Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیامک نعمتی قهرمانی پرسپولیس را به هواداران تقدیم کرد.

سیامک نعمتی امیدوار است پرسپولیس قهرمان آسیا شود.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس با پیروزی مقابل نفت مسجدسلیمان، قهرمان لیگ شد. در پی این اتفاق، سیامک نعمتی گفت:

قهرمانی را به هواداران تبریک می گویم. این قهرمانی مبارکشان باشد، واقعا قهرمانی خیلی سختی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خداروشکر توانستیم به هدفمان برسیم و انشالله بتوانیم این موفقیت ها را در آسیا هم تکرار کنیم و دل مردم را شاد کنیم. 

نعمتی در مورد خالی بودن جای هواداران گفت:

بله جای هواداران واقعا خالی بود.

وی در پایان اظهار داشت:

امروز در مسجدسلیمان هوا خیلی گرم بود و مقداری امکانات اینجا نسبت به سطح لیگ برتر کم بود و ما حتی دوش نگرفتیم. مشکلات وجود دارد ولی با همین مشکلات توانستیم چهارمین قهرمانی متوالی را به دست بیاوریم. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سیامک نعمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۳۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهمترین رقیب ایران در اندیشه تکرار قهرمانی/ ژاپن با دو غایب بزرگ

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا از ۲۹ فروردین به میزبانی کشور تایلند برگزار خواهد شد ۱۶ تیم برتر آسیایی برای کسب سهمیه جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان با هم رقابت خواهند کرد. تیم ملی فوتسال ژاپن در کنار تیم ملی ایران یکی از جدی‌ترین مدعیان کسب عنوان قهرمانی این مسابقات است. سامورایی‌ها در آخرین دوره جام ملت‌ها موفق شدند با برتری برابر ایران در دیدار نهایی بر بام فوتسال آسیا بایستد.

عملکرد ژاپن در جام ملت‌ها و جام جهانی

تیم ملی فوتسال ژاپن نخستین بازی تاریخ خود را در سال ۱۹۸۹ برابر بلژیک انجام داد و با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد و نکته جالب توجه این است که در همان سال توانستند در جام جهانی شرکت کنند. بهترین برد این تیم در سال ۲۰۰۵ برابر گوام رقم خورد و موفق شدند با نتیجه ۱۸ بر صفر از سد گوام عبور کنند و بدترین شکست تاریخ این کشور هم در سال ۲۰۰۲ برابر تیم ملی اسپانیا اتفاق افتاد و با ۱۶ گل شکست سنگینی متحمل شدند.

ژاپن تا کنون ۵ بار به جام جهانی راه پیدا کرده است و در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۲۱ با صعود به مرحله یک هشتم نهایی توانسته است بهترین عملکرد را به نمایش بگذارد. نکته قابل توجه این است که نخستین دوره جام جهانی فوتسال در سال ۱۹۸۹ برگزار شد و تیم ملی ژاپن در همین سال تشکیل شد و پس از آنکه از سوی فیفا به عنوان یکی از تیم‌های شرکت کننده در این بازی‌ها دعوت شد نخستین بازی بین‌المللی و رسمی خود را در همین جام برابر بلژیک برگزار کرد.

سامورایی‌ها در جام ملت‌های آسیا هم بعد از ایران بهترین عملکرد را دارد و در ۱۶ دوره‌ای که در این بازی‌ها حضور داشته است موفق به کسب ۴ عنوان قهرمانی در سال‌های ۲۰۰۶، ۲۰۱۲، ۲۰۱۴ و ۲۰۲۲ شده است و ۶ بار هم به نایب قهرمانی رسیده است.

تقابل با ایران

تیم‌های ملی فوتسال ایران و ژاپن در تاریخ رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۱۶ بار به مصاف هم رفته اند که ۴ بازی با برتری ژاپن و ۱۲ بازی هم با برتری ایران به پایان رسیده است. ۳۱ گل زده و ۶۸ گل خورده حاصل کار ژاپن در تقابل‌های رو در رو با ایران است. آخرین تقابل این دو تیم هم در دیدار نهایی دوره قبلی مسابقات بود که با برتری ۳ بر ۲ ژاپن به پایان رسید.

سرمربی کهنه کار ژاپنی

هدایت تیم ملی فوتسال ژاپن را «کنیچیرو کوگوره» برعهده دارد. این مربی کهنه کار ژاپنی در سال ۲۰۱۱ با تیم فوتبال «ناگویا» عنوان قهرمانی آسیا را از آن خود کرد و ۳ بار هم قهرمانی لیگ برتر ژاپن را کسب نمود. ژاپن بعد از ایران تیم دوم در رده بندی قاره‌ای است و در رنکینگ جهانی هم در جایگاه سیزدهم قرار دارد.

کوگوره از سال ۲۰۱۹ تا سال ۲۰۲۱ هدایت تیم زیر ۲۰ ساله‌های ژاپن را برعهده داشت و از سال ۲۰۲۱ هم به سرمربیگری تیم ملی بزرگسالان ژاپن انتخاب شد تا طی ۵ سال توانسته باشد تحول بزرگی در این تیم پدید آورد.

غیبت ۲ ستاره تأثیرگذار

«آرتور» بازیکن برزیلی الاصل تیم فوتسال ژاپن و یکی از مهره‌های تأثیرگذار این تیم است. او فرزند اولیویرا سرمربی سابق تیم ملی فوتسال برزیل است که موفق شد این تیم را در جام جهانی ۲۰۰۸ به عنوان قهرمانی برساند. این بازیکن در آستانه جام ملت‌های آسیا دچار مصدومیت شد و به همین دلیل نمی‌تواند در این مسابقات تیم کشورش را همراهی کند و همین مساله می‌تواند خطر بسیار بدی برای سامورایی‌ها باشد.

این بازیکن ۳۳ ساله در جریان دیدار نهایی جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۲۲ که با برتری ۲ بر یک سامورایی‌ها برابر تیم ملی ایران همراه شد زننده یکی از گل‌های تیمش بود که از روی یک ضربه آزاد به دست آمد و نقش مؤثری در قهرمان نشدن ایران داشت.

اما آرتور تنها غایب ژاپن نیست و کازویا شیمیزو هم که یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان ژاپنی است نمی‌تواند تیمش را در جام ملت‌ها همراهی کند. این بازیکن هم زننده گل نخست ژاپن به ایران در فینال دوره قبل است.

این تیم در آخرین دیدار تدارکاتی خود در آستانه جام ملت‌های آسیا به مصاف تایلند رفتند و با نتیجه ۲ بر یک شکست خوردند. پیش از آن هم در ۲ دیدار تدارکاتی با تیم قدرتمند پرتغال بازی کردند و با نتایج ۲ بر یک و ۴ بر یک متحمل شکست شدند.

ژاپن در جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا با تیم‌های قرقیزستان، کره جنوبی و تاجیکستان هم گروه است و بدون شک در مراحل پایانی این مسابقات رقیبی دشوار برای شاگردان وحید شمسایی خواهد بود.

کد خبر 6078933

دیگر خبرها

  • جشن تولد 30 سالگی سیامک نعمتی در تمرین تراکتوری ها (+عکس)
  • جشن تولد 30 سالگی سیامک نعمتی در تمرین تراکتوری‌ها
  • جشن تولد سیامک با شیطنت تراکتوری‌ها (عکس)
  • کمالوند و آرزوی شکست پرسپولیس: هواداران بیایند!
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • قمی: کار سختی در قهرمانی آسیا داریم/ به موفقیت جوانان امیدوارم
  • (عکس‌) آقای گل پرسپولیسی‌ها مهمان علی دایی شد
  • عکس‌| آقای گل پرسپولیسی‌ها مهمان علی دایی شد
  • پرسپولیس دنبال قهرمانی باشد، نه بیانیه‌نویسی
  • مهمترین رقیب ایران در اندیشه تکرار قهرمانی/ ژاپن با دو غایب بزرگ