Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@06:16:46 GMT

جشن ازدواج متفاوت ۴۶ زوج طلبه بوشهری

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۳۶۰۰۶

جشن ازدواج متفاوت ۴۶ زوج طلبه بوشهری

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان بوشهر گفت: جشن ازدواج ۴۶ زوج طلبه این استان با عنوان "همسفر تا بهشت" به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بوشهر، فاطمه مجاهد در جمع خبرنگاران از برگزاری جشن ازدواج زوج طلبه این استان با عنوان "همسفر تا بهشت" به صورت مجازی اظهار داشت: ازدواج آسان همواره یکی از مطالبه‌های جدی مقام معظم رهبری بوده تا جوانان جشن ازدواج خود را با پرهیز از هزینه‌های اضافی و تجملات غیرضرور برگزار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان بوشهر بیان کرد: در این راستا جشن ازدواج ۴۶ طلبه استان نیز با اتکا به شرط مهریه پایین و برپایی جشن ازدواج ساده و بی تکلف برگزار شد.

مجاهد ادامه داد: این مراسم از سال ۹۶ تاکنون در مدیریت حوزه علمیه خواهران استان بوشهر برنامه‌ریزی شده است؛ جشن ازدواج و کارگاه‌های توانمندسازی زوج‌های طلبه‌ در سال‌های گذشته به صورت حضوری برگزار می‌شد که امسال به دلیل خاص کشور و شیوع ویروس کرونا جشن و کارگاه آموزشی به صورت مجازی برگزار شد.

وی افزود: کارگاه‌های مجازی فرصتی است تا زوجین با بهره‌گیری از استادان برجسته مواردی مهم و کاربردی را آموزش ببینند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان بوشهر بیان داشت: هدایایی که برای زوجین در نظر گرفته شده برخلاف سال‌های گذشته که ترکیب وجه نقد و کالا بود امسال به صورت تمام نقدی است که به حساب زوجین واریز می شود.

مجاهد افزود: در تهیه این هدایا که بخش قابل ملاحظه‌ آن از طرف خیرین بوده آستان آستان قدس رضوی، اداره کل اوقاف و امور خیریه و ناحیه مقاومت شهرستان بوشهر نیز مشارکت داشتند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ازدواج بوشهر زوجین مقام معظم رهبری حوزه علمیه خواهران استان بوشهر جشن ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۶۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکر بوشهری‌ها از رزمندگان سپاه برای حمله موشکی به اسرائیل

عملیات غرورآفرین «وعده صادق» در حمله موشکی ایران به اسرائیل جنایتکار با حمایت پرشور و تجمع بوشهری‌ها همراه بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، مردم ولایت‌مدار و استکبارستیز بوشهر شامگاه یکشنبه در حمایت از پاسخ پهپادی و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی، در میدان امام خمینی (ره) بوشهر تجمع کردند.

تجمع‌کنندگان با شعارهای الله اکبر خامنه‌ای رهبر، سپاه انقلابی تشکر تشکر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل از حملات موشکی و پهپادی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

شرکت‌کنندگان این عملیات را پاسخی به رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن بخش کنسولی ایران در دمشق و شهادت سرداران سپاه و همرزمان آنان اعلام کردند.

رژه موتوری و خودرویی مردم در خیابان‌های بوشهر از دیگر برنامه‌ها در حمایت از حمله موشکی و پهپادی سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی و تشکر از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بود.

وحشت صهیونیست‌ها از اقدام نظامی ایران

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در گفتگویی با اشاره به عملیات موفقیت‌آمیز وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه صهیونیست‌ها اضافه کرد: این اقدام موجب وحشت صهیونیست‌ها شده و خواب را بر چشم دشمنان نظام اسلامی، حرام کرده است.

حجت‌الاسلام یوسف جمالی بیان کرد: این اقدام سریع سپاه پاسداران علیه صهیونیست‌ها، نشان دهنده قدرت دفاعی و توان رزمی ایران اسلامی است و هر دشمن تجاوزگر را به اشد مجازات تنبیه می‌شود.

وی با قدردانی از اقدام سپاه پاسداران و نیروهای مسلح در عملیات وعده صادق از مردم بوشهر در حمایت از حمله موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم جنایتکار صهیونیستی قدردانی کرد و گفت: ان‌شاءالله عمر و حیات رژیم صهیونیستی رو به پایان است و مسلمانان به‌زودی در مسجدالاقصی نماز جماعت اقامه می‌کنند.

حمله موشکی ایران نشان از قدرت و توان دفاعی

آیت‌الله صفایی بوشهری هم با اشاره به عملیات وعده صادق خاطرنشان کرد: عملیات موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران بر ضد متجاوزان و جنایتکاران صهیونیستی نشان از قدرت و توان دفاعی و حفظ منافع ملی و بین‌المللی ایران دارد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر این عملیات را پاسخ محکم به حمله تروریستی رژیم نامشروع صهیونیستی به سفارتخانه ایران در سوریه دانست و بیان کرد: متأسفانه شورای امنیت سازمان ملل و دیگر نهادهای بین‌المللی مسئول، با سکوت خود از حمله اسرائیل غاصب به  کنسولگری ایران در دمشق که منجر به شهادت جمعی از مستشاران ایران اسلامی شد که آشکارا نقض قوانین دیپلماتیک است همراهی کردند، بنابراین تنها راه تنبیه و انتقام، عملیات موشکی و پهپادی موفق و کارآمد شد.

امام جمعه بوشهر این عملیات را هشداری آشکار و روشن به آن رژیم جنایتکار دانست و تأکید کرد: اگر بخواهد این رژیم غاصب به جنایات ضد بشری خود علیه ایران ادامه دهد برخورد بسیار سنگین‌تر در انتظار او خواهد بود.

وی با بیان اینکه این عملیات موجب امید و شادمانی مظلومان دنیا به ویژه مردم مسلمان محور مقاومت و فلسطین شد خاطرنشان کرد: مردم ولایت‌مدار ایران با شادمانی و حمایت از این عملیات نشان دادند همچنان مقتدر و وفادار به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و موانع حقوق خویش و مظلومان هستند.

صفایی بوشهری با قدردانی از سپاه انقلاب اسلامی و همه نیروهای مسلح ایران اسلامی که مایه افتخار و عزت و اقتدار ایران هستند گفت: ضمن سپاسگزاری از مردم همیشه در صحنه استان بوشهر، آمادگی مردم ولایتمدار این استان با آن تاریخ باشکوه در مبارزات ضداستعماری و استکبارستیزی و حضور حماسی در 8 سال دفاع مقدس در راستای دفاع همه جانبه از ایران اسلامی تحت فرماندهی رهبر عظیم‌الشأن انقلاب، حضرت امام خامنه‌ای اعلام می‌شود.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • مدارس هرمزگان، جنوب کرمان، بوشهر و فارس تعطیل شدند
  • مدارس هرمزگان، بوشهر و فارس تعطیل شدند
  • تأمین جهیزیه به ارزش ۴ میلیارد تومان برای ۲۲۰ زوج بوشهری
  • نورافشانی بوشهری‌ها در جشن عملیات وعده صادق + فیلم
  • تشکر بوشهری‌ها از رزمندگان سپاه برای حمله موشکی به اسرائیل
  • بوشهری‌ها از اقدام سپاه پاسداران حمایت می‌کنند
  • بوشهری‌ها ۴۲ میلیارد تومان زکات و کفاره پرداخت کردند
  • مهاجم بوشهری بهترین بازیکن لیگ روسیه شد
  • پرداخت ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات به هنرمندان بوشهری+عکس
  • عاقبت ازدواج اینترنتی زوج طلبه به طلاق رسید