Web Analytics Made Easy - Statcounter

«رضا رحیمی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: حمایت‌های موردی در قالب کمک هزینه حق پرستاری، هزینه تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان، کمک هزینه مناسب‌سازی، درمان و ایاب و ذهاب، کاشت حلزون، توانبخشی، ارایه خدمات توان‌پزشکی را از دیگر خدمات بهزیستی است.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۹ درصد از جمعیت یکهزار و ۲۰۷نفری معلولان این شهرستان مستمری بگیر هستند، اظهار داشت: ۲۲۵ معلول این شهرستان از خدمات مستمری ماهیانه و هدفمندی یارانه برخوردارند و چهار معلول نیز پشت نوبت دریافت مستمری قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: ۵۹ معلول بینایی، ۵۵۶ معلول جسمی و حرکتی، ۳۷۷ معلول ذهنی، ۵۸ معلول روانی، ۱۶۶ معلول شنوایی و ۴۹ معلول  اعصاب و روان در دلیجان ساکن هستند.
رئیس بهزیستی دلیجان تصریح کرد: چهار نفر از معلولان این شهرستان سال گذشته ۱۶۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال در زمینه‌های دامداری و قالیباقی از محل برنامه ملی سی بی آر (توان‌بخشی مبتنی بر جامعه) دریافت کردند.
وی اضافه کرد:  ۴۲میلیون ریال نیز به ۲نفر ازتوانخواهان دلیجان برای  تعویض قطعات وتعمیرکاشت حلزون شنوایی پرداخت شد و معلولان جسمی و حرکتی این شهرستان ۵۰ میلیون ریال برای ساخت اُرتز و پروتز(اندام مصنوعی) دریافت کردند.
 رئیس بهزیستی دلیجان گفت: به ۲۷ دانش آموز معلول این شهرستان  ۳۰ میلیون و ۸۴۰ هزار ریال کمک هزینه تحصیلی پرداخت شد.
رحیمی یادآور شد: ۵۱ توانخواه در مرکز  معلولان سمانه در دودهک   و ۴۹ توانخواه در مرکز معلولان سلمان در این شهرستان نگهداری می‌شوند.
شهرستان دلیجان با ۵۰ هزار نفر جمعیت، در جنوب استان مرکزی واقع شده است.

برچسب‌ها استان مرکزی دلیجان سازمان بهزیستی کشور معلولان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی دلیجان سازمان بهزیستی کشور معلولان استان مرکزی دلیجان سازمان بهزیستی کشور معلولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۴۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسن غربا بعد از ظهر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی اداره بهزیستی شاهرود ضمن بیان اینکه این سازمان تمام ظرفیت‌های خود را برای توانمند سازی و رونق اقتصادی خانوارهای تحت پوشش به کار بسته است، ابراز داشت: یکی از مهمترین اقدامات برای خودکفایی مددجویان توجه به مشاغل خانگی با ایجاد درآمد پایدار برای افراد تحت پوشش است.

وی ضمن بیان اینکه سال گذشته ۱۱۲ میلیارد و ۷۲۵ میلیون ریال تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان بهزیستی شهرستان پرداخت شد، افزود: مددجویان بین ۱۸ تا ۶۰ سال فاقد شغل دولتی می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

رئیس سازمان بهزیستی شاهرود ضمن بیان اینکه تسهیلات اشتغال چهار درصدی این مددجویان دریافت کردند، ابراز داشت: دریافت این تسهیلات مانع برای پرداخت مستمری مددجویان نیست.

غربا ضمن بیان اینکه ۸۱ مددجو از این تسهیلات بهره بردند، تصریح کرد: محل پرداخت این تسهیلات از منابع سه و چهار تبصره ۱۸ بوده است.

وی بابیان اینکه سال گذشته صد درصد اعتبارات اشتغال بهزیستی شاهرود جذب شده است، افزود: این تسهیلات در حوزه‌های مختلف دامداری، کشاورزی و مشاغل خانگی به کار گرفته شدند.

کد خبر 6085462

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان
  • بارش‌های روز گذشته هیچ آسیبی به روستاهای دلیجان وارد نکرد
  • اعلام شرایط اعطای وام ضروری به بازنشستگان
  • ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • اعطای وام ضروری به بازنشستگان + شرایط پرداخت
  • هزینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گرمسار چقدر است
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد