Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان با بیان اینکه حق مردم کرمان از معادن گرفته نمی‌شود گفت: نیاز اشتغال استان نباید از استان‌های دیگر تامین شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، شهباز حسن‌پور صبح امروز در نشست مجمع نمایندگان استان کرمان با مدیران کل صنعت، معدن و تجارت شمال و جنوب استان کرمان و محیط زیست با بیان اینکه تامین معیشت مردم در اولویت همه کارها است اظهار داشت: ادارات صنعت، معدن و تجارت شمال و جنوب استان کرمان باید نسبت به تامین مایحتاج اصلی مردم حساسیت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه وضعیت تامین لاستیک در استان کرمان مناسب نیست گفت: اگر این مشکلات برطرف نشود برای حمل و نقل کالاها در استان با مشکل روبه‌رو می‌شویم.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان: ستاد نهضت مسکن باید در کشور راه‌اندازی شودرئیس مجمع نمایندگان استان کرمان: از سرمایه‌های منطقه‌ای بهینه استفاده نشده استمجمع نمایندگان استان کرمان به‌دور از نگاه سیاسی اهداف توسعه‌ای استان را پیگیری می‌کند

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان با اشاره به اینکه از وضعیت معادن استان گلایه داریم و حق مردم کرمان از معادن گرفته نمی‌شود تصریح کرد: بخش عمده‌ای از اشتغال استان باید در معادن به‌کارگیری شود.

وی با بیان اینکه معادن در استان کرمان باید جایگزین نفت شود چرا که نفت بلای جان کشور شده است گفت: معادن کوچک و زودبازده اهمیت زیادی دارند و مجلس برای حمایت از این معادن برنامه‌های جدی دارد.

حسن‌پور با اشاره به اینکه نرخ بیکاری کشور در پایان سال گذشته 10.7 درصد بوده اما در استان کرمان 11.3 درصد است تصریح کرد: متولی اصلی اشتغال در استان کرمان ادارات صنعت، معدن و تجارت و اداره کار و رفاه اجتماعی هستند که باید در این زمینه با جدیت همکاری کنند.

وی با بیان اینکه از وضعیت اشتغال استان کرمان گلایه داریم گفت: شرکت‌های بزرگ مادرتخصصی در استان کرمان هستند و نیاز اشتغال استان نباید از استان‌های دیگر تامین شود.

نماینده مردم شهرستان‌های سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با عنوان اینکه بیش از هزار عضو هیئت علمی در استان کرمان داریم گفت: نیاز است که دانشکده فولاد در استان کرمان راه‌اندازی شود و یک موضوع زیربنایی است.

در این جلسه منصور شکراللهی نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز استان کرمان به‌عنوان قطب معادن و کشاورزی در کشور مطرح است اظهار داشت: بیکاری معضل اصلی و دغدغه اصلی خانواده‌های استان کرمان است و با قطب معدن بودن بیکاری معنی نمی‌دهد.

نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه واگذاری معادن به بخش خصوصی به حفظ محیط زیست هم کمک می‌کند افزود: تجربه نشان داده بخش خصوصی به این مسائل بیشتر اهمیت می‌دهد و بهتر هم پاسخگو است.

انتهای پیام/511/ح

R7860/P/S6,67/CT7 واژه های کاربردی مرتبط استان کرمان بیشتر بخوانید... کرمان| شهرهای جدید سمنگان و گلسار در سیرجان و بردسیر احداث می‌شود رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان: عهد اخوت با هیچ مدیری نبستیم امکان بهره‌برداری از ۸۸ درصد معادن استان کرمان وجود ندارد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... کرمان| شهرهای جدید سمنگان و گلسار در سیرجان و بردسیر احداث می‌شود رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان: عهد اخوت با هیچ مدیری نبستیم امکان بهره‌برداری از ۸۸ درصد معادن استان کرمان وجود ندارد واژه های کاربردی مرتبط استان کرمان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ لیگ برتر فوتبال| پوکر قهرمانی پرسپولیس روی سکوی نفتی/ طلسم و رکوردها با هم شکستند + جدول ۲ معاون وزیر بهداشت: مشهد در وضعیت بحران ابتلا به کرونا قرار دارد / مردم ‌به هیچ عنوان به این شهر سفر نکنند‌ ۳ گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از ماجرای زمین‌خواری ۳۰ ساله در گلستان / ‌نجات جنگل ۴۰ میلیون ساله ناهارخوران با دستور "رئیسی" ۴ گل‌محمدی: هر چقدر از بازیکنانم تعریف کنم کم است، آنها از جان مایه گذاشتند/ در شهر اولین‌ها رکوردشکنی کردیم ۵ متقاضیان دریافت وام ودیعه مسکن در استان‌ها چکار کنند؟ ۶ راه‌های تشخیص گرمازدگی از کرونا چیست؟ ۷ تارتار: در جنگی نابرابر به پرسپولیس باختیم/ شرمنده هواداران شدیم ۸ اختصاصی| طرح مجلس برای افزایش اختیارات قانونی دستگاه‌ها برای مقابله با کرونا مهمترین اخبار استانها خبر خوش حریرچی برای پرستارانی که در اوج کرونا به‌کارگیری شدند/ به مرور همه را استخدام می‌کنیم+ فیلم اختصاصی| طرح مجلس برای افزایش اختیارات قانونی دستگاه‌ها برای مقابله با کرونا اختصاصی| پاسخ کارگران هپکو به دروغ‌پردازی رسانه‌های معاند/ اعتراضات صنفی است+ فیلم گزارش|‌تیغ تیز مشکلات بر گلوی چاقوسازان / چرا صنعت چاقوسازی ‌مورد حمایت هیچ ارگانی نیست؟ مهمترین اخبار تسنیم باقری: راهزنی هوایی آمریکا تهدیدی جدی برای امنیت هوانوردی جهانی است اولین گام مجلس یازدهم برای مبازره با جرائم اقتصادی با تدوین یک طرح+متن طرح اختصاصی| پاسخ کارگران هپکو به دروغ‌پردازی رسانه‌های معاند/ اعتراضات صنفی است+ فیلم کارت اعتباری سهام عدالت به زودی ارائه می‌شود اندر حکایت جان گرفتن دوباره واگذاری‌های دولت در قالب رد دیون درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان استان کرمان رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان استان کرمان استان کرمان اشتغال استان استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۵۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، نشست کمیسیون‌های ورزشکاران، مربیان و داوران فدراسیون دوومیدانی به منظور انتخاب رئیس و نمایندگان این کمیسیون‌ها در مجمع فدراسیون برگزار شد.
در این نشست‌ که پژمان معتمدی، سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی، علی باقری مسئول امور مجامع وزارت ورزش و جوانان و اعضای این کمیسیون‌ها حضور داشتند، پس از رای‌گیری از میان نفرات حاضر در نهایت به ترتیب در هر کمیسیون نفرات ذیل انتخاب و معرفی شدند:
کمیسیون ورزشکاران:
حسن تفتیان (رئیس کمیسیون)
۱-کیوان قنبرزاده (نماینده حاضر در مجمع)
۲-حسن تفتیان (نماینده حاضر در مجمع)
۳-مهدی پیرجهان (نماینده حاضر در مجمع)
۴-فرزانه فصیحی (نماینده حاضر در مجمع)
۵-تکتم دستاربندان (نماینده حاضر در مجمع)
۶-الهام سادات هاشمی (نماینده حاضر در مجمع)

کمیسیون مربیان:
هادی سپهرزاد (رئیس کمیسیون)
۱-سامان برزگر (نماینده حاضر در مجمع)
۲-هادی سپهرزاد (نماینده حاضر در مجمع)
۳-زهرا نبی زاده (نماینده حاضر در مجمع)
۴-زهرا حکمت‌نژاد (نماینده حاضر در مجمع)

کمیسیون داوران:
الهه رستمی (رئیس کمیسیون)
۱-شهرام شهبازی (نماینده حاضر در مجمع)
۲-الهه رستمی (نماینده حاضر در مجمع)

مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی قرار است اواخر خرداد برگزار شود، اما زمان دقیق آن هنوز مشخص نشده است.

دیگر خبرها

  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • سیستان و بلوچستان بالاترین ظرفیت معادن را دارد
  • انتخاب رئیس جدید هیئت کارگری استان اصفهان
  • رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی پیگیری تخصیص حقوق دولتی استان از محل درآمدی و عایدی‌های استان
  • کنایه ذوالنوری به قالیباف: اگر رئیس شوم، از بیرون به صورت اتوبوسی جمعیت ناآشنا به مجلس نمی‌آورم
  • لزوم حمایت مقامات قضایی از اهداف مجمع امر به معروف و نهی از منکر
  • انتقادات تند ذوالنوری از قالیباف در صحن مجلس /قدرت باید به نمایندگان برگردد