Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید اوحدی با حضور در ستاد ارتش با دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سعید اوحدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر روزگذشته (پنچ شنبه) با حضور در ستاد ارتش، با امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار که به منظور هماهنگی و توجه بیشتر به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران ارتش انجام شد، امیر سیاری با اشاره به رشادت‌های شهدا و جانبازان گرانقدر هشت سال دفاع مقدس، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت، برگرفته از فرهنگ عاشورای امام حسین (ع) است و اگر این ایثارگری و رشادت‌ها نبود، امروز کشور ما روی آسایش و آرامش نداشت.

وی در این دیدار با تشریح برخی مسائل و مشکلات خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران، گفت: با تعامل سازنده‌ای که بین ارتش و بنیاد شهید و امور ایثار گران وجود دارد بدنبال توجه بیشتر و رفع مشکلات این عزیزان و تسریع در رفع موانع ثبت جانبازی عزیزان سرافرازی هستیم که فاقد مدارک بالینی هستند.

دریادار سیاری با یادآوری این مطلب که امیدواریم ویروس منحوس کرونا رخت بربندد و از نزدیک بتوانیم بار دیگر دست بوس خانواده شهدا باشیم، اظهار کرد: آنچه که شهیدان برای پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام دادند، در کلام و قلم نمی‌گنجد و به طور قطع مزد این رشادت‌ها را خداوند بزرگ خواهد داد که البته خداوند، جنت را به این عزیزان هدیه داده است.

در ادامه سعید اوحدی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، خدمت رسانی به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران را یک سعادت الهی خواند و افزود: با هماهنگی‌های بعمل آمده و با برگزاری جلسات تخصصی بین کارشناسان ارتش و بنیاد شهید امیدواریم در اولین فرصت بتوانیم در رفع مشکلات این عزیزان اقدامات لازم انجام شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سعید اوحدی بنیاد شهید دریادار حبیب الله سیاری ارتش ایثارگران جانبازان بنیاد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۲۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان مقام ارشد ارتش برای اسرائیل و آمریکا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیرسرتیپ محمد محمودی معاون اجرایی ارتش اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس شهدای عزیز درس شجاعت، مردانگی، تحمل در مقابل شرایط سخت، ظلم ستیزی و مبارزه با ظالمین را به ما آموختند و امثال شهید قرنی‌ها در دفاع مقدس کم نبودند.

بنابر روایت ایسنا، معاون اجرایی ارتش گفت: شهید قرنی در دوران شاه از تمام زیبایی‌ها و تعلقات مادی گذشت و یک تنه در مقابل فساد دستگاه طاغوت ایستادگی کرد، به دنبال این ایستادگی بود که از ارتش اخراج و زندانی شد.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب حضرت امام خمینی (ره) ایشان را به عنوان اولین رئیس ستاد مشترک ارتش برگزیدند و در همان مدت زمان اندک فرماندهی کل ارتش با قاطعیت در مقابل تجزیه‌طلبی‌های غرب کشور ایستاد.

امیر سرتیپ محمودی خاطرنشان کرد: در استمرار مبارزات شهدایی همچون شهید قرنی امروز شاهدیم که غزه در مقابل همه دنیا ایستادگی می‌کند و در شرایط محاصره دست از آرمان‌های خود برنمی‌دارد.

وی افزود: یک ارتش موفق و حافظ امنیت کشور باید از نیروهای مومن و متدین بهره ببرد که الحمدالله ارتش جمهوری اسلامی ایران به تأسی از حضرت امام خمینی(ره) چنین کادرسازی برای خود رقم زده است.

امیر سرتیپ محمودی بیان کرد: حضور تعیین کننده یک فرمانده در صحنه نبرد مابقی نیروهای نظامی را برای تحرک و اقدام موثر آماده می‌کند، شهیدان بابایی، قرنی، سلیمانی، صیاد شیرازی و باقری چنین فرماندهانی بودند.

معاون اجرایی ارتش در پایان تصریح کرد: الحمدالله بسیاری از جوانان کشورمان به تأسی از فرماندهان شهید خود آمادگی کامل برای مقابله با همه تهدیدات را دارند و در صورت بروز تهدید با قاطعیت به تهدیدات پاسخ خواهند داد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898790

دیگر خبرها

  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام
  • خط و نشان مقام ارشد ارتش برای اسرائیل و آمریکا
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • قوانین مصوب با اعتبارات بنیاد شهید همخوانی ندارد
  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند
  • اجرا شدن مصوبات سفر رئیس جمهور در ایلام در حوزه بنیاد شهید
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است
  • امیر سیاری: بدون حضور دانشگاهیان و جهادیان نمی‌توانستیم «موشک تاو» بسازیم