Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین روح الله نجفی مقدم گفت: چهارمین دوره انتخابات کانون مداحان ملایر روز جمعه در محل اداره تبلیغات اسلامی ملایر برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین روح الله نجفی مقدم، مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار عصرهمدان؛ با اشاره به برگزاری چهارمین دوره انتخابات کانون مداحان ملایر اظهار کرد: این انتخابات روز گذشته در محل اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این انتخابات ۲۶ نفر کاندیدا شده بودند که در نهایت ۵ نفر به عنوان اعضای اصلی کانون مداحان ملایر انتخاب شدند.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر با اشاره به نتیجه این انتخابات عنوان کرد: این انتخابات با مشارکت ۴۲ درصدی برگزار شد و در نهایت آقایان علی محمدربیعی، علی قلندری، ابراهیم کولیوند، امیر صحرانورد و محمدرضا اسکندری به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

وی گفت: در این انتخابات مداحان مستمر که در طول سال مجالس مداحی، مجالس هیئت، ترحیم و مدیحه سرایی دارند حق حضور در انتخابات را داشتند.

حجت الاسلام نجفی مقدم به فعالیت ۱۸۱ مداح مستمر در شهرستان ملایر اشاره کرد و افزود: این انتخابات با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر بیان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و در راستای اینکه تجمعی در این انتخابات رخ ندهد زمان برگزاری از ساعت ۸ تا ۱۶ بود.

وی با اشاره به تب سنجی، استفاده از مواد ضدعفونی کننده و رعایت پروتکل های بهداشتی در برگزاری انتخابات عنوان کرد: در محل اخذ رای نیز رعایت فاصله گذاری اجتماعی رعایت شد.

حجت الاسلام نجفی مقدم، با اشاره به مهم‌ترین وظایف کانون مداحان اظهار کرد: ساماندهی امور مربوط به مداحان، صدور مجوز برای اعضا، ارزیابی فعالیت مداحان، توانمندسازی، آموزش و نظارت بر عملکرد مداحان و طراحی برنامه برای ارتقا مداحان و تعامل با نهادها مهمترین وظایف این کانون است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: اداره تبلیغات اسلامی ملایر حجت الاسلام برگزار شد نجفی مقدم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۶۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، سیدهادی طباطبایی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران و در خصوص جزئیات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان افزود: ۲ نفر که حائز بیشترین آرا مردم در شهرهای مشهد و کلات بودند روز ۲۱ اردیبهشت‌ماه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت تا سهمیه پنجم این حوزه انتخابیه برای ورود به مجلس شورای اسلامی مشخص شود.

وی بیان کرد: از ۱۳ اردیبهشت‌ماه تبلیغات دوره دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی شروع خواهد شد که در این زمینه مناظرات و تبلیغات شخصی افراد در حال ضبط است.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی ادامه داد: افرادی که در فاصله بین اسفند و اردیبهشت‌ماه به سن رای دادن رسیده‌اند و فقط افرادی که در این حوزه انتخابیه در دور قبل رای داده باشند و یا اصلا رای نداده باشند می‌توانند رای بدهند.

وی گفت: با توجه به بررسی انجام شده از شعب اخذ رای، تعدادی از شعب که با استقبال کمتری روبرو بود را ادغام کردیم لذا برای شهر مشهد هزارو ۲۰ شعبه و برای کلات تعداد ۴۴ شعب اخذ رای تدارک دیده شده که در حال آماده شدن است.

طباطبایی افزود: در این دور از انتخابات مجلس شورای اسلامی بیش از ۱۸ هزار عوامل اجرایی که آموزش آن‌ها شروع شده است، به فرآیند برگزاری انتخابات کمک خواهند کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898681

دیگر خبرها

  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی
  • برنامه ریزی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در ملایر
  • جشنواره موسیقی «شب‌های موسیق تاک در ملایر برگزار می‌شود
  • تجلیل از دانشجویان فعال در برگزاری انتخابات اسفندماه شیراز