Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@22:22:43 GMT

رطوبت ۷۹ درصدی هوا در آبادان و خرمشهر

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۳۵۰۷۳

رطوبت ۷۹ درصدی هوا در آبادان و خرمشهر

محمد سبزه زاری رئیس سازمان هواشناسی خوزستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، گفت: نقشه‌های پیش یابی هواشناسی از امروز روند تدریجی افزایش دما تا اواسط هفته جاری را نشان می‌دهد.

او با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته، بیشترین دمای هوا در آبادان ۴۶ و کمترین ۳۳ و دمای کنونی ۳۴ درجه است افزود: رطوبت فعلی ۷۱ درصد گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان هواشناسی خوزستان ادامه داد: بر اساس نقشه‌های پیش یابی در بیست و چهار ساعت آینده آسمانی صاف و آفتابی همراه با غبار و وزش باد برای آبادان و خرمشهر پیش بینی می‌شود.

سبزه زاری در پایان تصریح کرد: سرعت باد ۳ متر بر ثانیه و ۱۱ کیلومتر بر ساعت است.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۵۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید دانش آموزان آبادان و خرمشهر بر حفظ زمین پاک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، دانش آموزان آبادانی و خرمشهری به همراه پاک بان ها و معلمان خود با حضور در مراسم روز زمین پاک و بوستان های شهر بر لزوم حفاظت از زمین پاک تاکید کردند. نجات زمین از پلاستیک شعار امسال هفته زمین پاک است. 

آنان با جمع آوری زباله ها از میان شاخ و برگ درختان، حاشیه رودخانه و بوستان ها از بزرگسالان خواستند در تولید کمتر زباله بویژه پلاستیک و جلوگیری از زباله پراکنی در محیط زیست در حفظ محیط زندگی برای نسل های آینده کوشا باشند. 

کودکان و نوجوانان آبادانی و خرمشهری با ابراز نگرانی از گسترش پلاستیک در سطح شهرها و روستاها تاکید کردند: زمین ثروتی عظیم است که آیندگان برای ادامه حیاتی شاد و پرانرژی به پاکی آن نیاز دارند و حفاظت از آن وظیفه نسل های کنونی است.

در حاشیه این مراسم نمایشگاهی از فعالیت‌های زیست محیطی دانش آموزان به نمایش گذاشته شد که در قسمتی از آن دانش آموزان کاغذها را جمع آوری و در بطری های پلاستیکی ذخیره کردند تا برای بازیافت از محیط زیست جمع آوری شود.

محمود رضا یوسفی معاون خدمات شهری شهرداری آبادان در گوشه ای از این مراسم با اشاره به اینکه نظافت شهری و جمع آوری پسماند‌ها از جمله وظایف خدمات شهری شهرداری است افزود: در شبانه روز ۱۲۰ تن زباله در این شهر جمع آوری می‌شود که این میزان در تعطیلات نوروز به ۱۶۰ تا ۱۷۰ تن افزایش یافت. 

 

دیگر خبرها

  • فردا میز خدمت در خرمشهر برگزار می شود
  • افزایش رطوبت هوا در برخی مناطق خوزستان
  • اوقات شرعی ششم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • پیش‌بینی وزش باد در اغلب مناطق خوزستان
  • آب سه منقطه از خرمشهر قطع شد
  • تاکید دانش آموزان آبادان و خرمشهر بر حفظ زمین پاک
  • اوج گیری گرما در اروند
  • اوقات شرعی پنجم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر
  • اوقات شرعی چهارم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر