Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایزد سیف الله پور مدیر تیم فوتبال نساجی مازندران در گفت وگو باخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تساوی این تیم برابر تیم استقلال گفت: تیم ما بازی با برنامه‌ای برابر استقلال ارائه کرد و اکثر هواداران نساجی از نحوه بازی تیم محبوب خود راضی هستند و اگر داور مهربان‌تر بود، غیر از این نتیجه بدست می‌آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیف الله پور بیان کرد: زمین ورزشگاه وطنی قائمشهر یکی از مشکلات تیم نساجی مازندران است و این زمین کیفیت لازم را ندارد. اگر در زمین آسفالت برابر حریفان قرار بگیریم کیفیت بازی ما بهتر است. ما بعد از بازی در این زمین باید ریکاوری درمانی انجام بدهیم. سئوال من این است که استان مازندران مگر غیر از نساجی تیم دیگری دارد و این تیم افتخار این استان نیست؟ به هر حال تیم نساجی مازندران با در اختیار داشتن ۱۰۰ بازیکن بزرگسال و جوان اشتغال زایی کرده است. البته مسئولان ورزش  قائمشهر در مورد تغییر چمن ورزشگاه بی تفاوت هستند و به دنبال این نیستند تا کیفیت چمن را بهبود ببخشند.

ورزشگاه وطنی قائمشهر را در اختیار باشگاه نساجی مازندران بگذارند

او ادامه داد: پیشنهادم این است که ورزشگاه وطنی قائمشهر را در اختیار باشگاه نساجی مازندران بگذارند تا چمن طبیعی را برای این ورزشگاه آماده کنیم. به هر حال این چمن زیبنده و در شان باشگاه نساجی مازندران نیست و هیچ کس هم عکس العملی نشان نمی‌دهد. خواهش می‌کنم مسئولان ورزش استان مازندران زودتر چاره‌ای برای این ورزشگاه در نظر بگیرند و کمتر شعار بدهند و بخش خصوصی را حمایت کنند. به هر حال بازی‌های لیگ برتر به علت شیوع ویروس کرونا ۶ ماه تعطیل بود و مسئولان استانی بهترین فرصت را در اختیار داشتند تا چمن طبیعی را جایگزین چمن مصنوعی کنند، اما این کار را انجام ندادند.

سیف الله پور بیان کرد: حدادیان مالک باشگاه نساجی مازندران هم اعلام آمادگی کرده است که اگر ورزشگاه وطنی قائمشهر را در اختیار باشگاه قرار بدهند در آن صورت چمن طبیعی در این ورزشگاه قرار می‌دهد. ما در خارج از خانه خوب بازی می‌کنیم، چون در چمن طبیعی تمرین می‌کنیم، اما تیم ما در چمن مصنوعی بازی خوبی ارائه نمی‌دهد.  

اعتراضی به نحوه قضاوت کرمانشاهی نمی کنیم

او درباره اعتراض باشگاه نساجی مازندران  به داوری بازی تیم خود برابر تیم استقلال گفت: به هر حال کرمانشاهی یکی از داوران خوب کشورمان است و اشتباهاتش در این بازی عمدی نبود. به هر حال سیاست باشگاه نساجی مازندران احترام به جامعه داوری است و اعتراضی به داوری این بازی نمی‌کنیم.

مدیر تیم فوتبال نساجی مازندران درباره بازی با فولاد خوزستان گفت: کمیته استیناف هنوز رای بازی برگزار نشده را صادر نکرده است و ما منتظر رای نهایی هستیم. علاوه بر این برای سفر به مازندران باید پرواز چارتر تهیه کنیم که وضعیتمان مشخص نیست. همچنین هتل‌ها و مجموعه‌های ورزشی در مازندران تعطیل است و باید تدابیری برای این موضوع در نظر بگیریم.

بیشتر بخوانید

مربیان ما اعتبار خود را برابر استقلال زیر سئوال نمی‌برند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی مازندران ایزد سیف الله پور تیم فوتبال استقلال لیگ برتر فوتبال باشگاه نساجی مازندران ورزشگاه وطنی قائمشهر سیف الله پور چمن طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۵۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن

بر اساس اعلام باشگاه تراکتور علاقه‌مندان و تماشاگران می‌توانند از طریق لینک مستقیم https://ticket.tractor-club.com بلیت این بازی را تهیه کنند و هنگام ورود به ورزشگاه نیز باید کارت ملی به همراه داشته باشند.

دیدار ۲ تیم تراکتور تبریز و ذوب‌آهن از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود و بلیت فروشی الکترونیکی این دیدار تا ساعت ۱۶ روز بازی انجام می‌شود.

تراکتور سنگین‌ترین باخت تاریخ لیگ برتر خود را در هفته ۲۳ فصل جاری با نتیجه ۴ بر ۱ مقابل ذوب آهن تجربه کرد.

 پس از کناره گیری خمز از امروز حمید مطهری به طور موقت هدایت تراکتور را به عهده گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • شناسه «یکتا» برای تمامی فعالان اقتصادی ضروری است
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم
  • بیکاری زیبنده جوانان شهر شرینو نیست
  • رجب‌زاده: باید بازی 3 بر صفر شود