Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک فروند هواپیمای جاسوسی آمریکا توسط جنگنده روسی سوخو ۲۷ بر فراز دریای سیاه رهگیری شد.

قدس آنلاین: به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، نیروهای واکنش سریع دفاع هوایی روسیه یک فروند هواپیمای جاسوسی آمریکا بر فراز دریای سیاه را شناسایی و رهگیری کردند.

در بیانیه منتشر شده از سوی نیروهای واکنش سریع روسیه گفته شده که جنگنده سوخ و۲۷ این کشور یک فروند هواپیمای جاسوسی آمریکا را رهگیری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه همچنین اضافه شده پس از آن‌که هواپیمای شناسایی نیروی هوایی آمریکا از مرزهای فدراسیون روسیه رانده شد، جنگنده روسی با موفقیت به پایگاه خود بازگشت.

رهگیری هواپیمای جاسوسی آمریکا از سوی جنگنده‌های روسی تنها کمتر از یک روز پس از آن صورت می‌گیرد که جنگنده‌های آمریکایی در اقدامی ایذایی هواپیمایی مسافربری ایران بر فراز آسمان سوریه را مورد تعقیب قرار دادند.

اقدام ایذایی و خصمانه آمریکا علیه هواپیمای مسافربری ایران اگرچه با هوشمندی خلبان بی نتیجه ماند و هواپیما موفق به فرود اضطراری در فرودگاه بیروت شد، اما این اقدام با واکنش‌های منفی گسترده روبرو شده و مقامات ایرانی بر لزوم پیگیری این اقدام خصمانه آمریکا تاکید کرده‌اند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: هواپیمای جنگی کرونا روسیه دریای سیاه هواپیمای جاسوسی آمریکا بر فراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۳۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سبا، ائتلاف آمریکایی- انگلیسی باز هم بخشی از خاک یمن را هدف حمله‌های هوایی قرار داده است.

بر اساس گزارش‌های رسیده، جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی در ۲ نوبت منطقه «باجل» در استان «الحدیده» یمن را هدف قرار داده‌اند.

هنوز گزارشی در خصوص جزییات این حمله و شهیدان، زخمی‌ها و خسارات احتمالی آن منتشر نشده است.

گفتنی است یمن اعلام کرده که در راستای حمایت از مردم و مقاومت فلسطین اجازه نخواهد داد کشتی‌های صهیونیست یا کشتی‌هایی که مقصد آن‌ها بندرهای اراضی اشغالی است از دریای عرب و دریای سرخ عبور کنند. ارتش یمن عملیات‌های موفقیت‌آمیزی را در این چارچوب به انجام رسانده و آسیب‌های اقتصادی فراوانی را به بندرهای جنوبی اراضی اشغالی وارد آورده است. اما در مقابل، ائتلاف آمریکایی- انگلیسی در حمایت آشکار از جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در غزه، به بهانه حمایت از دریانوردی در دریای سرخ چندین بار اراضی یمن را مورد هجوم قرار داده است.

کد خبر 6080272

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ جاسوس روسی در ایالت بایرن آلمان
  • انفجار مهیب در پایگاه هوایی روسیه در کریمه و نابودی سامانه های موشکی+ فیلم/پیش بینی رسانه آمریکایی از نزدیک بودن شکست اوکراین در برابر روسیه
  • انفجار مهیب در پایگاه هوایی روسیه در کریمه و نابودی سامانه های موشکی
  • پرواز هواپیمای آمریکایی بر فراز تنگه تایوان و واکنش سریع چین
  • آماده‌باش ارتش چین در پی پرواز هواپیمای آمریکا بر فراز تایوان
  • واشنگتن‌تایمز: حمله ایران به اسرائیل، شکست سیاست بایدن را نشان داد
  • بایدن ورود کشتی‌های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد
  • بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد
  • حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن
  • ۱۰ هواپیمای جنگنده که افراد عادی نیز می‌توانند بخرند(+عکس)