Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» در دیدار معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با وی که به منظور هماهنگی و توجه بیشتر به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران ارتش انجام شد،  با تشریح برخی مسائل و مشکلات خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران، اظهار داشت: با تعامل سازنده‌ای که بین ارتش و بنیاد شهید و امور ایثارگران وجود دارد به دنبال توجه بیشتر و رفع مشکلات این عزیزان و تسریع در رفع موانع ثبت جانبازی عزیزان سرافرازی هستیم که  فاقد مدارک بالینی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با یادآوری این مطلب که امیدواریم ویروس منحوس کرونا رخت بربندد و از نزدیک بتوانیم بار دیگر دست بوس خانواده شهدا باشیم، تصریح کرد: آنچه که شهیدان برای پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام دادند، در کلام و قلم نمی‌گنجد و به طور قطع مزد این رشادت‌ها را خداوند بزرگ خواهد داد که البته خداوند، جنت را به این عزیزان هدیه داده است.

در ادامه «سعید اوحدی»  معاون رئیس‌جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، خدمت‌رسانی به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران را یک سعادت الهی خواند و خطرنشان کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده و با برگزاری جلسات تخصصی بین کارشناسان ارتش و بنیاد شهید امیدواریم در اولین فرصت بتوانیم در رفع مشکلات این عزیزان اقدامات لازم انجام  شود.

برچسب‌ها امیر سیاری ارتش جمهوری اسلامی ایران سعید اوحدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امیر سیاری ارتش جمهوری اسلامی ایران سعید اوحدی امیر سیاری ارتش جمهوری اسلامی ایران سعید اوحدی بنیاد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۱۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت پنج تشکل ایثارگری در آذربایجان‌غربی

مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران آذربایجان غربی روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری "کنگره ملی شهدای غریب در اسارت" آذربایجان غربی گفت: با رویکرد مردمی سازی فعالیت‌های بنیاد شهید در نظر داریم تشکل‌های جامعه ایثارگری را تقویت کرده و افزایش دهیم و در حال حاضر پنج تشکل ایثارگری در استان فعال است.

 حجت الاسلام داوود میرزایی  افزود: آذربایجان غربی از استان‌های برجسته در انجام فعالیت‌های فرهنگی است که در صحنه‌های مختلف هم حضور دارند.

وی از انجام تمهیدات برای برگزاری کنگره استانی شهدای غریب در اسارت آذربایجان غربی خبر داد و اظهار کرد: زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا، مهمترین هدف برگزاری این همایش است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی ادامه داد: هدف اصلی از برگزاری این کنگره شناسایی و معرفی این شهداست و تولید سند و مستند از یادواره‌های شهدا از جمله برنامه‌هایی است که در این راستا اجرایی می‌شود.

حجت الاسلام میرزایی با بیان اینکه شهدای اسارت در مظلومیت به شهادت رسیده اند، گفت: این کنگره با دستور رییس جمهور آغاز شده و در تمامی استان‌ها هم یادواره استانی تعریف و پیشتر در استان‌های اردبیل و آذربایجان شرقی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه شهدا در اوج معنویت، عرفان و معرفت بودند، افزود: وظیفه امروز ما در برابر شهدا، حفظ و ترویج فرهنگ شهدا و حرکت در مسیر آرمان‌های شهیدان است تا در قیامت شرمنده آنان نشویم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی با اشاره به اینکه امنیت امروز کشور مدیون خون شهدا و ایثارگری جانبازان و آزادگان است، اظهار کرد: امیدواریم خداوند توفیق دهد که ادامه‌دهنده مسیر شهدا باشیم.

"کنگره ملی شهدای غریب در اسارت" قرار است در تیرماه سال جاری برگزار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • فعالیت پنج تشکل ایثارگری در آذربایجان‌غربی
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام
  • اجرا شدن مصوبات سفر رئیس جمهور در ایلام در حوزه بنیاد شهید
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند
  • ایثارگری‌های جبهه مقاومت ‌برای نسل جدید بازگو شود
  • امیر سیاری: بدون حضور دانشگاهیان و جهادیان نمی‌توانستیم «موشک تاو» بسازیم
  • نشست هم‌اندیشی‌ تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد