Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های لیگ برتر والیبال از اواسط شهریور ماه آغاز خواهد شد و تیم‌های حاضر در مسابقات، تمرینات خود را در جهت آماده سازی در این رقابت‌ها پیگیری می‌کنند. نارنجی پوشان سایپا نیز با هدایت مصطفی کارخانه تمرینات خود را از سه هفته گذشته شروع کردند اما ابتلای چند تن از بازیکنان و از جمله سرمربی این تیم کار نارنجی پوشان را سخت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا صفایی بازیکن تیم والیبال سایپا در گفتگو با خبرنگار مهر درباره شرایط جسمانی اش و وضعیت تیم والیبال سایپا گفت: خداراشکر تا امروز به کرونا مبتلا نشدم و از ابتدا در تمرینات تیم حاضر بودم. متاسفانه چند تن از بازیکنان با این ویروس درگیر شدند و به اجبار با تعداد کمی از بازیکنان تمرینات را پیگیری کردیم. شرایط سخت شد چرا که در غیاب برخی بازیکنان فشار تمرینی زیادی را تحمل کردیم.

پشت خط زن تیم والیبال سایپا افزود: در تست آخر تعداد کم تری مبتلا بودند و از روز شنبه بازیکنان به تمرینات بازخواهند گشت. امیدوارم با کمک یکدیگر این ویروس را سریع تر شکست دهیم و هیچ تیمی درگیر ابتلای بازیکنانش به کرونا نباشد.

ملی پوش اسبق تیم ملی والیبال تاکید کرد: چند تیم مدعی قهرمانی در لیگ حضور دارند، امیدوارم لیگ پویا و خوبی بدون کرونا داشته باشیم و در نهایت از دلِ لیگ، تیم ملی آماده‌ای راهی المپیک توکیو کنیم و بهترین نتیجه را کسب کنیم.

صفایی در پاسخ به این سوال که با وجود ابتلای تعداد زیادی از بازیکنان، تیم سایپا می‌تواند به حالت عادی بازگردد؟ گفت: ابتلای چند بازیکن شرایط را سخت و نگران کننده کرده است، بیماری و دوری از تمرینات وضعیت جسمانی بازیکن را تضعیف می کند و ممکن است در فشار زیاد تمرینات و مسابقات بدن تحلیل رود. امیدوارم با رعایت نکات بهداشتی و ایمنی شاهد ریشه کن شدن ویروس خطرناک(کرونا) باشیم و مشکل جدی برای هیچ از ورزشکاران خوب کشور و مردم پیش نیاید.

کد خبر 4982109 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا صفایی والیبال تیم والیبال سایپا لیگ برتر والیبال تیم ملی والیبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران ویروس کرونا والیبال لیگ برتر والیبال تیم ملی فوتسال ایران علیرضا بیرانوند تیم فوتبال نساجی مازندران تیم فوتبال فولاد خوزستان فدراسیون والیبال وزارت ورزش و جوانان تیم فوتبال سپاهان اصفهان فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۵۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ۳۹ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/تمرینات اختصاصی در آزادی

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از یکم خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است. تیم ملی والیبال کشورمان اردوهای آماده‌سازی خود را از ۱۸ فروردین ماه آغاز کرد تا برای حضور هر چه بهتر در این رقابت‌ها آماده شود.

موریس موتا پائر سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی والیبال مردان ایران در نخستین اردو از استعدادهای جوان والیبال کشور برای حضور در تمرینات دعوت کرده بود که این مرحله از اردوی آمادگی با هدایت پیمان اکبری آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

در ادامه این تمرینات موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال مردان ایران اسامی ۳۹ بازیکن را جهت شرکت در اردوی آمادگی تیم ملی والیبال کشورمان اعلام کرد که اسامی این بازیکنان دعوت شده به دومین اردوی آماده‌سازی تیم ملی به شرح زیر است:

پاسور: محمدطاهر وادی، جواد کریمی، علی رمضانی، عرشیا به‌نژاد و ایلشن داوودی‌پور

دریافت کننده قدرتی: میلاد عبادی‌پور، میثم صالحی، امیرحسین اسفندیار، شهروز همایوفرمنش، مرتضی شریفی، آرمین افشین‌فر، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، علی حق‌پرست

مدافع میانی: سید محمد موسوی، علی اصغر مجرد، علی شفیعی، محمد ولی‌زاده، محمد فلاح، امیرحسین توخته، مهدی جلوه، امیررضا سرلک، علیرضا مصلح آبادی فراهانی، یوسف کاظمی و متین احمدی

قطر پاسور: امیر غفور، امین اسماعیل‌نژاد، صابر کاظمی، بردیا سعادت، مهدی رضایی، محمد بربست، رضا رضایی، علیرضا عبدالحمیدی، امیرحسین صداقت و سید امیرحسین ساداتی

لیبرو: مهدی مرندی، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، مهران توانا

بر این اساس آماده سازی تیم ملی از روز چهار شنبه وارد مرحله جدید خود خواهد شد و محمد فلاح، محمد ولی‌زاده، شهروز همایونفرمنش، مهدی مرندی، محمدرضا حضرت‌پور، محمدطاهر وادی و میثم صالحی از فردا شب سه شنبه ۲۸ فروردین خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی خواهند کرد تا از صبح چهارشنبه تمرینات اختصاصی خود را بدون پرش در سالن فدراسیون والیبال آغاز کنند. بازیکنان لژیونر هم پس از بازگشت به ایران با نظر پائز استراحتی کوتاه خواهند داشت و در کمترین زمان ممکن به اردوی تیم ملی اضافه می‌شوند و در صورت آمادگی بازیکنان و رقابت نزدیک در پست‌های مختلف تمرینات تیم ملی در دو گروه الف و ب در سالن فدراسیون برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است در این مرحله از تمرینات پیمان اکبری با هماهنگی موتا پائز سرمربی تیم ملی هدایت تیم ملی در اردوی مردان والیبال ایران را بر عهده دارد و علی فتاحی، نوید مشجری، عبدالرضا علیزاده، امیر ملک‌زاده به عنوان مربی، محمدامین شاکری (آنالیزور)، توحید اصغری (بدنساز)، علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره‌ای به عنوان ماساژور اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال کشورمان را در اردوی آمادگی این تیم تشکیل می‌دهند و موتا پائز فرانسوی نیز از چهارم اردیبهشت وارد تهران می‌شود و به صورت مستقیم هدایت تمرینات تیم ملی را به دست خواهد گرفت.

کد خبر 6079172 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • لیست تیم ملی والیبال ایران با یک سورپرایز بزرگ
  • بازگشت غفور به تیم ملی والیبال و تغییر پست یک بازیکن
  • دعوت ۳۹بازیکن به تیم‌ملی والیبال بدون سرمربی!
  • ۳۹ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال ایران دعوت شدند
  • ۳۹ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال مردان ایران دعوت شدند/ غفور در لیست پائز
  • رسمی: لیست تیم ملی والیبال ایران با یک سورپرایز بزرگ
  • دعوت از ۳۹ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ بازگشت امیر غفور
  • دعوت ۳۹ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/تمرینات اختصاصی در آزادی
  • تعویض‌های پائز در تیم ملی والیبال
  • پائز دو بازیکن جدید به اردوی تیم ملی والیبال فراخواند