Web Analytics Made Easy - Statcounter

هومن افاضلی سرمربی ماشین‌سازی تبریز با نظر پزشک این تیم فعلاً در استراحت خانگی خواهد بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی باشگاه ماشین‌سازی تبریز، هومن افاضلی سرمربی تیم ماشین‌سازی تبریز در دیدار دیروز این تیم مقابل گل‌گهر غایب بود و این موضوع شایعات زیادی در رسانه‌ها مطرح کرده است که در این  مورد دکتر عباس‌زاده پزشک تیم ماشین‌سازی اظهار داشت: در ابتدای هفته کلیه عوامل تیم ماشین‌سازی تست کرونا دادند و نتایج به دست آمده منفی بود، ولی در روزهای گذشته آقای افاضلی علائم آنفلوانزای فصلی و یا سرماخوردگی را در خود نشان داد که آزمایشات اولیه جای نگرانی نداشت، ولی برای بهبودی هرچه زودتر توصیه کردیم که تحت نظارت کادر پزشکی در استراحت خانگی به سر ببرد که همین موضوع دلیل غیبت ایشان در دیدار روز گذشته تیم ماشین‌سازی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پزشک تیم ماشین‌سازی در مورد شرایط فعلی هومن افاضلی گفت: بعد از دیدار دیروز آقای افاضلی توسط کادر پزشکی ویزیت شد که به دلیل طولانی شدن علایم آنفلوانزا تصمیم گرفته شد تا امروز با اعزام وی به بیمارستان آزمایشات تکمیلی از او گرفته شود که متأسفانه نتایج آزمایشات تکمیلی به دست آمده نشان از ویروس کرونا بوده است تا ایشان همچون روزهای گذشته در استراحت خانگی بوده و مراقبت‌های بیشتر در قرنطینه خانگی به سر ببرند، ولی تأکید می‌شود درگیری ریوی در ایشان حاد نبوده و نیازی به بستری در بیمارستان نبود و پزشکان متخصص تشخیص دادند که در مراقب خانگی به سر ببرند.

مربی ماشین‌سازی: به خاطر فضای آلوده در اصفهان کار تیم ما دیده نشد

 

دکتر عباس‌زاده درباره شرایط دیگر اعضای تیم ماشین سازی توضیح داد: به طور مرتب و هفتگی از تمامی اعضای تیم ماشین‌سازی آزمایشات کرونا ویروس گرفته می‌شود و در طول هفته گذشته نیز آقای افاضلی در استراحت خانگی بود و ارتباطی با اعضای تیم نداشت. در این خصوص جای نگرانی نیست و برای پیشگیری از ابتلاع به هر نوع آنفلوانزا، کووید 19 یا فصلی از تمامی اعضای تیم ماشین‌سازی آزمایشات تکمیلی گرفته خواهد شد و در این مدت نیز تمامی پروتکل‌های بهداشتی رعایت خواهد شد. 

پزشک تیم ماشین‌سازی تبریز راجع به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این تیم اظهار داشت: ما تمامی پروتکل‌ها را رعایت می‌کنیم و تمامی الزامات مورد نیاز برای اجرای پروتکل را در مجموعه تدارک دیده‌ایم، ولی متأسفانه انتشار این ویروس تنها با رعایت یک‌طرفه ممکن نیست و ما هر چقدر مراعات کنیم در مقابل هستند نفراتی که در بیرون از مجموعه رعایت نمی‌کنند و ما در مسیر رفت و آمد به تمرینات و مسابقات با آنها درگیر هستیم. ویروس توسط همین افراد انتقال داده می‌شود و ما از ابتدای آغاز مسابقات بارها اعلام کردیم که این ویروس قابل کنترل نیست و شروع مسابقات برابر با شیوع بیشتر بیماری خواهد بود.

انتهای پیام/ 

R39383/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال ماشین‌سازی تبریز هومن افاضلی بیشتر بخوانید... عبداللهی: باید با اختلاف گل‌گهر را شکست می‌دادیم ولی باختیم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... عبداللهی: باید با اختلاف گل‌گهر را شکست می‌دادیم ولی باختیم واژه های کاربردی مرتبط فوتبال ماشین‌سازی تبریز هومن افاضلی پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ توهین میلنر به منچستریونایتد در جشن قهرمانی لیورپول ۲ دهقانی: باید گل میری را ۵۰ بار در روز ببینیم/ می‌توانستیم استقلال را شکست بدهیم ۳ پیشنهاد تیم یونانی به احسان حاج‌صفی ۴ جدول لیگ برتر در پایان روز اول هفته بیست‌وششم/ با برد فولاد، قهرمانی پرسپولیس به تعویق و سهمیه استقلال به خطر افتاد ۵ لئو در اینتر؛ شایعه‌ای که پدر مسی باعث آن شد ۶ لیگ برتر فوتبال| تساوی استقلال و نساجی در دیداری که برنده‌اش از قبل مشخص بود/ دیدار یاران قدیمی فقط ۲ گل داشت ۷ غیبت احتمالی شجاعی برابر فولاد و پرسپولیس/ نساجی یکشنبه به قائمشهر می‌رود ۸ صحنه‌ای که تعجب سایپایی‌ها را برانگیخت + عکس مهمترین اخبار ورزشی موسوی: برنامه‌ریزی و ثبات مدیریت، بزرگترین گمشده استقلال است/ شاگردان مجیدی برای کسب سهمیه شانس هم لازم دارند چینی: به قلعه‌نویی سه سال فرصت دادند، به مجیدی هم بدهند/ استقلال باید برای حسینی رقیب بیاورد ثوری: امیدوار به کسب یک یا دو سهمیه المپیک دیگر در فرانسه هستیم/ مجمع فدراسیون بوکس با نهایت شفافیت برگزار شد حدادی: خودِ صالحی‌امیری گفت برای جراحی به آلمان بروم/ فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام کرد در ایران جراحی خار پاشنه نداریم مهمترین اخبار تسنیم تعرض جنگنده‌های آمریکایی به هواپیمای ایرانی اقدام تروریستی بود گزارش| تکلیف تعطیلات تابستانی نمایندگان مجلس چه شد؟ اذعان واشنگتن به فعال شدن آژیر تصادم هوایی در جنگنده آمریکایی با نزدیک شدن به هواپیمای ایرانی عراق|دستاوردهای امنیتی حشد شعبی در دیالی/ تلاش آمریکا برای بازگشت داعش به مناطق آزاد شده شماره پیامکی برای ثبت‌نام وام ودیعه مسکن اعلام شد/ فرصت ۱ هفته‌ای مستأجران درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال ماشین سازی تبریز هومن افاضلی فوتبال ماشین سازی تبریز هومن افاضلی استراحت خانگی ماشین سازی تبریز تیم ماشین سازی هومن افاضلی اعضای تیم تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۲۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرخصی اوسمار ویه‌را به دو ستاره پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، بلافاصله پس از انجام آخرین بازی لیگ برتر در سال ۱۴۰۲، کادرفنی تیم ملی لیست جدید ایران برای فیفادی فروردین ماه را منتشر کردند.

در این لیست مهدی ترابی، حسین کنعانی و علیرضا بیرانوند از پرسپولیس حضور داشتند و دعوت‌‌شان به تیم ملی سبب شد آنها فرصتی برای استراحت در تعطیلات نوروز نداشته باشند و سال نو را در اردو تحویل کردند‌.

البته مهدی ترابی به دلیل سرماخوردگی از جو بازی‌های ملی دور شد و از امروز پس از بهبودی، به تمرینات سرخ‌ها اضافه شد اما کنعانی و بیرانوند کمی دیرتر به تمرینات اضافه خواهند شد.

با اعلام پرسپولیس، محمد‌حسین کنعانی‌زادگان و علیرضا بیرانوند با توجه به این که در بازی‌های تیم‌ ملی به میدان رفته بودند، مرخصی بیشتری دارند و بعد از چند روز استراحت به تمرینات تیم ملحق می‌شوند.

حال باید دید تیم پرسپولیس از چه زمانی با همه نفرات خود آماده ادامه بازی‌های حساس لیگ می‌شود. پرسپولیس علاوه بر این نفرات سه ملی پوش خارجی نیز دارد که هنوز به تمرینات بازنگشته‌اند.

دیگر خبرها

  • شرح دعای سحر|سلطنت مطلق از آن خداست
  • ضربان قلب در حالت استراحت یکی از نشانه‌های تناسب اندام و طول عمر است
  • پیروزی شهرداری ارومیه مقابل شهداب یزد
  • مرخصی اوسمار ویه‌را به دو ستاره پرسپولیس
  • مهران رجبی: قرآن نور مطلق است و هیچ شکی در آن نیست + فیلم
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راه‌سازی در هرمزگان
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راهسازی در هرمزگان
  • فقر در ایتالیا به اوج خود رسید
  • ادعای نتانیاهو در مورد پیروزی مطلق در رفح، فریب و خدعه است
  • ارسال ۲ درخواست به سازمان جهانی بهداشت درباره جنایات رژیم صهیونیستی در غزه/ تحمیل کرونای روانی به مردم جهان