Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان گفت: «ساعات کاری مراکز تعویض پلاک برای ارائه‌ی خدمات بهتر به مراجعین و کاهش زمینه‌های ازدحام جمعیت به‌منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا افزایش یافته و ارائه‌ی خدمات تا آخرین مراجعه‌کننده ادامه خواهد داشت».

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ یوسف نجفی بیان کرد: «برابر ابلاغیه‌ی پلیس راهور ناجا، با توجه به افزایش انتشار مجدد ویروس مهلک کرونا و به منظور رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و همچنین جلوگیری از تراکم کاری، ساعت کاری کلیه‌ی مراکز تعویض پلاک سراسر استان از روز دوشنبه سی‌ام تیرماه، تا اطلاع ثانوی تا ساعت ۱۶ افزایش یافته و در صورت وجود صف تا آخرین نفر نیز خدمات ارائه می‌شود».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به مالکان وسائط نقلیه توصیه کرد: «برای حفظ سلامت شهروندان و عدم ابتلا به ویروس کرونا و شیوع آن در جامعه، در انجام تعویض پلاک تعجیل نکنند و الزامی برای حضور از ابتدای صبح در صف نیست».

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان اظهار کرد: «حتی‌الامکان سعی شود از آوردن افراد اضافی به‌ویژه سالخوردگان و کودکان اجتناب شود و مراجعان ضمن پرهیز از تجمع در محل سالن اجتماعات مراکز تعویض پلاک تا زمان فرارسیدن نوبت در بهترین و امن‌ترین مکان‌ها یعنی دور از جمعیت و یا درون خودروی شخصی خود بمانند».

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: راهنمایی و رانندگی تعویض پلاک خودرو مراکز تعویض پلاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۴۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات رایگان به آسیب دیدگان در مراکز بهزیستی

به گزارش خبرنگار مهر، حسن شرفی در بازدید معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار که به همراه ذاکریان مدیرکل امور اقتصادی و حجت الاسلام سالاری مدیر کل تبلیغات خراسان جنوبی از مرکز اورژانس اجتماعی و مجتمع حمایتی الزهرا (س) بهزیستی بیرجند انجام شد، بیان داشت: سال گذشته ۱۱ هزار و۲۷۵ تماس با سامانه مرکز اورژانس اجتماعی (۱۲۳) استان گرفته شد که حدود هفت هزار آن مرتبط بوده است و تماس گیرندگان از خدمات رایگان مددکاری، روانشناسی تلفنی این مرکز در همه اوقات شبانه‌روز بهره‌مند شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین تماس‌های گرفته شده با این مرکز در زمینه کودکان در معرض خطر و اختلافات خانوادگی گرفته شده است، خاطر نشان کرد: از طریق اورژانس اجتماعی خدمات بسیار مهم و ارزشمند و مفیدی به افراد نیازمند و آسیب دیده ارائه می‌شود و ضرورت دارد تا بیشتر افراد جامعه با اقدامات اورژانس اجتماعی آشنا شوند.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با بیان اینکه بیشترین تماس‌ها با اورژانس اجتماعی مربوط به شهرستان‌های بیرجند، فردوس و نهبندان بوده است، تصریح کرد: دو هزار و ۹۵ مأموریت توسط تیم‌های تخصصی و ارائه خدمات سیار از طریق خودروهای اورژانس اجتماعی در محل بحران خانه، محله، خیابان‌ها، مراکز آموزشی و مراکز درمانی وپارک‌ها و بوستان‌ها و… به گروه‌های مختلف ارائه شده است.

شرفی خاطر نشان کرد:: ۸۴۱ نفر از خدمات تخصصی مددکاری، روانشناسی‌، حقوقی و تربیتی مرکز مداخله در بحران‌های فردی، خانوادگی و اجتماعی این مرکز بهره‌مند شده‌اند که ۱۰۲ نفر آنها به شکل موقت تا فراهم شدن زمینه توانمندسازی یا بازگشت به خانواده و اجتماع و مراکز مربوط در مراکز اقامتی خانه سلامت، خانه امن، اسکان موقت نگهداری می‌شوند.

وی تصریح کرد: ۵۴ کودک زیر ۶ سال در شیرخوارگاه و ۳۳ کودک در مرکز کودکان کار و خیابان در سال گذشته ساماندهی و نگهداری شده‌اند و خدمات درمانی، تربیتی، آموزشی و مددکاری و روانشناسی و… را دریافت کرده‌اند.

شرفی از انجام ۲۵ هزار و ۳۶۸ تماس موفق با خط مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: بیشتر تماس‌ها با ۱۴۸۰ مرتبط با حوزه کودک و نوجوان و مشکلات همسران است.

وی تصریح کرد: ارائه این خدمات رایگان و خط تلفنی ۱۴۸۰ از ساعت هشت تا ۲۴ آماده ارائه خدمات به مردم خراسان جنوبی است.

مدیر کل بهزیستی خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: مجتمع الزهرا (س) دارای بخش‌های مختلف است که شیرخوارگاه خاتم الانبیا (ص) یکی از این مراکز است که نوزادان تا سن شش سالگی در آن نگهداری می‌شوند.

شرفی ادامه داد: مرکز کودکان کار و خیابان هم در این مجتمع است و کودکان بی سرپرست و بدسرپرست در خیابان‌ها جمع آوری و به این مرکز منتقل می‌شوند لذا اگر خانواده آنها شرایط نگهداری را داشته باشند به محیط خانواده خود باز می‌گردند و در غیر این صورت در مراکز شبه خانواده نگهداری می‌شوند.

به گفته وی خانه سلامت یکی دیگر از بخش‌های این مجتمع است که پناهگاهی برای دختران در معرض آسیب است و این افراد از شش سال به بالا تا زمان تعیین تکلیف خانواده در آن نگهداری می‌شوند.

شرفی یادآور شد: در خانه امن زنان و دختران خشونت دیده هستند و افراد درگیر همسر آزاری هم در این خانه حضور دارند و زمان برقراری امنیت در خانواده نگهداری می‌شوند.

کد خبر 6063384

دیگر خبرها

  • بیش از ۸۳ هزار مراجعه به مراکز درمانی همدان در نوروز امسال
  • ارائه خدمات درمانی به بیش از ۹۳ هزار نفر در بیمارستان‌های فارس
  • افزایش ساعت کاری مترو تهران در شب‌های قدر
  • ارائه خدمات رایگان به آسیب دیدگان در مراکز بهزیستی
  • ارائه خدمات به ۷۰ هزار نفر تحت پوشش بهزیستی در کردستان
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • آوای زیبای ۱۲۷ تولد در کرمان نواخته شد
  • تشدید نظارت بر فعالیت واحدهای اقامتی غیرمجاز
  • جزییات تغییر ساعت کاری کرمانی‌ها در ماه رمضان
  • ۶ مرکز جامع سلامت روستایی قم به مسافران نوروزی خدمات ارائه می‌کنند