کیه‌زا به طور قطع درخواست جدایی خواهد کرد.

گاتزتا تایید می‌کند که یوونتوس می‌تواند قرارداد یک ساله جدیدی را به کیه‌زا پیشنهاد دهد و سال آینده دوباره شرایط ادامه همکاری را مورد بحث قرار دهد.

کیه‌زا دو هفته پیش به دنبال تعویض در نیمه دوم بازی مقابل بولونیا از آلگری عصبانی شد. این ستاره ایتالیایی در سال 2020 از فیورنتینا به یووه پیوست و در 124 بازی با بیانکونری 30 گل به ثمر رسانده است.

دیگر خبرها

  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • چالهان اوغلو: انتقامم را از هواداران میلان گرفتم
  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • اضافه شدن دومنیکو تدسکو به فهرست گزینه‌های سرمربیگری میلان / گاتزتا
  • فوتبال از دریچه فان؛ تلاش چلسی برای متوقف کردن آرسنال
  • کنایه هاکان چالهان اوعلو به هواداران میلان بعد از فتح اسکودتو / عکس
  • پاسخ جالب چالهان‌اوغلو به میلانی‌ها پس از قهرمانی اینتر+ عکس
  • اشک شوق هاکان چالهان اوعلو پس از فتح اسکودتو با اینتر / عکس
  • واکنش آندره آ آنیلی به ستاره دوم اینتر با اعداد رومی