Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهید ابوالقاسم غلامى نصرت در وصیت‌نامه خود آورده است: رهبر عزیز تا آخرین قطره خونم از شما و هدفتان که همان هدف و راه حسین(ع) است دفاع مى‌کنم و لحظه‌اى از پاى نمى‌نشینیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید ابوالقاسم غلامى نصرت:

بسم الله الرحمن الرحیم

با درود به تمام ادیان الهى و رهبران الهى از آدم نبى‌الله تا محمدبن‌عبدالله که تمام عمر خود را براى پیشبرد دین حق بکار بردند تا انسان‌ها را از ظلم و جهل نجات دهند. درود به امامان معصوم که ادامه‌دهنده راه انبیا بودند، درود بر امام زمان که جهان در انتظار مقدم مبارک او است تا بیایند و جهان را از نور خود منور سازند و جهان را از وجود ظالمان پاک کنند، درود بر نایب او خمینى بت شکن که بار سنگین انقلاب بر دوش این مرد مبارز و شکست ناپذیر با کفر که ما مدیون تمام زحمات او هستیم، درود بر شهیدان به خون غلتیده از کربلا ى حسین تا کربلاى ایران که هدف تمام آنها رضاى الله بوده است.

وقتى نام حسین را می‌شنوم و کربلاى او را به یاد مى‌آورم با خودم مى‌گویم اى کاش من هم در زمان مولایم حسین(ع) بودم تا در روز عاشورا به گفته او لبیک مى‌گفتم ولى حالا مى‌گویم حسین جان اگر آن روز در کربلا نبودم تا یاری‌ات کنم ولى حالا در کنار فرزند شجاع و قهرمانت در کربلاى ایران به گفته فرزندت لبیک مى‌گویم و با او پیمان می‌بندم.

امام رهبر عزیز تا آخرین قطره خونم از تو و هدف شما که همان راه حسین است دفاع مى‌کنم و لحظه اى از پاى نمی‌نشینیم.

پدر جان به شما می‌گویم کربلاى حسین را به یاد بیاور که در آن روز امام حسین برادرش، فرزندنش علی اکبر و حتی آخرین سربازش على اصغر کشته شد خون او را به آسمان می‌پاشد و می‌گوید خدایا تو این قربانى را قبول کن و تو شاهد باش که آخرین سربازم را براى شما فدا کردم. پس پدرجان این اولین سربازى است که براى اسلام مى‌دهى، مقاوم باش چون حسین و اگر جسمم غرقه به خون شد نگران نباش چون خودم این آرزو دارم چون على اکبر به راه اسلام فدا شوم؛ شما برادر عزیزم به شما سفارش مى کنم وقتى جنازه پاره پاره‌ام را دیدی وظیفه تو سنگین‌تر می‌شود و باید اسلحه‌ام را بردارى و سنگر خونین برادر خود را پر کنی و به گفته رهبر لبیک بگویى و راهم را ادامه دهى.

مادرم که براى من زحمت بسیار کشیدى امید است حلالم کنی و در مرگم صبر داشته باشی. در شهادتم بردبار باش چون زینب(س). چرا چون تو هم پیرو زینب(س) هستى پس به شهادتم افتخار کن.

دوستان عزیز وقتى خبر شهادتم را به شما دادند این را بدانید که سنگرم خونین و جایم خالى است اما اسلحه خونین در آن جا افتاده و باید شما دوستان بروید و او را بردارید و سنگرم را پر کنید که این وظیفه شما است که به گفته امام امت لبیک بگویید و می‌دانم شما دوستان این کار را خواهىد کرد. مرا حلال کنید.

انتهای پیام/89001/

منبع: فارس

کلیدواژه: امام حسین امام خمینی راه اباعبدالله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۴۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین چه بود؟/ عکس

به گزارش خبرآنلاین، انبار داروی بیمارستان امام حسین (ع) در خیابان شهید مدنی تهران دچار حریق شد.

ایسنا در خبری نوشت: بامداد روز گذشته پرسنل بیمارستان امام حسین (ع) در تماس با سامانه ۱۲۵ از آتش‌سوزی در انبار داروی این بیمارستان خبر داده و در درخواست کمک کردند که درپی آن بلافاصله ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۲، ۹۳ و ۷۳ را به همراه خودروی حامل دستگاه‌های تنفسی به محل حادثه واقع در خیابان شهید مدنی جنوبی اعزام کرد.

با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که آتش‌سوزی در طبقه همکف یک ساختمان دو طبقه با کاربری انبار دارو رخ داده است. این ساختمان در ضلع جنوب شرقی محوطه بیمارستان با کاربری انبار دارو به مساحت تقریبی ۱۰۰ مترمربع رخ بود و در زمان رسیدن نیروهای آتش نشانی بخشی از قسمت شرقی انبار کاملاً شعله ور بود و دود زیادی به اطراف زبانه می‌کشید. همچنین شعله‌های آتش در حال سرایت به قسمت‌های دیگر انبار دارو بود.

در این شرایط نیروهای عملیات بلافاصله پس از رسیدن به محل حادثه و مجهز شدن به تجهیزات حفاظت فردی و دستگاه‌های تنفسی ضمن قطع برق و گاز ساختمان به سرعت وارد انبار شدند و با استفاده از یک رشته لوله آبدهی، عملیات مهار آتش را آغاز کردند.

بنابراعلام آتش نشانی تهران، این آتش سوزی می‌توانست علت رخداد یک حادثه در سطح وسیع تر شود و خسارت مالی سنگینی برجای گذارد و موجب از بین رفتن داروهای کمیاب مختص بیماری‌های خاص نیز بشود که با سرعت عمل و دقت بالای آتش‌نشانان در کمترین زمان ممکن مهار و خاموش شد.

در پایان نیز آتش‌نشانان پس از مهار و اطفاء کامل آتش اقدام به لکه گیری و انجام عملیات تخلیه دود و ایمن سازی ساختمان کرده و با تحویل محل حادثه به پرسنل بیمارستان به ماموریت خود خاتمه دادند. علت این حادثه نیز ازسوی کارشناسان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران بررسی و اعلام خواهد شد.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898587

دیگر خبرها

  • درگذشت پدر شهید میرداداشی
  • خداوند در حادثه صحرای طبس نصرت خود را آشکار کرد
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین(ع)
  • فرونشست دوباره زمین در شهر یزد + فیلم
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین (ع)
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر امام حسین (ع)
  • فیلم| صحبت‌های پدر سردار شهید حاج حسین خرازی درباره سرلشکر شهید حاج محمد رضا زاهدی
  • صحبت‌های پدر سردار شهید خرازی درباره سرلشکر شهید زاهدی + فیلم
  • علت آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین چه بود؟/ عکس