Web Analytics Made Easy - Statcounter

همه آثار انتشارات شهید کاظمی از 2 تا 8 مرداد با 25درصد تخفیف عرضه می‌شود.

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، انتشارات شهید کاظمی در اقدامی جالب فرصتی برای خوانندگان آثارش رقم زده و تخفیف ۲۵ درصدی ارائه کرده است.

بر اساس این گزارش، این ناشر در بازه زمانی تولد تا شهادت فرمانده شهید حاج احمد کاظمی این تخفیف را عرضه می‌‌کند و اعلام کرده؛ تصمیم گرفتیم که به بهانه سالروز تولد تا شهادت فرمانده عزیزمان حاج احمد کاظمی هم یک هدیه ویژه برای مخاطبان داشته باشیم و هم یک مسابقه با جایزه‌های خوب تدارک ببینیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش اضافه می‌کند؛ کلیه آثار منتشر شده انتشارات شهید کاظمی را می‌توانید با 25% تخفیف تهیه کنید البته طبق اعلام ناشر ارسال کتاب‌ها رایگان خواهد بود و دریافت کنندگان بسته دفترچه یادداشت و نشانه کتاب و عکس حاج احمد را تحویل می‌گیرند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: 25درصد تخفیف شهید بسته ویژه کتاب انتشارات شهید کاظمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۵۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران بامدادی غزه

به گزارش خبرگزاری مهر بر اساس گزارش شبکه المیادین، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی خانه‌های مسکونی را در محله السلام واقع در شرق شهر رفح در جنوب نوار غزه بمباران کردند که به دنبال آن تعدادی از فلسطینی‌های بی گناه به شهادت رسیده و تعدادی نیز زخمی شدند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی خانه‌های فلسطینی‌ها را در محله الزیتون واقع در جنوب شرق شهر غزه نیز هدف قرار دادند. این جنگنده‌های متجاوز ساعتی قبل شمال اردوگاه النصیرات را بمباران کردند.

توپخانه رژیم صهیونیستی نیز همزمان با حمله‌های جنگنده‌های این رژیم بخش‌های مختلف نوار غزه را زیر آتش گرفت.

این حمله‌های زمینی بیت لاهیا واقع در شمال نوار غزه را در برگرفت. عناصر رژیم صهیونیستی بمب‌های دودزا به سمت فلسطینی‌های ساکن بیت لاهیا شلیک کردند.

شبکه الجزیره نیز گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی محل تجمع آوارگان فلسطینی در نزدیکی مدرسه ابوعربان در اردوگاه النصیرات را بمباران کردند که به دنبال آن دست کم چهار فلسطینی به شهادت رسیدند.

روز گذشته وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت سه کشتار و جنایت دیگر را علیه فلسطینی‌ها در این باریکه مرتکب شد. در این حمله‌ها ۳۲ فلسطینی به شهادت رسیده و ۵۹ نفر هم زخمی شدند.

شمار کلی شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۱۸۳ نفر و شمار زخمی‌ها نیز به ۷۷ هزار و ۱۴۳ نفر افزایش یافته است. هنوز هزاران نفر نیز مفقود یا زیر آوار هستند. همچنین بیش از ۷۲ درصد قربانیان جنگ در غزه زن و کودک هستند.

کد خبر 6087210

دیگر خبرها

  • عرضه ویژه کتاب‌های انتشارات علمی و فرهنگی
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران بامدادی غزه
  • ۲ شهید و ۴ زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان+ فیلم
  • طرح تحول در انتشارات کانون پرورش فکری کلید خورد
  • فرماندهی فارغ‌التحصیل از دانشگاه کوچه و بازار
  • شهادت یک نفر در حمله پهپادی اسرائیل به یک خودرو در لبنان + جزئیات
  • انتشار زندگینامه فرمانده گردان تبوک در «خواب‌های زنگ‌دار»
  • برپایی نمایشگاه آثار هنری و دست سازه های هنرجویان بردسکنی
  • گزارش تصویری | مراسم بزرگداشت چهل وپنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید محمدولی قرنی