Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، چهارمین دوره انتخابات کانون مداحان شهرستان قزوین روز جمعه در سالن شهید حاج قاسم سلیمانی اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد.

این دوره از انتخابات با حضور حجت الاسلام محمد جواد زهرایی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین، محمد حسن فاضلی پیشه و رضا کریمی، ناظران اعزامی از سازمان تبلیغات اسلامی و حجت‌الاسلام محمد رضا میرزایی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قزوین، رضا فضلی سرپرست معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی، نماینده فرماندار، نماینده نیروی انتظامی و مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه پس از برگزاری انتخابات و با رأی از مداحان شرکت کننده، سید محمود امامی با کسب ۷۵ رأی، مرتضی سلیمانی با کسب ۶۵ رأی، سید عبدالمجید مرتضوی با ۵۸ رأی، محمد جواد نظری با کسب ۵۵ رأی، همت علی اولادی با کسب ۵۰ رأی، حسین نریمان با کسب ۴۸ رأی، امیر ردایی با کسب ۴۶ رأی به ترتیب به عنوان اعضای اصلی کانون مداحان شهرستان قزوین انتخاب شدند.

همچنین آقایان صمد باقری با کسب ۴۵ و مصطفی بهرامی با کسب ۴۱ رأی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

چهارمین دوره انتخابات کانون مداحان همزمان با سراسر کشور در ۶ شهرستان دیگر استان قزوین نیز برگزار شد.

کد خبر 4981973

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد زهرایی تبلیغات اسلامی قزوین کانون مداحان ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا شهرکرد قزوین گرگان ستاد مقابله با کرونا خطبه های نماز جمعه اقامه نماز جمعه بیرجند حجاب و عفاف مسکن ازدواج تبلیغات اسلامی شهرستان قزوین کانون مداحان برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۲۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم شهدای امنیت در یزد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مراسم گرامیداشت شهدای امنیت حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان با حضور خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در یزد برگزار شد.


در این مراسم حجت‌الاسلام دهقان چناری با اشاره به مقام شهدا از خود گذشتگی و ایمان به خدا را از ویژگی شهدا دانست. 


روایت گری این حادثه تروریستی توسط فقیه از جانبازان این حادثه، مداحی مداحان اهل البیت (ع)، قرائت مجلسی قرآن کریم و سخنرانی از دیگر برنامه‌های جانبی این مراسم بود که با همکاری کانون بسیج مداحان شهرستان یزد، ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظر قائم و پایگاه و قرارگاه اسلامی حضرت بقیت الله (عج) در حسینیه سید گلسرخ یزد برگزار گردید.

دیگر خبرها

  • راهپیمایی حمایت از عملیات «وعده صادق» در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • ۲۲ روز مانده تا تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /انتخابات مرحله دوم در کدام حوزه ها الکترونیکی است؟
  • برگزاری کنگره سراسری انتخابات اعضای سازمان جوانان هلال احمر کشور در محمد شهر
  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی منتشر شد
  • اعلام زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • معرفی برگزیدگان چهارمین مسابقه عکس حوادث و سوانح
  • برگزاری مراسم شهدای امنیت در یزد
  • پایان داوری چهارمین مسابقه سراسری عکس حوادث و سوانح  با محوریت خشکسالی