Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@00:53:04 GMT

توضیح نورافکن درباره بازی نکردن و پاسخ به یک ابهام !

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۳۳۱۲۹

توضیح نورافکن درباره بازی نکردن و پاسخ به یک ابهام !

امید نورافکن توضیحاتی در مورد شرایط بدنی خود ارایه داده که در واقع پاسخ او به برخی گمانه زنی ها درباره بازی نکردن او محسوب می شود.

به گزارش "ورزش سه"، امید نورافکن پیش از تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر یکی از بازیکنان کلیدی سپاهان به شمار می رفت ولی با شروع دوباره تمرینات این بازیکن جوان به ویروس کرونا مبتلا شد و برای چند هفته‌ای حضور در تمرینات را از دست داد تا در شروع دوباره مسابقات نتواند همان نقشی را ایفا کند که پیش‌تر از او دیده بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


در مصاف با پارس جنوبی جم امیر قلعه نویی چند دقیقه ای به نورافکن بازی داد و در دیدار برابر متفاوت آبادان برای اولین بار این بازیکن به ترکیب اصلی راه پیدا کرد.  

 

طی این مدت در اصفهان با توجه به طولانی شدن روند خلاص شدن این بازیکن از ویروش کرونا، شایعات زیادی درباره دلیل بازی نکردن نورافکن مطرح می شد که حالا این بازیکن با انتشار پستی به این ابهامات پاسخ داده و مصدومیت را دلیل بازی نکردنش عنوان کرده است.

 

«‏بعد از کرونا درد زانو داشتم که خدا رو شکر تقریبا رفع شد و دیروز توانستم بعد از شش هفت جلسه تمرین گروهی، حدود شصت دقیقه بازی کنم. گرچه هنوزم صد در صد بدنم آماده نشده، اما با قدرت برای رسیدن به آمادگی کامل تلاش می‌کنم.»

فولادمبارکه سپاهان امید نورافکن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان امید نورافکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۳۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج بی‌رحمانه ابراهیمی از بازی مهم(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امید ابراهیمی که در تمام مسابقات این فصل لیگ ستارگان قطر در ترکیب الشمال حضور داشته و عملکرد موثری در خط میانی ارائه کرده، امشب هم جزو 11 نفر اصلی در دیدار سرنوشت‌ساز مقابل السد قرار گرفت که برخلاف همیشه نتوانست بازی را به پایان برساند.

هافبک ایرانی الشمال که در فصل جاری لیگ ستارگان دو گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده بود، انگیزه زیادی داشت تا در دیدار امشب مقابل السدی که محمدامین حزباوی را در خط دفاعی می‌دید، درخشان ظاهر شود ولی سرنوشت متفاوتی در انتظارش بود.

تیم فوتبال الشمال در حالی از ساعت 19 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه البیت مقابل السد قرار گرفته که یاران حزباوی در تلاش برای کسب پیروزی و قطعی کردن قهرمانی در فاصله یک هفته مانده به پایان فصل بودند و امید ابراهیمی نیز با اخراج خود مقدمات این اتفاق را فراهم ساخت.

السد خیلی زود به خواسته‌اش در زمین الشمال رسید و توانست دو گل توسط حسن الهیدوس و گونزالو پلاتا به ثمر رساند، اما قبل از اینکه نیمه اول به پایان برسد، امید ابراهیمی با اتفاق شوکه کننده‌ای مواجه شد.

هافبک ایرانی الشمال در دقیقه 36 قصد توپ‌گیری پشت محوطه جریمه السد را داشت، اما با کف پای راست روی استوک بوعلام خوخی فرود آمد تا محمد القادری، داور مسابقه کارت زرد نشان بدهد ولی چهار دقیقه بعد و با بازبینی ویدئویی صحنه، رنگ کارت را تغییر داد و در تصمیمی سختگیرانه، امید ابراهیمی را اخراج کرد.

ابراهیمی ابتدا کارت زرد گرفت، اما داور پس از لحظاتی رنگ کارت را تغییر داد

امید ابراهیمی که در سالیان اخیر فقط یک بار در پیراهن الوکره کارت قرمز گرفته بود، امشب هم با اتفاق تلخی مواجه شد و در حالی که تیمش برای کم کردن فاصله گل‌ها تلاش می‌کرد، اخراج شد تا پویا اسبقی چالش جدی با 10 نفره شدن تیمش داشته باشد.

نیمه اول این بازی با شکست 2 بر صفر الشمال به پایان رسید، اما در نیمه دوم هم که هر دو تیم یک اخراجی دادند، السد در نهایت به برتری چهار بر صفر دست یافت تا جام قهرمانی به حزباوی و تیمش برسد.

دیگر خبرها

  • اخراج بی‌رحمانه ابراهیمی از بازی مهم(عکس)
  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • قطبی: می‌خواهیم بازی به بازی پیشرفت کنیم
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت
  • امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای
  • توضیح عبدالله ویسی در مورد بازیکن خبرساز فولاد
  • «پائز» بامداد چهارشنبه در تهران/حضور موسوی و غفور در ابهام
  • بازی سپاهان ۳ - هیچ می‌شود؟
  • ابهام درباره محرومیت رامین رضاییان