Web Analytics Made Easy - Statcounter

روی ارسال مهدی شیری با پای چپ علی علیپور نهمین گل خودش را به ثمر رساند

پرسپولیس در همان نیمه اول به گل رسید.

به گزارش طرفداری، دقیقه ۳۸ مسابقه بود که مهدی شیری در جناح راست پرسپولیس، ارسالی را با پای چپ روی دروازه نفت ارسال کرد که علی علیپور مهاجم پرسپولیس با ضربه سر گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند.

گفتنی است که علیپور طی چند هفته گذشته موفق به گلزنی نشده بود و همین مسئله باعث شد تا از صدر جدول گلزنان فاصله بگیرد اما حالا با زدن این گل در فاصله ۳ قدمی شهریار مغانلو آقای گل فعلی لیگ نوزدهم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید دید علیپور می تواند تا پایان بازی امشب فاصله خود را با صدرجدول گلزنان کمتر کند یا نه.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۲۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترابی، اثرگذاری روی صد گل لیگ برتر!

به گزارش “ورزش سه”، او همان ستاره مجعد تیم سایپاست که در لیگ چهاردهم و پانزدهم به عنوان یک پدیده معرفی شد، بازیکنی که مدعیان قهرمانی خواهان امضای قرارداد با او بودند و آینده‌اش در دربی پایتخت تصور می‌شد؛ آبی یا قرمز. این پرسپولیس بود که گوی سبقت را از حریف ربود و او را به خدمت گرفت.

از روزی که مدیرعامل پرسپولیس، ترابی را  با امضای رضا درویش، مدیرعامل وقت سایپا، پرسپولیسی کرد تا حالا شش سال می‌گذرد و تقریبا همه اذعان دارند که او بهترین خرید سال‌های اخیر سرخپوشان پایتخت بوده است.

او در تیم برانکو و کالدرون و یحیی یک ستاره واقعی بود و حالا در تیم اوسمار ویه‌را نیز خوش می‌درخشد، مؤید این ادعا پاسی است که روز گذشته در عمق دفاع صنعت نفت ارسال کرد تا عیسی آل‌کثیر آن را  به ثمر بنشاند و رکوردی ویژه را به ستاره پرسپولیس بدهد.

مهدی ترابی در بازی با صنعت‌نفت که شماره بازی‌های لیگ برتری‌اش که به عدد ۲۴۵ رسید، با پاس گلی که به عیسی آل کثیر داد، تعداد گلی که در تاریخ لیگ برتر روی آن تاثیرگذار بوده را به عدد ۱۰۰ رساند. مهدی ترابی در بازی با صنعت‌نفت به آمار ۵۰ پاس گل در لیگ برتر رسید.

این بازیکن بین بازیکنان حاضر در این فصل لیگ، بهترین آمار را در ادوار مسابقات دارد و پس از محمدرضا خلعتبری، احسان حاج‌صفی، خسرو حیدری و مهدی رجب‌زاده در رده پنجم بهترین پاسورهای تاریخ لیگ برتر جای دارد. ترابی علاوه بر خلق موقعیت در گلزنی و کسب پنالتی هم بازیکن موفقی نشان داده است.

ترابی ۴۵ گل زده و ۷ پنالتی گرفته که از این تعداد پنالتی ۵ پنالتی تبدیل به گل شده تا به این شکل این بازیکن روی ۱۰۰ گل در تاریخ لیگ برتر موثر باشد.

ترابی اکنون همانند امید عالیشاه دیگر هم تیمی خود ۵ پاس گل ثبت کرده و این در شرایطی است که دانیال اسماعیلی فر با ۶ پاس گل برترین گلساز فصل پرسپولیس بوده و احتمالا این رقابت جذاب درون تیمی تا پایان فصل ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • کشف سنگین‌ترین سیاه‌چاله ستاره‌ای راه شیری در فاصله بسیار نزدیک به زمین
  • لیگ برتر فوتبال ایران؛ نساجی در خانه از سد تراکتور گذشت
  • عبدلکریم حسن، مرد سال آسیا حالا در حد انتظار !
  • ترابی، اثرگذاری روی صد گل لیگ برتر!
  • ترابی نه، عالیشاه به 5 رسید
  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد
  • مهدی شیری: از خمس خیلی چیزها یاد گرفتم
  • مرگ دردناک جوان ۲۴ ساله در آب های اطراف مسجد سلیمان / جسد از آب بیرون کشیده شد
  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد (عکس)
  • مهدی تارتار دوباره سرپا شد (عکس)