Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@10:39:22 GMT

هیچ انفجاری در شرق تهران رخ نداده است

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۳۳۴۴۶

هیچ انفجاری در شرق تهران رخ نداده است

سخنگوی آتش نشانی گفت: حوالی ساعت ٢٠:٠٠ امروز (جمعه) یک مورد حریق فضای سبز در محدوده شهرک شهید دقایقی به سامانه ١٢۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله یک ایستگاه به محل اعزام شد و باید گفت که آتش سوزی در فضای سبز رخ داده بود که به سرعت هم خاموش شد اما اصلا گزارشی در خصوص موردی گسترده‌تر از این نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از نور نیوز، سردار حمید هداوند جانشین رییس پلیس تهران   گفت: ساعتی پیش در نزدیکی شهرک شهید دقایقی یک کابل برق دچار اتصالی شده است.

وی با بیان اینکه جرقه‌های این کابل باعث حریق در فضای سبز اطراف شد، تاکید کرد: در حال حاضر نیز آتش سوزی در این محل اطفاء شده است.

گفتنی است عصر امروز برخی کانالهای خبری با انتشار عکسی از آتش سوزی در فضای سبز نزدیک شهرک شهید دقایقی مدعی وقوع انفجار در منطقه پارک لویزان شده بودند
همچنین پایگاه خبری رجانیوز نیز در مطلبی به نقل از جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی: نوشت: حوالی ساعت ٢٠:٠٠ امروز (جمعه) یک مورد حریق فضای سبز در محدوده شهرک شهید دقایقی به سامانه ١٢۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله یک ایستگاه به محل اعزام شد و باید گفت که آتش سوزی در فضای سبز رخ داده بود که به سرعت هم خاموش شد اما اصلا گزارشی در خصوص موردی گسترده‌تر از این نداشتیم.
 

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرک شهید دقایقی آتش سوزی فضای سبز آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۳۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیر ایمنی شرکت شهرک‌های صنعتی استان با بیان اینکه این حادثه سی دقیقه بامداد به ایستگاه آتش نشانی شهرک شکوهیه گزارش شد و نیرو‌های آتش نشانی به دلیل نزدیک بودن به محل حادثه در کمتر از ۲ دقیقه مشغول اطفا حریق شدند.

وی افزود: ۳۸ آتش نشان در قالب سیزده ماشین عملیاتی از شهرک شکوهیه، محمودآباد و قم اعزام شدند و خوشبختانه توانستند از سرایت آتش به واحد‌های مجاور جلوگیری کنند.

جعفر منصوری با اشاره به آتش زا بودن مواد از نه ساعت عملیات گفت و افزود: در این حادثه هشتصد تن روغن پارافین طعمه حریق شد و دویست تن از مواد با تلاش آتش نشانان از دسترسی آتش دور ماند.
وی گفت: این حادثه خسارت جانی نداشت و علت آتش سوزی در دست بررسی است و بزودی اعلام می‌شود.

دیگر خبرها

  • آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم
  • (ویدیو) آتش‌سوزی گسترده در شهرک شکوهیه قم
  • فیلم| آتش سوزی در یکی از کارخانه‌های شهرک شکوهیه قم
  • ببینید | اولین تصاویر از آتش سوزی یکی از کارخانه های شهرک شکوهیه
  • فیلم/ آتش سوزی در یکی از کارخانه‌های شهرک شکوهیه قم
  • فیلم/ آتش‌سوزی در شهرک صهیونیست به دنبال حمله موشکی
  • آتش سوزی در یکی از کارخانه‌های شهرک شکوهیه قم 
  • تله انفجاری با پوشش پرچم فلسطین یک صهیونیست را زخمی کرد + فیلم
  • تله انفجاری با پوشش پرچم فلسطین یک صهیونیست را زخمی کرد
  • مجروح شدن یک شهرک‌نشین صهیونیست در تله پرچم فلسطین+ فیلم و عکس