Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@11:51:14 GMT

بهترین بازیکن قطری تاریخ لیگ قهرمانان آسیا

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۳۴۷۱۶

بهترین بازیکن قطری تاریخ لیگ قهرمانان آسیا

بازیکن برزیلی تبار الریان به عنوان بهترین بازیکن قطری در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد.

به گزارش مشرق، کنفدراسیون فوتبال آسیا اسامی ۶ بازیکن قطری را برای انتخاب بهترین بازیکن این کشور در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد.

این ۶ بازیکن عبارتند بودند از عبدالکریم حسن، خلفان ابراهیم، اکرم عفیف، حسن الهیدوس، سباستین سوریا و تاباتا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نظرسنجی که فوتبال دوستان قطری در آن شرکت کردند تاباتا هافبک الریان بیشترین رای را به خود اختصاص داد و به عنوان بهترین بازیکن قطری تاریخ لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد.

تاباتا سالها است که در الریان بازی می کند. او سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی فوتبال قطر را هم در کارنامه دارد و آخرین فصل حضورش در الریان را تجربه می کند.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت قرارداد ایران و چین تاباتا فوتبال قطر الریان قطر بهترین بازیکن لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا تاریخ لیگ قهرمانان آسیا بهترین بازیکن بازیکن قطری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۴۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد

دیدار تیم‌های فوتبال العین امارات و الهلال عربستان در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ شامگاه دیروز پنجشنبه در ورزشگاه هزاء بن زائد امارات برگزار شد که با برد چهار بر دو میزبان اماراتی همراه بود.

سوفیان رحیمی (۶ و ۲۶-پنالتی و ۳۸-پنالتی) و کاکو (۵۶-پنالتی) برای العین و مالکوم (۴۹) و یاسر الشهرانی (۷۸) برای الهلال گلزنی کردند.

شاگردان هرنان کرسپو در حالی موفق به کسب پیروزی پرگل شدند که الهلال در ۳۶ دیدار قبلی رسمی خود در تمامی مسابقات نتیجه‌ای جز پیروزی نگرفته بود. آن‌ها همچنین ۴۴ بازی نباخته بودند و آخرین شکست آبی‌پوشان فوتبال عربستان به ۲۱ مردادماه ۱۴۰۲ باز می‌گردد.

الهلال با این شکست تلخ حالا در فصلی رویایی در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا هستند تا تمام تلاش‌های اخیر آن‌ها که تبدیل به رکوردی در سطح دنیا شده بود دیگر به چشم نیاید.

دیگر خبرها

  • سالم الدوساری، موثرترین بازیکن لیگ قهرمانان
  • العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد
  • پرواز ستاره العین برای آقای گلی آسیا
  • ماریو گومز: نویر به اندازه مسی در تاریخ فوتبال اهمیت دارد
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان
  • دیدار العین - الهلال در لیگ قهرمانان لغو شد
  • تاریخ اعلام باشگاه های مجوز حرفه ای مشخص شد
  • استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • بهترین بازیکن هر باشگاه لیگ برتری در فصل ۲۴-۲۰۲۳ به انتخاب هو اسکورد
  • تمرین بهترین بازیکن آسیا در فرودگاه / فیلم