Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر آموزش‌وپرورش در پیامی انتصاب دو نفر از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی را به‌عنوان ناظرین مجلس در شورای عالی آموزش‌وپرورش، تبریک گفت.

به گزارش ایسنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، محسن حاجی میرزایی در پیامی انتصاب مهدی اسماعیلی نماینده مردم میانه و مهدی روشنفکر نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد را به‌عنوان ناظرین مجلس در شورای عالی آموزش‌وپرورش تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام وزیر آموزش‌وپرورش به شرح زیر است:

«انتخاب شایسته جناب‌عالی را به‌عنوان "ناظر مجلس در شورای عالی آموزش‌وپرورش" که بارأی اکثریت نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی صورت گرفت صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم و امید دارم در فضای وحدت و همدلی برای خدمت مضاعف به‌نظام آموزشی کشورمان، با توسعه و تعمیق تعاملات و نظارت‌های مشترک و در راستای پیشرفت و تعالی آموزش‌وپرورش آینده‌سازان کشور با محوریت تام بر سند تحول بنیادین و گام دوم انقلاب اسلامی، شورای عالی آموزش‌وپرورش را که از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین شوراهای سیاست‌گذاری و تصمیم سازی کشور است، از همراهی و معاضدت همیشگی خود بهره‌مند فرمایید.

امید است در سایه عنایت الهی با تأسی به رهنمودهای داهیانه‌ی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در خدمتگزاری به‌نظام جمهوری اسلامی ایران و جامعه معظم فرهنگیان کشور بیش‌ازپیش موفق باشید».

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی وزير آموزش و پرورش محسن حاجی میرزایی شورای عالی آموزش وپرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۵۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای منفی نمایندگان مجلس به ارجاع گزارش دلیل کمبود دارو به قوه قضاییه

سلمان اسحاقی سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز گزارش این کمیسیون درباره دلیل کمبود و گرانی دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی ناشی از استنکاف از اجرای جزء (۱) بند (س) تبصره ۱ قانون بودجه ۱۴۰۱ و ردیف ۱۶ جدول مصارف تبصره ۱۴ قانون بودجه ۱۴۰۲ را قرائت کرد.

این گزارش براساس ماده ۲۳۴ یعنی بررسی تخلفات در قوه قضائیه تهیه شده است که گزارش برای اعمال ماده ۲۳۴ به رای مجلس شورای اسلامی گذاشته شد.

نمایندگان با ۶۷ رای موافق، ۱۳۷ رای مخالف و هشت رای ممتنع از مجموع ۲۲۵ نماینده حاضر در مجلس شورای اسلامی با اعمال ماده ۲۳۴ مخالفت کردند.

طبق ماده ۲۳۴ آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، بعد از تهیه گزارش اگر نظر مجلس بر تایید آن گزارش باشد موضوع جهت رسیدگی به قوه‌ قضاییه و سایر مراجع ذی‌صلاح ارسال می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر با مشارکت ذینفعان تدوین شود/ ضرورت یکپارچه‌­سازی سامانه­‌های فرهنگی آموزش عالی کشور
  • آیا امسال سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور آغاز می شود؟!
  • عضو هیئت‌علمی واحد علوم و تحقیقات، نشان ملی قانون را دریافت کرد
  • پس لرزه های گرانی و کمبود دارو در صحن مجلس /حاجی دلیگانی: سهم بیماران از پرداخت هزینه ها ۳۰ درصد بود نه ۵۰ درصد!
  • رای منفی نمایندگان مجلس به ارجاع گزارش دلیل کمبود دارو به قوه قضاییه
  • طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی در دستور کار مجلس قرار گرفت
  • تقدیر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس از پلیس در موضوع عفاف و حجاب
  • ارزبری ۳ میلیارد دلاری خودروهای مونتاژی
  • التهابات «بازار ارز» حتماً قابل مدیریت است