Web Analytics Made Easy - Statcounter

 زهرا آبسوران معاون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: به منظور بهره مندی کودکان و نوجوانان از برنامه‌های کانون، همزمان با افتتاح استودیوی تخصصی، کارگاه‌های بر خط کانون فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

آبسوران با اشاره به اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان حضور دانش آموزان در کلاس‌های آموزشی کانون وجود ندارد؛ بیان کرد: با راه اندازی کارگاه‌های بر خط کانون، کودکان و نوجوانان بصورت ویبینار از کلاس‌های آموزشی بهره‌مند می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مسئول  اظهار کرد: صبح امروز نخستین کارگاه بر خط کانون با برگزاری کارگاه آموزشی «پتینه» ویژه گروه سنی ۱۲ تا ۱۷ سال با حضور فرزانه تنخواهی شروع به کار کرد.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی در خصوص ایام و روز‌های برگزاری کلاس‌های آموزشی کارگاه‌های بر خط کانون گفت: کارگاه‌های «طراحی» دوشنبه‌ها از ساعت ۱۱ تا ۱۲ با حضور پروین خانجانی، «سفالگری» دوشنبه‌ها از ساعت ۱۷ تا ۱۸ با حضور فرزانه تنخواهی، «نقاشی» شنبه‌ها از ساعت ۱۷ تا ۱۸ با حضور فرزانه تنخواهی، «نوشتن خلاق» شنبه‌ها از ساعت ۱۲ تا ۱۳ با حضور سمیه حاضر وظیفه، «داستان‌نویسی» دوشنبه‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۱ با حضور لاله صانعی و «شطرنج» یک‌شنبه‌ها از ساعت ۱۱ تا ۱۲ با حضور نیما ابراهیمی برگزار می‌شود.   انتهای پیام/ن م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کانون پرورش فکری داستان نویسی شیوع ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۲۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه‌ آموزشی برای دانش آموزان روستای ذغالچال ساری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، لیلی احمدی گفت؛ کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، حمایت‌های روانی اجتماعی با اجرای برنامه تیم سحر و بازی‌های هدفمند و ایجاد شور و نشاط در کودکان و نوجوانان از اهداف این برنامه است.

 با اشاره به تاثیر گذاری مثبت این برنامه در کودکان و نوجوانان عنوان کرد؛ جوانان بشردوست هلال‌احمر که در رشته‌های روانشناسی و دیگر رشته‌های مرتبط عضو تیم سحر می‌باشند نقش بسزایی در شناسایی افراد آسیب پذیرخصوصا کودکان داشته که با ارائه راهکار‌های مفید و موثر نسبت به تاب آوری مردم جامعه فعالیت می‌نمایند.

 معاون امورجوانان مازندران گفت؛ برنامه فوق با مشارکت ۱۵نفر از فرماندهان و اعضای تیم سحر همراه با برپایی ایستگاه‌های آموزشی، شور و نشاط، بازی‌های تمرکزی، مسابقات و ... برای ۲۷۰ دانش آموز دختر و ۲۵۰ دانش آموز پسر اجرا و در پایان تعداد۵۵۰ بسته فرهنگی به نونهالان اهدا شد.

 احمدی افزود؛ امید است با استفاده از ظرفیت اعضای تیم سحر شاهد کاهش بحران‌های روحی روانی در حوادث و در محلات کم برخوردار باشیم.

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه‌ آموزشی برای دانش آموزان روستای ذغالچال ساری
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری
  • فعالیت های کانون مرزهای یادگیری را گسترش می دهد
  • بنای موزه تاریخ کانون پرورش فکری در سازمان میراث فرهنگی ثبت شد
  • ثبت ملی محتوا و بنای موزه تاریخ کانون در سازمان میراث فرهنگی
  • موزه تاریخ کانون پرورش فکری کودکان ثبت ملی شد
  • برپایی نمایشگاه «معلم من یک هیولاست!» در کانون پرورش فکری
  • دوره برخط فارسی‌آموزی نوآموز برگزار می‌شود
  • راهیابی دختران تایبادی به مرحله کشوری جشنواره سرود آفرینش
  • برنامه «سخن روح افزا» برای کودکان و نوجوانان استان بوشهر اجرا شد