Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@10:41:15 GMT

احتمال رونمایی از Galaxy S۲۰ Fan Edition توسط سامسونگ

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۳۴۰۰۷

احتمال رونمایی از Galaxy S۲۰ Fan Edition توسط سامسونگ

 شایعه‌هایی از شرکت سامسونگ به گوش می‌رسد، مبنی بر این که این شرکت قصد دارد یک نسخه سبک از خانواده Galaxy S۲۰ به نام Fan Edition را به بازار معرفی کند. این گوشی پیش از این قرار بود به نام S۲۰ Lite شناخته شود، اما شایعه شده است که نام آن تغییر کرده است. انتظار می‌رود نسخه سبک خانواده S۲۰ دارای تراشه Snapdragon ۸۶۵، نمایشگری با نرخ فریم ۱۲۰ هرتز سری S۲۰ و برخی از توانایی باتری‌های این خانواده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این گوشی هوشمند با شماره مدل EB-BG۷۸۱ABY به بازار ارائه خواهد شد و باتری آن ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد. این ظرفیت، ظرفیت باتری مدل +S۲۰ است. شایعه شده است مدل Galaxy S۲۰ Fan Edition دارای نمایشگری بین ۶.۵ یا ۶.۷ اینچی خواهد داشت و نوع نمایشگر آن Infinity-O است. جنس این نمایشگر AMOLED خواهد بود و رزولوشن آن به +FHD می‌رسد.

از نظر دوربین‌های در نظر گرفته شده برای این گوشی سبک، شایعه‌های قبلی حاکی از آن هستند که حسگر اصلی آن ۱۲ مگاپیکسل است. این حسگر قرار است در کنار حسگر فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو با قدرت زوم اپتیکال سه برابری قرار گیرد. این گوشی همچنین گواهینامه IP۶۸ دریافت کرده است و این بدان معنا است که ضد گردوغبار و آب است و همچنین با پشتیبانی از فناوری‌های ۴G و ۵G ارائه خواهد شد. گزارش‌های جدید خبر از این می‌دهد که Galaxy S۲۰ Fan Edition قرار است با رنگ‌های قرمز، سفید، سبز و نارنجی عرضه شود.

   انتظار می‌رود، Galaxy S۲۰ Fan Edition در کره جنوبی با قیمت ۷۵۲ دلار فروخته شود. همچنین این شایعه وجود دارد که این محصول سامسونگ در ماه اکتبر رونمایی و روانه بازار شود. البته، این خبرها، حدس و گمان و شایعه هستند و احتمال دارد به مرور زمان تغییر کنند؛ پس، باید منتظر اخبار رسمی از سوی شرکت سامسونگ بمانیم تا این گوشی را رونمایی کند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سامسونگ پارسی خبر نمایشگر دوربین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۴۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش علی دایی به مذاکره با باشگاه پرسپولیس

در روزهایی که شایعات زیادی در خصوص تمدید قرارداد اوسمار لاس ویرا با باشگاه پرسپولیس به گوش می‌رسد شایعه شد که رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مذاکراتی با علی دایی برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس انجام داده است. 

علی دایی در واکنش به شایعه بازگشتش به پرسپولیس و مذاکره درویش با او، گفت: چنین شایعه و خبری صحت ندارد. اصلا و ابدا مذاکره‌ای با درویش برای بازگشت به پرسپولیس نداشته‌ام. از قول من بنویسید که چنین شایعه‌ای صحت ندارد.

 

منبع:خبرورزشی 

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • احتمال رفع فیلتر گوگل‌پلی/رونمایی و پرتاب ماهواره‌های جدید
  • ارزان‌ترین گوشی ناتینگ به‌زودی رونمایی می‌شود
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • مقایسه کیفیت عکس پرتره آیفون 15 پرو مکس با سامسونگ اس 24 اولترا (عکس)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟
  • مایکروسافت ظاهراً به‌دنبال افزایش همکاری با سامسونگ در حوزه هوش مصنوعی است
  • واکنش علی دایی به مذاکره با باشگاه پرسپولیس
  • بهترین گوشی موبایل در رنج ۲۰ میلیون؛ مقایسه A55 و ردمی نوت 13 پرو پلاس
  • سامسونگ و کوالکام به ۲۰ درصد سرعت دانلود بالاتر در شبکه 5G دست یافتند