Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@22:35:52 GMT

بررسی مشکل آب آشامیدنی اهالی روستای گردخون شیراز

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۳۳۱۲۴

بررسی مشکل آب آشامیدنی اهالی روستای گردخون شیراز

فرماندار شهرستان شیراز، جمعه در حاشیه این بازدید اظهار داشت: بازدید از روستای گردخون در تداوم بازدیدهای یک سال اخیر صورت گرفته و مسائل و مشکلات اهالی روستا در نشست فوق‌العاده کمیته توسعه روستایی و با حضور مدیران ذی‌ربط دستگاه‌های اجرایی این شهرستان مطرح و پیگیری خواهد شد.

محمدرضا امیری، با اشاره به اینکه بزرگترین مشکل روستاهای منطقه به ویژه روستای گردخون مربوط به کمیت و کیفیت آب آشامیدنی است، افزود: مشکلات کمی و کیفی آب آشامیدنی گردخون عمدتا به دلیل شبکه فرسوده لوله کشی است که قدمت بالایی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان شیراز بیان کرد: بر اساس گزارش آبفای شهری، قریب هشت کیلومتر از مسیر ۲۰ کیلومتری شبکه آب فرسوده این روستا ظرف یک سال گذشته تعویض شده و فرآیند تعویض شبکه آب شرب روستایی تا حل کامل مشکل همچنان ادامه خواهد داشت.

امیری گفت: با درخواست و پیگیری شورا، دهیار و بخشدار، موضوع آب آشامیدنی روستای گردخون به طور ویژه به آبفای شهری واگذار شده و شخصا این موضوع را دنبال می‌کنم.

برخی از معتمدان و اهالی روستای گردخون که در هنگام بازدید فرماندار شهرستان شیراز حضور داشتند، با طرح برخی از مسائل این روستا مانند کمبود امکانات بهداشتی، انشعابات آب روستایی و راه خواستار حل این مشکلات شدند.

شماری از مسوولان شهرستان شیراز از جمله بخشدار مرکزی، مدیران آبفای شیراز، بنیاد مسکن، آب منطقه‌ای، بهداشت و راه و شهرسازی در این بازدید فرماندار شیراز را همراهی می کردند.

برچسب‌ها آب و فاضلاب توسعه روستایی شیراز فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آب و فاضلاب توسعه روستایی شیراز فارس آب و فاضلاب توسعه روستایی شیراز فارس شهرستان شیراز آب آشامیدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۳۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل آب ۷۶۵ خانوار روستایی در میاندوآب حل شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حسین اصغری اظهار کرد: در پی ریزش چاه مجتمع آبرسانی، روستاهای جارچلو، قرمز خلیفه علیا و سفلی دچار و قطعی آب شرب شدند که بلافاصله اقدامات لازم برای برقراری دوباره آب شرب پایدار در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به جمعیت ۷۶۵ خانواری این سه روستا، اضافه کرد: عمر مفید چاه تأمین آب این روستا به دلیل استفاده بیش از حد سپری و دچار ماسه دهی شده بود که اکیپی از اداره آب و فاضلاب و اتفاقات ضمن حضور در محل اقدام به حل مشکل کردند.

رییس اداره آب و فاضلاب میاندوآب بیان کرد: به‌منظور کاهش هزینه و تسریع در رفع مشکل به وجود آمده، اقدام به لوله‌گذاری به طول ۲۰۰ متر و تأمین آب شرب از محل تصفیه‌خانه شد.

اصغری با بیان اینکه هم اکنون مشکلی در این زمینه وجود ندارد، اظهار کرد: آب شرب پایدار این روستاها تأمین شده و مشکلی در این زمینه نداریم.

دیگر خبرها

  • مراسم نذر باران در روستای کوریجان کبودراهنگ
  • مراسم نذر باران در روستای کوریجان
  • مشکلات آبرسانی در روستاهای بخش گابریگ از زبان اهالی
  • دسترسی ۱۰۰ روستای نیکشهر مسدود است؛ سیلاب جان ۲ نفر را گرفت
  • دسترسی ۱۰۰ روستای نیکشهر مسدود است/ سیلاب جان ۲ نفر را گرفت
  • گازکشی نشدن برخی از محله‌های روستای بهارستان و دردسرساز شدن آن برای اهالی
  • کمبود آب شرب ۳ روستای تایباد برطرف شد
  • مشکل آب‌شرب ۷۶۵ خانوار روستایی در میاندوآب حل شد
  • بررسی مشکلات آب و فاضلاب روستای بخشکندی شهرستان سلماس
  • مشکل آب ۷۶۵ خانوار روستایی در میاندوآب حل شد