Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@22:08:49 GMT

انتخابات کانون مداحان شهرری برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۳۳۳۹۳

انتخابات کانون مداحان شهرری برگزار شد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری گفت: ابراهیم صدیق، احمدعلی قدسی مآب (شربیانی)، محمدرضا غلامرضازاده، محمدرضا بقائیان، سیدحسین صدری، مهدی حاج ابوالقاسمی و امیر نعیمی به عنوان اعضای اصلی چهارمین دوره انتخابات کانون مداحان ری انتخاب شدند.

حجت الاسلام علی کنگرلو رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: چهارمین دوره انتخابات کانون مداحان امروز سوم مردادماه از ساعت ۸ تا ۱۶ باحضور مداحان شهرستان ری در اداره تبلیغات اسلامی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این انتخابات مختص مداحان مستمر بود، گفت: در این انتخابات ابراهیم صدیق، احمدعلی قدسی مآب (شربیانی)، محمدرضا غلامرضازاده، محمدرضا بقائیان، سیدحسین صدری، مهدی حاج ابوالقاسمی و امیر نعیمی به عنوان عضو اصلی انتخاب شدند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری افزود: احمد زین العابدین فرد، سید محمد کریمی و جعفر طهماسبی نیز به عنوان عضو علی البدل این انتخابات به مدت چهارسال انتخاب شدند.

حجت الاسلام کنگرلو با بیان اینکه نام ۷۰۰ مداح شهرستان ری در سامانه ثبت شده است، گفت: انتخابات امروز برای مداحان مرد بود و انتخابات مداحان زنان در زمان دیگری برگزار خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: کانون مداحان تشکلی مردمی است که درکنار اداره تبلیغات اسلامی به امر ساماندهی، نظارت، آموزش، ارتقاء سطح فرهنگی و علمی و صیانت از ذاکرین اهل بیت(ع) می‌پردازند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری در پایان با تشکر از داوطلبان و مداحان که در این شرایط با رعایت مسائل بهداشتی در این انتخابات شرکت کردند، خاطرنشان کرد: امید است با حضور پیشکسوتان مداح شهرری در این کانون شاهد ارتقای این کانون مردمی باشیم.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/م/س

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات ری تبلیغات مداحان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری شهرستان ری کانون مداحان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۳۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سید محمدتقی شاهچراغی در جلسه شورای اداری شهرستان ورامین با اشاره به آمادگی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کشور اظهار داشت: عوامل برگزاری انتخابات در کشور روی انتخاب اعضای شعب و هیات اجرایی دقت لازم را رعایت کنند که هیچ شائبه وجود نداشته باشد.

معاون وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور افزود: وعده صادق اتفاق بی نظیری بود و هنوز زوایای این عملیات مشخص نشده است و اخیرا برخی از تحلیلگران آنها به عظمت این عملیات اعتراف می‌کنند و این عملیات با قدرت ایمان انجام گرفت و جامعه استکباری با همه تمهیدات پیش بینی کرده شکست سختی خورد.

وی خاطرنشان کرد: آن چیزی که عملیات وعده صادق را عملی کرد پشتیبانی مردم بود و با همین پشتیبانی همه مشکلات را حل می‌کنیم.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان کاندیدا‌های حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

هفتم خرداد شروع به کار مجلس دوازدهم اعلام شده است.

دیگر خبرها

  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • پخش زنده دعای ندبه و کمیل خارج از ایران ادامه خواهد داشت
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای