Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-24@14:49:58 GMT

رئیس بنیاد شهید با امیر سیاری دیدار و گفتگو کرد

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۳۲۰۷۰

به گزارش فارس، سعید اوحدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر روزگذشته (پنچ شنبه) با حضور در ستاد ارتش، با امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که به منظور هماهنگی و توجه بیشتر به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران ارتش انجام شد، امیر سیاری با اشاره به رشادت‌های شهدا و جانبازان گرانقدر هشت سال دفاع مقدس، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت، برگرفته از فرهنگ عاشورای امام حسین(ع) است و اگر این ایثارگری و رشادت‌ها نبود، امروز کشور ما روی آسایش و آرامش نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این دیدار با تشریح برخی مسائل و مشکلات خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران، گفت: با تعامل سازنده‌ای که بین ارتش و بنیاد شهید و امور ایثار گران وجود دارد بدنبال توجه بیشتر و رفع مشکلات این عزیزان و تسریع در رفع موانع ثبت جانبازی عزیزان سرافرازی هستیم که  فاقد مدارک بالینی هستند.

دریادار سیاری با یادآوری این مطلب که امیدواریم ویروس منحوس کرونا رخت بربندد و از نزدیک بتوانیم بار دیگر دست بوس خانواده شهدا باشیم، اظهار کرد: آنچه که شهیدان برای پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام دادند، در کلام و قلم نمی گنجد و به طور قطع مزد این رشادت ها را خداوند بزرگ خواهد داد که البته خداوند، جنت را به این عزیزان هدیه داده است.

در ادامه سعید اوحدی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، خدمت رسانی به خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران را یک سعادت الهی خواند و افزود: با هماهنگی های بعمل آمده و با برگزاری جلسات تخصصی بین کارشناسان ارتش و بنیاد شهید امیدواریم در اولین فرصت بتوانیم در رفع مشکلات این عزیزان اقدامات لازم انجام  شود.

منبع: الف

کلیدواژه: بنیاد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۲۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر نجفی ظهر سه شنبه در سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با تقدیر از فعالیت‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به خصوص در حوزه فرهنگی، افزود: خدمت به خانواده‌های شهدا افتخار بزرگی برای مدیران است، بر همین اساس از تمامی فعالیت‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان حمایت خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: هرآنچه پیشرفت و اقتدار در کشور داریم مرهون خون شهدا است، بر همین اساس خدمت به خانواده‌های شهدا جزو وظایف اصلی مدیران در استان است. معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام اضافه کرد: اتفاقات خوبی در استان ایلام در طول دولت سیزدهم مثل طرح تبدیل وضعیت ایثارگران رخ داده که نیاز است دستگاه‌های اجرایی این اقدامات را برای مردم تشریح و تبیین کنند.

نجفی افزود: از همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان ایلام انتظار داریم در زمینه فرهنگ سازی در زمینه ازدواج و فرزندآوری اهتمام ویژه داشته باشند.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز در این دیدار با اشاره به اینکه در طول دولت سیزدهم بیش از یک هزار میلیارد تومان تسهیلات در بخش‌های مختلف به جامعه ایثارگران استان پرداخت شده است، افزود: ۱۸ درصد جمعیت استان ایلام را ایثارگران تشکیل داده است.

محمد رحیمی اضافه کرد: بیش از چهار هزار و ۵۰۰ نفر از جامعه ایثارگران در استان ایلام تبدیل وضعیت شده، همچنین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد با ۴۹۵ نفر ظرفیت به زودی برگزار می‌شود که ظرفیت بزرگی برای حل مشکل بیکاری فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد است.

وی تصریح کرد: پروژه‌های مختلف عمرانی در حوزه بنیاد شهید برای خدمات رسانی به جامعه ایثارگران در سال جاری تعریف شده است.

کد خبر 6086391

دیگر خبرها

  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام
  • قوانین مصوب با اعتبارات بنیاد شهید همخوانی ندارد
  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند
  • اجرا شدن مصوبات سفر رئیس جمهور در ایلام در حوزه بنیاد شهید
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است
  • اکثر پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • اکثریت پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • امیر سیاری: بدون حضور دانشگاهیان و جهادیان نمی‌توانستیم «موشک تاو» بسازیم
  • افزایش حقوق ایثارگران و خانواده شهدا